nka z cyfra

Data: 2012-09-01 17:45:22
Autor: crazy bejbi
nka z cyfra
Witam,

Mam takie pytanie do fachowców:

mam nkę i myślę, czy sobie nie wymienić np. na cyfrę ale w ofertach jakie widzę w pakietach cyfry nie mogę nigdzie znaleźć kanałów takich jak:
Nat Geo Wild HD
BBC Knowledge HD
Discovery Showcase HD
Animal Planet HD
Discovery Channel

W sumie one wszystkie sÄ… w n-ce po polsku itd. Czy Cyfra ich nie reklamuje, czy po prostu ich nie ma wcale ?

Wojtek

--
===== www.smarthost.pl ======
Masz własną stronę internetową ?

Data: 2012-09-01 16:54:11
Autor: Waldek Godel
nka z cyfra
Dnia Sat, 01 Sep 2012 17:45:22 +0200, crazy bejbi napisa³(a):

Nat Geo Wild HD

jest
BBC Knowledge HD

Jest ale SD, na BBC Knowledge HD enka ma wy³±czno¶æ

Discovery Showcase HD

Nie ma

Animal Planet HD
Discovery Channel

S±.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-09-01 18:14:07
Autor: Cavallino
nka z cyfra

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adresu@nie.ma> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k1taic$fhp$1@news.task.gda.pl...
[...]

Discovery Channel jest, Animal Planet HD jest.
BBC Knowledge jest w wersji SD na pewno, jak z HD nie wiem.
Discovery Showcase nie ma.
Nat Geo Wild HD wydaje mi się, że też jest, ale pewności nie mam.
Przy czym komplet to raczej w wyższych pakietach.

nka z cyfra