no coz panowie i panie-bedzie SRU

Data: 2009-05-31 09:57:58
Autor: grubianin

Data: 2009-06-01 20:46:05
Autor: Zbyszek
Dnia 31-05-2009 o 09:57:58 grubianin <grubianin@wp.pl> napisał(a):

Data: 2009-06-01 22:11:12
Autor: komunista0
no coz panowie i panie-bedzie SRU
Dnia 31-05-2009 o 09:57:58 grubianin <grubianin@wp.pl> napisał(a):

> witanko
>
> bedzie znow 1250?
> zeby powstala Âładna literka W?

miałeś na myśli ten tydzień ?

-- Pozdrawiam,
Z.
To nie zauważyłe¶ jeszcze, że często przed jakimi¶ ciekawymi wydarzeniami pojawiaj± się podobne teksty. Dziwi mnie, że towarzystwo wzajemnej adoracji zgromadzone wokół Dietera cicho siedziało. Czyżby tym razem zaspali czy może się st±d wynie¶li?

Data: 2009-06-01 22:56:30
Autor: Zbyszek
Dnia 01-06-2009 o 22:11:12 <komunista0@op.pl> napisał(a):

[...]

ale ja jestem w tym towarzystwie! Tylko ze mam wlasne zdanie.
Boje sie je ujawniac bo nikt nie jest prorokiem we wlasnym kraju.
Jak jest to od razu ma przechlapane.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-06-02 07:23:49
Autor: grubianin
no coz panowie i panie-bedzie SRU
witanko

no coz
poszlo up
ale dalej bedzie roslo?
nawet ja sie pomylilem :-))
pzdr

Data: 2009-06-02 20:51:39
Autor: iktorn
no coz panowie i panie-bedzie SRU
grubianin pisze:
witanko

no coz
poszlo up
ale dalej bedzie roslo?
nawet ja sie pomylilem :-))
pzdr

Jak poprowadzic gorna kreseczke na wykresie Nasdaq to wychodzi jeszcze jakies 8% wzrostow i bariera 2000pkt. Jesli przelozyc to na nasze warunki to daje jakies 2100-2150pkt i... potem raczej czas na S-ki.

Data: 2009-06-02 21:38:54
Autor: Zbyszek
Dnia 02-06-2009 o 20:51:39 iktorn <nospam@example.com> napisał(a):

Jak poprowadzic gorna kreseczke na wykresie Nasdaq to wychodzi jeszcze  jakies 8% wzrostow i bariera 2000pkt. Jesli przelozyc to na nasze  warunki to daje jakies 2100-2150pkt i... potem raczej czas na S-ki.

imho u nas nieco wyzsza jest granica ale pamietajmy, do konca miesiaca  blisko.
Im szybciej rosnie tym wieksza szansa ze zacznie spadac. I dlatego pytalem  o termin.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-06-02 22:30:31
Autor: Jeremiasz Kafelski
iktorn wrote:

grubianin pisze:
[...]

Realizacja zysków jest zawsze a 2/3 odległo¶ci nie dokładnie w. Ale ja sie nie znam i jestem tu niedzwiedziem. Sam chlipie po nocach, ze wyszedlem ;)

no coz panowie i panie-bedzie SRU