no cóż, zapytałem dlaczego nieobecny jest repreze ntant gw...jacek kawecki

Data: 2010-04-11 15:22:55
Autor: Mariusz Merta
no cóż, zapytałem dlaczego nieobecny jest repreze ntant gw...jacek kawecki
zrobiłem to w sposób szyderczy, celowo zreszt±...i nagle okazało się,
że to on, ów jacek kawecki który za życia nie szczędził Prezydentowi
takich epitetów jak, kartofel, kurdupel etc.
ma wiecej szacunku ode mnie...
no tak, skoro komunizm obalili jaruzelski z kiszczakiem i wprowadzili
demokrację...byłbym zapomniał, wałęsa także obalił komunizm....
to możliwe, że kawecki miał wiele szacunku do ¶p. Prezydenta RP Lecha
Kaczyńskiego
a nie taki niżej podpisany
Mariusz Merta

P.S.
kawecki, gdzie jeste¶, boisz się martwego kartofla... ?
mme

P.P.S.
żeby nie było nieporozumień, szyderstwo i ironia jestnieprzypadkowa i
zamierzona zwłaszcza wobec
po i innych lemingów
mme

Data: 2010-04-12 00:33:42
Autor: raff
Mariusz Merta pisze:
[...]

A gdzie jest Palikot ?

Czy ktos widzial Palikota ?

W ktorej mysiej dziurze sie schowal ?

R.

Data: 2010-04-12 00:50:32
Autor: MoRan Gandziajewicz

Użytkownik "raff" napisał:

A gdzie jest Palikot ? Czy ktos widzial Palikota ?

A gdzie jest pan Niesiołowski? Nie widziałem go na lotnisku.

Data: 2010-04-12 04:20:07
Autor: Michał
MoRan Gandziajewicz wrote:
Użytkownik "raff" napisał:

A gdzie jest Palikot ? Czy ktos widzial Palikota ?

A gdzie jest pan Niesiołowski? Nie widziałem go na lotnisku.

pan Niesiołowski brzd±kał co¶ w telewizji o podnoszeniu kultury debat politycznych... Tylko, że ten pan nie ma pojęcia o kulturze wypowiedzi podczas różnego rodzaju debat.

ps. celowo piszę "pan" z małej litery

Data: 2010-04-12 09:25:42
Autor: cirrus
no cóż, zapytałem dlaczego nieobecny jest reprezentant gw...jacek kawecki
Użytkownik "Michał" <no_spam@spam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4BC28357.2050705spam.pl...
MoRan Gandziajewicz wrote:
Użytkownik "raff" napisał:
[...]

Ja też napisze z małej litery- michał jest kretynem.

--
stevep

Data: 2010-04-12 06:52:25
Autor: sofu
no cóż, zapytałem dlaczego nieobecny jest reprezentant gw...jacek kawecki

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Mariusz Merta pisze:
> [...]
> mme
>
> P.P.S.
> żeby nie było nieporozumień, szyderstwo i ironia jestnieprzypadkowa i

Na razie w raz z Niesiołowskim zostali wycofani do boxu.
Wypuszcz± ich gdy znowu trzeba bedzie na kogo¶ szczekać.

sofu

no cóż, zapytałem dlaczego nieobecny jest repreze ntant gw...jacek kawecki