no czekamy co powie czlowiek "z lisciem na glowie" niejaki Holdys bohater jednej piosenki...

Data: 2009-07-07 21:41:28
Autor: konserwator
no czekamy co powie czlowiek "z lisciem na glowie" niejaki Holdys bohater jednej piosenki...
Panie Zbyszku!
Panski glos!....

Data: 2009-07-07 21:50:06
Autor: konserwator
no czekamy co powie czlowiek "z lisciem na glowie" niejaki Holdys bohater jednej piosenki...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h308vi$o2n$1nemesis.news.neostrada.pl...
Panie Zbyszku!
Panski glos!....

no J. Jozefowicz wlasnie podsumowuje ten "geniusz" Michalka a czlowieka z lisciem na glowie pogonili ze studia.. a przeciez 15 m,inut temu siedzial i chcial cos mundrego powiedziec...

Data: 2009-07-07 22:11:15
Autor: Jerzy Tabortowski
no czekamy co powie czlowiek "z lisciem na glowie" niejaki Holdys bohater jednej piosenki...
Jednak mimo całej odrazy jaką budzą we mnie obecne wynurzenia Hołdysa, szczególnie polityczne, to jest facet zdecydowanie więcej niż jednej piosenki.

Data: 2009-07-07 22:57:20
Autor: konserwator

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h30an8$q8n$2nemesis.news.neostrada.pl...
Jednak mimo całej odrazy jaką budzą we mnie obecne wynurzenia Hołdysa, szczególnie polityczne, to jest facet zdecydowanie więcej niż jednej piosenki.

sprawa pamieci
z pogarda patrze jadnak na takie glizdy ca chca zablysnac na tle innych "gwiazd"...
aby tylko zachowac popularnosc...
wszystko dla kasy i za kase...

no czekamy co powie czlowiek "z lisciem na glowie" niejaki Holdys bohater jednej piosenki...