no-frost

Data: 2009-09-23 08:25:41
Autor: rmrmg
no-frost
Google mówi, że jeszcze nie było. Ile ta funkcja jest warta?

W przypadku lodówki nie rozumiem na czym to polega, przecież takie których się nie rozmraża dostępne są od chyba 10 lat. Przeczytałem też, że no-frost wysusza przechowywane produkty. Czy to naprawdę jest istotny problem? Trzeba wszystkie owoce, wędliny itp szczelnie zamykać czy może wystarczy przykryć? Na pierwszy mnój rzut oka wygląda, że w lodówkach minusy przewyższają plusy, czy tak jest naprawdę?

W przypadku zamrażarek funkcja wydaje się być dużo potrzebniejsza, wszak normalne zamrażarki trzeba czasem rozmrażać. Minusów chyba brak bo (prawie) wszystko co wsadzam do zamrażarki jest opakowane i zamknięte.

I na koniec potrzebuję dwóch lodówko-zamrażarek, w zależności od waszych opinii, z no-frost w zamżarce lub w obu częsciach. Obie o wysokości (+/-) 180-185 cm:
-) pierwsza: z jaknajwiększym zamrażalnikiem, koniecznie biała
-) druga: z przeciętnym zamrażalnikiem, najlepiej szara/inox

co polecicie?

--
.. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
..   mail: rmrmg(at)wp(dot)pl     |   przy odpowiednim

Data: 2009-09-23 11:31:08
Autor: Prawusek
no-frost
"rmrmg" <in@sign.atu.re> wrote in message
Google mówi, ¿e jeszcze nie by³o. Ile ta funkcja jest warta?

W przypadku lodówki nie rozumiem na czym to polega, przecie¿ takie
których siê nie rozmra¿a dostêpne s± od chyba 10 lat. Przeczyta³em te¿,
¿e no-frost wysusza przechowywane produkty. Czy to naprawdê jest istotny
problem? Trzeba wszystkie owoce, wêdliny itp szczelnie zamykaæ czy mo¿e
wystarczy przykryæ? Na pierwszy mnój rzut oka wygl±da, ¿e w lodówkach
minusy przewy¿szaj± plusy, czy tak jest naprawdê?

W przypadku zamra¿arek funkcja wydaje siê byæ du¿o potrzebniejsza, wszak
normalne zamra¿arki trzeba czasem rozmra¿aæ. Minusów chyba brak bo
(prawie) wszystko co wsadzam do zamra¿arki jest opakowane i zamkniête.

I na koniec potrzebujê dwóch lodówko-zamra¿arek, w zale¿no¶ci od waszych
opinii, z no-frost w zam¿arce lub w obu czêsciach. Obie o wysoko¶ci (+/-)
180-185 cm:
-) pierwsza: z jaknajwiêkszym zamra¿alnikiem, koniecznie bia³a
-) druga: z przeciêtnym zamra¿alnikiem, najlepiej szara/inox

co polecicie?

Skrzyniow± - tanie, oszczêdne, pojemne. Drug± mo¿esz mieæ dwudrzwiow± -
ch³odziarka - zamra¿arka szufladowa - na podrêczne potrzeby.
Odszronian± dwudrzwiow± - o nazwie Polar mia³em 30 lat temu - spisywa³a siê
doskonale, dopóki dzieciak nie przebi³ mi instalacji.

Data: 2009-09-23 15:40:18
Autor: rmrmg
no-frost
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:31:08 +0200, Prawusek napisał(a):

[...]

Nie spełniają założeń. Muszą to być lodówki o normalnej szerokości. Po prostu nie ma miejsca na więcej.

Data: 2009-09-23 20:32:14
Autor: Prawusek
no-frost

"rmrmg" <in@sign.atu.re> wrote in message
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:31:08 +0200, Prawusek napisa³(a):

> Skrzyniow? - tanie, oszczedne, pojemne. Drug? mo?esz miea dwudrzwiow? -
> ch3odziarka - zamra?arka szufladowa - na podreczne potrzeby. Odszronian?
> dwudrzwiow? - o nazwie Polar mia3em 30 lat temu - spisywa3a sie
> doskonale, dopóki dzieciak nie przebi3 mi instalacji.

Nie spe³niaj± za³o¿eñ. Musz± to byæ lodówki o normalnej szeroko¶ci.
Po prostu nie ma miejsca na wiêcej.

Czê¶æ do zabudowy...

Data: 2009-09-23 12:51:18
Autor: Marcin Szumilas
no-frost
Quoted:
rmrmg (in@sign.atu.re)
in news:pan.2009.09.23.08.25.41sign.atu.re

Google mówi, że jeszcze nie było.

Hm...
http://tinyurl.com/n3krnv

MSz

Data: 2009-09-23 15:38:07
Autor: rmrmg
no-frost

faktycznie, ja zrobiłem http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/search?hl=pl&group=pl.rec.dom&q=no-frost&qt_g=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

Data: 2009-09-23 20:21:06
Autor: Marcin Szumilas
no-frost
Quoted:
rmrmg (in@sign.atu.re)
in news:pan.2009.09.23.15.38.03sign.atu.re

http://tinyurl.com/n3krnv

faktycznie, ja zrobiłem
http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/search?hl=pl&group=pl.rec.dom&q=no-frost&qt_g=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

No. Ciekawe dlaczego to nie działa.