no i chyba plyta padla :( ASROCK AM2NF3-VSTA

Data: 2012-05-22 11:09:24
Autor: Doxent
no i chyba plyta padla :( ASROCK AM2NF3-VSTA
Jakieś sugestie/propozycje/zamienniki?

Asrock ma w miarę nową płytę uniwersalną am2/am3 która akceptuje ddr2 lub ddr3 więc można wsadzić nowsze procki do 95W. Przy starych prockach AM2 działa tylko ddr2. Modułów pamięci nie można też mieszać rodzajami ale jest perspektywa na rozbudowę
http://www.alsen.pl/podzespoly-pc,k20/plyty-glowne,l116/asrock-n68c-s-ucc-am2-gf7025-2ddr2-2ddr3-matx,p5624.html

Data: 2012-05-22 11:33:08
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.05.2012 11:09, Doxent pisze:
Jakieś sugestie/propozycje/zamienniki?

Asrock ma w miarę nową płytę uniwersalną am2/am3 która akceptuje ddr2
lub ddr3 więc można wsadzić nowsze procki do 95W. Przy starych prockach

Mało. Mój ma do 125W no i gdzie ja niby w tę płytę wepchnę grafikę z
AGP, hmm?

no i chyba plyta padla :( ASROCK AM2NF3-VSTA