no i do znudzenia - kolejne BMW

Data: 2013-12-09 22:05:41
Autor: Andrzej Lawa
no i do znudzenia - kolejne BMW
http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-umacnia-stereotypy

Policjanci! Do dzieła!

Data: 2013-12-09 22:09:58
Autor: jerzu
no i do znudzenia - kolejne BMW
On Mon, 09 Dec 2013 22:05:41 +0100, Andrzej Lawa
<alawa.news@lechistan.com> wrote:

Policjanci! Do dzieła!

Na wykop.pl już jakiś czas wisi numer rej. tego burka.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-09 22:34:42
Autor: Megrims
On 12/09/2013 10:05 PM, Andrzej Lawa wrote:
http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-umacnia-stereotypy

Policjanci! Do dzieła!

Skończyło się to jakoś?

Data: 2013-12-09 22:39:47
Autor: jerzu
no i do znudzenia - kolejne BMW
On Mon, 09 Dec 2013 22:34:42 +0100, Megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Skończyło się to jakoś?

http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/1062330,agresywny-kierowca-bmw-atakuje-w-katowicach-pobicie-przez-draba-z-bmw-wideo,id,t.html

A wcześniej:
"Witajcie w Katowicach! Uwarzajcie na panów z czarnego BMW. Zjazd z
Chorzowskiej na Baildona, następnie skrzyżowanie Bożogrobców z
Ściegiennego. Prawdopodobnie przy zjeździe z Chorzowskiej przypadkowo
zajechałem Panu z BMW drogę. W samochodzie miałem 2 dzieci - może dla
tego skończyło się tylko na pobiciu? Akt łaski?
Czy ktoś może wyciągnąć numery rejestracyjne - mogę podesłać nagranie
w orygijnale!
To BMW X3 czy X5?
Pooglądałem dokładnie i porównałem ze zdjęciami BMW x3 i x5 - i to
chyba BMW X5: proste tylne boczne okna i charakterystyczne światła
stop.
Numery rejestracyjne: SK 807... lub SK 870... tyle zapamiętałem.
KTOKOLWIEK WIDZIAŁ, KTOKOLWIEK WIE,
Sprawa zgłoszoana na Policję ale bez pełnego numeru rejestracyjego
powiedziano mi że będzie ciężko."

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-09 22:01:34
Autor: tᴏ
jerzu wrote:

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

Są bardzo zajęci koczowaniem w krzakach.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-12-10 22:10:57
Autor: Megrims
On 12/09/2013 11:01 PM, tᴏ wrote:
jerzu wrote:

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

Są bardzo zajęci koczowaniem w krzakach.

Oni swoją pracę mają. Jak nie muszą to się nie wychylają.

Data: 2013-12-09 22:02:47
Autor: Tomasz Stiller
On Mon, 09 Dec 2013 22:39:47 +0100, jerzu wrote:

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

Bzdura. Miałem kiedyś podobną sytuację. Też jakiemuś bydlakowi wydawało się, że mu zajechałem drogę. Pojechałem na policję i złożyłem zeznania, bez nagrania. Zapamiętałem numer rejestracyjny, ale jak sie okazało błędnie - pomyliłem dwie ostatnie litery. Panowie policjanci bardzo szybko jednak doapsowali odpowiedni samochód. U mnie skończyło się na uszkodzeniu zderzaka i lusterka. Do tego miałem piękny odcisk całej prawej dłoni bydlaka na bocznej szybkie - co zostało zabezpieczone przech techników kryminaliztyki. Następnie sprawa w sądzie i finał był taki, że bydlak dostał 10 miesięcy ograniczenia wolności w postaci prac społecznych oraz 2500zł odszkodowania do zapłaty. Da się? Da.

Tomek.

Data: 2013-12-09 23:24:54
Autor: Tomasz Stiller
no i do znudzenia - kolejne BMW
On Mon, 09 Dec 2013 23:43:56 +0100, Tomasz Pyra wrote:

Bo jak im się chociaż troszkę chce, to bez większych problemów tego typu
sprawę ogarną.

Jasne. Ja podałem numery na zasadzie xxxxxAB lub xxxxxBD. Policjant siedzący w portierni komisariatu wpisał to w swoj antyczny komputerek i na bierząco podał, że AB to czerwony polonez, a BD nie występuje w ogóle. Jako, że szukaliśmy zielonej hondy wszystko było wiadomo od ręki. Na drudzi dzień był telefon, że jest zielona honda z pasującymi pierwszymi znakami numeru rejestracyjnego, ale właściciel twierdzi że jeździ nim więcej osób więc może być potrzebne okazanie i pytanko czy się zgadzam podjechać. Oczywiście się zgodziłem.

Po tygodniu dostałem kolejny telefon, że okazanie nie było potrzebne bo znaleźli sprawcę pasującego do rysopisu i kierują sprawę do sądu. Serio sprawnie im poszło. Byłem w szoku.

Tomek

Data: 2013-12-09 23:43:56
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Mon, 9 Dec 2013 22:02:47 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

[...]

Nawet jak nie mają pełnych numerów, to można pokombinować, monitoringi
jakieś przejrzeć, świadków poszukać itp. itd.
Jak chodzi o morderstwo to im się chce, to i sprawcę złapią.
A jak o mordobicie na drodze, to już chęci mniejsze i trzeba rabanu na
wykopie zrobić.
Wtedy się sprawca pewnie w pół godziny znajdzie.

Data: 2013-12-10 18:42:39
Autor: jerzu
no i do znudzenia - kolejne BMW
On Mon, 9 Dec 2013 22:02:47 +0000 (UTC), Tomasz Stiller
<kaszel@lexx.eu.org> wrote:

Bzdura.

Co "bzdura"? Masz prosty przykład wyżej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-09 22:21:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail to_jest_fajans.jerzu@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Sprawa zgłoszoana na Policję ale bez pełnego numeru rejestracyjego
powiedziano mi że będzie ciężko."

Ktorys raz juz to widze.
Czy ktos jest w stanie zweryfikowac czy to jest jakieś niechciejstwo czy oni rzeczywiście maja jakis popieprzony system informatyczny ktory nie pozwala im wyszukiwać w łatwy sposób stosując niepełne dane?

Ile może byc BMW o takim numerze rejestracyjnym?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2013-12-09 23:02:16
Autor: PlaMa
no i do znudzenia - kolejne BMW

CSI Wykop znalazł jakieś bmw x5 z tablicą SK 807CT - ciekawe czy to sprawca.

Data: 2013-12-10 08:44:08
Autor: yabba
wrote:

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

Po co ma coś robic i się narażać. Jeszcze znaleziony sprawca by ich pobił.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-12-10 21:29:54
Autor: Marek Dyjor
jerzu wrote:
[...]

przecież policja nie jest od tego.

każdy normalny człowiek wie, że masz sobie sam wynająć detektywa i poszukać przestępce.

Data: 2013-12-09 23:43:42
Autor: Krzysztof 45
no i do znudzenia - kolejne BMW
kierujący BMW stracił panowanie nad pojazdem, uderzył w jadącego przed nim lexusa, wjechał na pas zieleni - tam ściął znak i bariery na przystanku tramwajowym. Wylądował na torowisku i wtedy uderzył w niego tramwaj.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1062686,wypadek-na-powstancow-slaskich-bmw-uderzylo-w-lexusa-i-zderzylo-sie-z-tramwajem-zdjecia,id,t.html

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-12-10 09:15:19
Autor: hisjusz
W dniu 2013-12-09 23:43, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Ten artykuł kompletnie nie pasuje do bijatyki. Zauważ że jest: ślisko, przewężenie, światła a do tego parking biedronki. Bardzo wiele elementów do ogarnięcia w jednej chwili. Po zniszczeniach widać że prędkość niewielka. Pytanie czy chodź jedno świecące ostrzeżenie przed zwężeniem było?!

-- -

Data: 2013-12-10 15:59:16
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-12-10 09:15, hisjusz pisze:

Ten artykuł kompletnie nie pasuje do bijatyki.
Ale pasuje do tytułu.
Zauważ że jest: ślisko,
OK
przewężenie,
Widoczne dla jeżdżących normalnie.
światła a do tego parking biedronki.
Tym bardziej trzeba zachować ostrożność.
Bardzo wiele elementów
do ogarnięcia w jednej chwili.
Wszyscy ogarniają, a Miszcz z bmw nie.
Po zniszczeniach widać że prędkość
niewielka.
Gdyby była nie wielka, zatrzymał by się w miejscu kolizji z lexusem, a nie latał po krawężnikach, pasie zieleni, znakach, barierkach i torowisku.
Pytanie czy chodź jedno świecące ostrzeżenie przed zwężeniem
było?!
Jesteś przekonany że to by pomogło?

Data: 2013-12-10 12:47:37
Autor: Franc
Dnia Mon, 09 Dec 2013 22:05:41 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-umacnia-stereotypy
Policjanci! Do dzieła!

Poczytałem wykop, obejrzałem film.

Znając siebie i swoje furiactwo w takiej sytuacja (sam mam dwójkę małych
dzieci często z tyłu) to:
1. nie otwierałbym szyby - ręką tak łatwo się jej nie zbije, to niech sobie
pyszczy.
2. nie wysiadałbym z auta - przynajmniej nie z takiej odległości. 3. nie wiem, czy bym gościa nie przejechał autem - wiecie, zagrożenia życia
i zdrowia moich dzieci, działanie w stanie wzburzenia itp.
Zapewne zacząłby walić w auto itp. Ciekawe jakby się takie rozwiązanie skończyło.
Myślę, że palant jechałby po bańdzie włącznie z sądem cywilnym o
odszkodowanie za szkody moralne itp.

--
Franc

Data: 2013-12-10 20:15:54
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2013-12-10 12:47, Franc pisze:
[...]

Racja

[...]

Nigdy w życiu. Zapewne pamiętasz szereg spraw sądowych w naszym kraju, kiedy osoba broniąca (w tym wypadku byłbyś to Ty) się była oskarżana o użycie niewspółmiernych środków, działanie z ewentualnym zamiarem pozbawienia życia lub zdrowia itd, itp. Zanim się wszystko wyjaśni, może Ci się zejść i z 10 lat ciągania po sądach.

Ciekawe jakby się takie rozwiązanie skończyło.
Myślę, że palant jechałby po bańdzie włącznie z sądem cywilnym o
odszkodowanie za szkody moralne itp.

Otóż to.

Idiotów trzeba unikać jak ognia, nie wdawać się w pyskówkę. Tym bardziej mając rodzinę na pokładzie. I mieć kamerkę.

Seco

Data: 2013-12-10 21:12:30
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-12-10 20:15, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Otóż to. Idiotów trzeba unikać jak ognia,
Unikać czasami się nie da.
nie wdawać się w pyskówkę. Tym bardziej mając rodzinę na pokładzie. I
mieć kamerkę.
j.w.

Podam przykład z przed kilku lat.
Wchodzę na przejście dla pieszych w środku miasta. Zrobiłem ze dwa kroki
po pasach, wpada BMW z piskiem opon w zakręcie i o mały włos nie
zdejmuje mnie z tych pasów i kolesia z którym szedłem.
Odruchowo lecą kurwy i gestykulacje rękoma. BMW po hamulcach na środku
drogi, otwierają się wszystkie drzwi i wysiada czterech karków i do nas,
nie zamykając drzwi.
W ułamku sekundy świadomość - mamy przejebane nawet gdybym dobrze
trafił jednego i koleś też.
W tym momencie przypadkowa radiola nadjechała i sekundowym sygnałem dała
znać że blokują ulicę. Karki w sekundę zapakowali się i odjechali.
Ciśnienie miałem jeszcze przez jakiś dłuższy czas.

Od tamtej pory,  pomimo tego że mam rodzinę na utrzymaniu, w dupie mam
zasrane polskie prawo. Wożę i mam przy sobie argumenty by w takich
sytuacjach nie być przysłowiową pizdą i nie liczyć że radiola nadjedzie.

Na marginesie dodam, że od tamtej pory po za słownym argumentem, innych odpukać nie musiałem używać.

Data: 2013-12-11 00:29:08
Autor: AL
On 2013-12-10 21:12, Krzysztof 45 wrote:

Od tamtej pory,  pomimo tego że mam rodzinę na utrzymaniu, w dupie mam
zasrane polskie prawo. Wożę i mam przy sobie argumenty by w takich
sytuacjach nie być przysłowiową pizdą i nie liczyć że radiola nadjedzie.

http://pl.gta.wikia.com/wiki/Wyrzutnia_rakiet  ?
;)

Na marginesie dodam, że od tamtej pory po za słownym argumentem, innych
odpukać nie musiałem używać.

nie zapomnij nagrac - bylby hit na youtube :)

Data: 2013-12-11 17:09:27
Autor: Cavallino

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l88845$fq0$1@dont-email.me...
On 2013-12-10 21:12, Krzysztof 45 wrote:

[...]

Ja się zastanawiam, czy nie wybrać innej wersji Dustera:

http://moto.onet.pl/dacia-duster-w-wersji-militarnej/1d85s

Data: 2013-12-11 17:38:19
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-12-11 00:29, AL pisze:
On 2013-12-10 21:12, Krzysztof 45 wrote:

[...]

Polewka może być :) Widać nie byłeś w sytuacji która testowała by twoje zwieracze :) Obyś w takiej nie był.

Data: 2013-12-10 23:23:50
Autor: Irokez
W dniu 2013-12-09 22:05, Andrzej Lawa pisze:
http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-umacnia-stereotypy

Policjanci! Do dzieła!

Kamerkę kiedyś tam kupiłem i okazjonalnie zakładałem, ale teraz widzę że BMW zaskakuje coraz częściej.
I to mnie już zmotywowało do permamentnego zainstalowania kamery na stałe.
Toż się robi tu Rosja.

--
Irokez

Data: 2013-12-11 07:49:33
Autor: Franc
Dnia Tue, 10 Dec 2013 23:23:50 +0100, Irokez napisał(a):

Kamerkę kiedyś tam kupiłem i okazjonalnie zakładałem, ale teraz widzę że BMW zaskakuje coraz częściej.
I to mnie już zmotywowało do permamentnego zainstalowania kamery na stałe.
Toż się robi tu Rosja.

Rosja się nie robi, bo oni głównie z innego powodu montują kamerki -
wymuszenia odszkodowania przez pieszych. Poszukaj na youtubie jest filmik
młodego rosjanina, który wyjaśnia powód dla którego wiekszość w RU jeździ z
kamerką.

Swoją drogą słyszałem teorię, że montaż kamerki "ściąga" sytuacje na drodze
jak piorunochron :-)

PS.
Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najbardziej optymalne.
:-) --
Franc

Data: 2013-12-11 08:23:25
Autor: Megrims
On 12/11/2013 07:49 AM, Franc wrote:
[...]

potwierdzam.

BTW w kamerkach pojawiło się coś nowego i rewolucyjnego na rynku,
czy cały czas ten sam szajs?

Data: 2013-12-11 08:30:19
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-12-11 08:23, Megrims pisze:

BTW w kamerkach pojawiło się coś nowego i rewolucyjnego na rynku,
czy cały czas ten sam szajs?

Wydaje mi się, że "rewolucja" polega na stosowaniu obiektywów o kącie widzenia ~90° zamiast 120°. No i ceny, owszem, spadają. Te są po ~80zł.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-11 08:32:23
Autor: Marcin N
W dniu 2013-12-11 07:49, Franc pisze:

Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najbardziej optymalne.

Nie istnieje coś "najbardziej optymalne". Nie może być optymalne bardziej lub mniej.

--
MN

Data: 2013-12-11 08:59:04
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 08:32:23 +0100, Marcin N napisał(a):

Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najbardziej optymalne.
Nie istnieje coś "najbardziej optymalne". Nie może być optymalne bardziej lub mniej.
Masz rację Panie "purysto jęzkowy" :-)

Powinno być tak:
Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najlepszym kompromisem
pomiędzy ceną a jakością.

--
Franc

Data: 2013-12-11 09:25:35
Autor: Marcin N
W dniu 2013-12-11 08:59, Franc pisze:

Powinno być tak:
Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najlepszym kompromisem
pomiędzy ceną a jakością.

Brawo.
....Lub tak: " Też myślę o kamerce, ale nie wiem co byłoby optymalne."

--
MN

Data: 2013-12-11 09:18:40
Autor: SW3
W dniu 11.12.2013 o 08:32 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> pisze:

Nie istnieje coś "najbardziej optymalne".

Ja myślałem, że to odpowiedź na "permamentnego na stałe" :)

--
SW3
-- --

Data: 2013-12-11 08:42:37
Autor: Albercik
W dniu 11.12.2013 07:49, Franc pisze:
[...]

Do kompletu z kamerką trzeba będzie kupić gaz pieprzowy...

Data: 2013-12-11 08:56:43
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 08:42:37 +0100, Albercik napisał(a):

Swoją drogą słyszałem teorię, że montaż kamerki "ściąga" sytuacje na drodze
jak piorunochron :-)
Do kompletu z kamerką trzeba będzie kupić gaz pieprzowy...

Pomysł zacny. Już widzę te zestawy świąteczne :-)

--
Franc

Data: 2013-12-11 09:26:46
Autor: Marcin N
W dniu 2013-12-11 08:56, Franc pisze:
[...]

Gorzej, jak w nerwach psikniesz gazem tak, że połowa zostanie w samochodzie. Ubawisz tym pasażerów do łez.

--
MN

Data: 2013-12-11 09:30:09
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 09:26:46 +0100, Marcin N napisał(a):

Pomysł zacny.
Już widzę te zestawy świąteczne :-)
Gorzej, jak w nerwach psikniesz gazem tak, że połowa zostanie w samochodzie. Ubawisz tym pasażerów do łez.
To może lepiej z kataną? Przynajmniej nie musisz pilnować czy psikasz pod wiatr. :-)

--
Franc

Data: 2013-12-11 09:36:38
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-12-11 09:30, Franc pisze:
[...]

Ojtam ch.jtam. Optymalne ("najbardziej optymalne" ;) ) rozwiązanie już opracowano i wdrożono:

http://www.youtube.com/watch?v=fDrzMGdYWZc

Można też zrewanżować się panom od suszarki :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-13 12:32:35
Autor: Miroo
no i do znudzenia - kolejne BMW
W dniu 2013-12-11 07:49, Franc pisze:
Swoją drogą słyszałem teorię, że montaż kamerki "ściąga" sytuacje na drodze
jak piorunochron :-)

Nie potwierdzam. Wręcz zrobiło się dużo spokojniej i nic "fajnego" się nie nagrało.
Mam za to inną teorię - rezygnacja z kamerki spowoduje lawinę zdarzeń :)

Pozdrawiam

Data: 2013-12-11 17:51:54
Autor: Qlfon
no i do znudzenia - kolejne BMW
W dniu 2013-12-09 22:05, Andrzej Lawa pisze:
http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-umacnia-stereotypy

Policjanci!

Kierowca beemki sam się zgłosił na Policję....
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,15118500,Agresywny_kierowca_bmw_sam_zglosil_sie_na_policje_.html#BoxSlotIIMT

--
Qlfon, Lublin

no i do znudzenia - kolejne BMW