no i do znudzenia - kolejne BMW

Data: 2013-12-09 22:34:42
Autor: Megrims
no i do znudzenia - kolejne BMW
On 12/09/2013 10:05 PM, Andrzej Lawa wrote:
http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-umacnia-stereotypy

Policjanci! Do dzieła!

Skończyło się to jakoś?

Data: 2013-12-09 22:39:47
Autor: jerzu
no i do znudzenia - kolejne BMW
On Mon, 09 Dec 2013 22:34:42 +0100, Megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Skończyło się to jakoś?

http://www.dziennikzachodni.pl/artykul/1062330,agresywny-kierowca-bmw-atakuje-w-katowicach-pobicie-przez-draba-z-bmw-wideo,id,t.html

A wcześniej:
"Witajcie w Katowicach! Uwarzajcie na panów z czarnego BMW. Zjazd z
Chorzowskiej na Baildona, następnie skrzyżowanie Bożogrobców z
Ściegiennego. Prawdopodobnie przy zjeździe z Chorzowskiej przypadkowo
zajechałem Panu z BMW drogę. W samochodzie miałem 2 dzieci - może dla
tego skończyło się tylko na pobiciu? Akt łaski?
Czy ktoś może wyciągnąć numery rejestracyjne - mogę podesłać nagranie
w orygijnale!
To BMW X3 czy X5?
Pooglądałem dokładnie i porównałem ze zdjęciami BMW x3 i x5 - i to
chyba BMW X5: proste tylne boczne okna i charakterystyczne światła
stop.
Numery rejestracyjne: SK 807... lub SK 870... tyle zapamiętałem.
KTOKOLWIEK WIDZIAŁ, KTOKOLWIEK WIE,
Sprawa zgłoszoana na Policję ale bez pełnego numeru rejestracyjego
powiedziano mi że będzie ciężko."

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-09 22:01:34
Autor: tᴏ
jerzu wrote:

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

Są bardzo zajęci koczowaniem w krzakach.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-12-10 22:10:57
Autor: Megrims
On 12/09/2013 11:01 PM, tᴏ wrote:
jerzu wrote:

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

Są bardzo zajęci koczowaniem w krzakach.

Oni swoją pracę mają. Jak nie muszą to się nie wychylają.

Data: 2013-12-09 22:02:47
Autor: Tomasz Stiller
On Mon, 09 Dec 2013 22:39:47 +0100, jerzu wrote:

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

Bzdura. Miałem kiedyś podobną sytuację. Też jakiemuś bydlakowi wydawało się, że mu zajechałem drogę. Pojechałem na policję i złożyłem zeznania, bez nagrania. Zapamiętałem numer rejestracyjny, ale jak sie okazało błędnie - pomyliłem dwie ostatnie litery. Panowie policjanci bardzo szybko jednak doapsowali odpowiedni samochód. U mnie skończyło się na uszkodzeniu zderzaka i lusterka. Do tego miałem piękny odcisk całej prawej dłoni bydlaka na bocznej szybkie - co zostało zabezpieczone przech techników kryminaliztyki. Następnie sprawa w sądzie i finał był taki, że bydlak dostał 10 miesięcy ograniczenia wolności w postaci prac społecznych oraz 2500zł odszkodowania do zapłaty. Da się? Da.

Tomek.

Data: 2013-12-09 23:24:54
Autor: Tomasz Stiller
no i do znudzenia - kolejne BMW
On Mon, 09 Dec 2013 23:43:56 +0100, Tomasz Pyra wrote:

Bo jak im się chociaż troszkę chce, to bez większych problemów tego typu
sprawę ogarną.

Jasne. Ja podałem numery na zasadzie xxxxxAB lub xxxxxBD. Policjant siedzący w portierni komisariatu wpisał to w swoj antyczny komputerek i na bierząco podał, że AB to czerwony polonez, a BD nie występuje w ogóle. Jako, że szukaliśmy zielonej hondy wszystko było wiadomo od ręki. Na drudzi dzień był telefon, że jest zielona honda z pasującymi pierwszymi znakami numeru rejestracyjnego, ale właściciel twierdzi że jeździ nim więcej osób więc może być potrzebne okazanie i pytanko czy się zgadzam podjechać. Oczywiście się zgodziłem.

Po tygodniu dostałem kolejny telefon, że okazanie nie było potrzebne bo znaleźli sprawcę pasującego do rysopisu i kierują sprawę do sądu. Serio sprawnie im poszło. Byłem w szoku.

Tomek

Data: 2013-12-09 23:43:56
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Mon, 9 Dec 2013 22:02:47 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

[...]

Nawet jak nie mają pełnych numerów, to można pokombinować, monitoringi
jakieś przejrzeć, świadków poszukać itp. itd.
Jak chodzi o morderstwo to im się chce, to i sprawcę złapią.
A jak o mordobicie na drodze, to już chęci mniejsze i trzeba rabanu na
wykopie zrobić.
Wtedy się sprawca pewnie w pół godziny znajdzie.

Data: 2013-12-10 18:42:39
Autor: jerzu
no i do znudzenia - kolejne BMW
On Mon, 9 Dec 2013 22:02:47 +0000 (UTC), Tomasz Stiller
<kaszel@lexx.eu.org> wrote:

Bzdura.

Co "bzdura"? Masz prosty przykład wyżej.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-12-09 22:21:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail to_jest_fajans.jerzu@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Sprawa zgłoszoana na Policję ale bez pełnego numeru rejestracyjego
powiedziano mi że będzie ciężko."

Ktorys raz juz to widze.
Czy ktos jest w stanie zweryfikowac czy to jest jakieś niechciejstwo czy oni rzeczywiście maja jakis popieprzony system informatyczny ktory nie pozwala im wyszukiwać w łatwy sposób stosując niepełne dane?

Ile może byc BMW o takim numerze rejestracyjnym?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2013-12-09 23:02:16
Autor: PlaMa
no i do znudzenia - kolejne BMW

CSI Wykop znalazł jakieś bmw x5 z tablicą SK 807CT - ciekawe czy to sprawca.

Data: 2013-12-10 08:44:08
Autor: yabba
wrote:

Czyli jak nie masz nagrania i nie zrobisz dymu w necie i mediach, to
policja nawet palcem nie kiwnie.

Po co ma coś robic i się narażać. Jeszcze znaleziony sprawca by ich pobił.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2013-12-10 21:29:54
Autor: Marek Dyjor
jerzu wrote:
[...]

przecież policja nie jest od tego.

każdy normalny człowiek wie, że masz sobie sam wynająć detektywa i poszukać przestępce.

no i do znudzenia - kolejne BMW