no i do znudzenia - kolejne BMW

Data: 2013-12-10 23:23:50
Autor: Irokez
no i do znudzenia - kolejne BMW
W dniu 2013-12-09 22:05, Andrzej Lawa pisze:
http://demotywatory.pl/4253242/Kierowca-BMW-znowu-umacnia-stereotypy

Policjanci! Do dzieła!

Kamerkę kiedyś tam kupiłem i okazjonalnie zakładałem, ale teraz widzę że BMW zaskakuje coraz częściej.
I to mnie już zmotywowało do permamentnego zainstalowania kamery na stałe.
Toż się robi tu Rosja.

--
Irokez

Data: 2013-12-11 07:49:33
Autor: Franc
Dnia Tue, 10 Dec 2013 23:23:50 +0100, Irokez napisał(a):

Kamerkę kiedyś tam kupiłem i okazjonalnie zakładałem, ale teraz widzę że BMW zaskakuje coraz częściej.
I to mnie już zmotywowało do permamentnego zainstalowania kamery na stałe.
Toż się robi tu Rosja.

Rosja się nie robi, bo oni głównie z innego powodu montują kamerki -
wymuszenia odszkodowania przez pieszych. Poszukaj na youtubie jest filmik
młodego rosjanina, który wyjaśnia powód dla którego wiekszość w RU jeździ z
kamerką.

Swoją drogą słyszałem teorię, że montaż kamerki "ściąga" sytuacje na drodze
jak piorunochron :-)

PS.
Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najbardziej optymalne.
:-) --
Franc

Data: 2013-12-11 08:23:25
Autor: Megrims
On 12/11/2013 07:49 AM, Franc wrote:
[...]

potwierdzam.

BTW w kamerkach pojawiło się coś nowego i rewolucyjnego na rynku,
czy cały czas ten sam szajs?

Data: 2013-12-11 08:30:19
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-12-11 08:23, Megrims pisze:

BTW w kamerkach pojawiło się coś nowego i rewolucyjnego na rynku,
czy cały czas ten sam szajs?

Wydaje mi się, że "rewolucja" polega na stosowaniu obiektywów o kącie widzenia ~90° zamiast 120°. No i ceny, owszem, spadają. Te są po ~80zł.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-11 08:32:23
Autor: Marcin N
W dniu 2013-12-11 07:49, Franc pisze:

Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najbardziej optymalne.

Nie istnieje coś "najbardziej optymalne". Nie może być optymalne bardziej lub mniej.

--
MN

Data: 2013-12-11 08:59:04
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 08:32:23 +0100, Marcin N napisał(a):

Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najbardziej optymalne.
Nie istnieje coś "najbardziej optymalne". Nie może być optymalne bardziej lub mniej.
Masz rację Panie "purysto jęzkowy" :-)

Powinno być tak:
Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najlepszym kompromisem
pomiędzy ceną a jakością.

--
Franc

Data: 2013-12-11 09:25:35
Autor: Marcin N
W dniu 2013-12-11 08:59, Franc pisze:

Powinno być tak:
Też myślę o kamerce, ale nie wiem co i jak byłoby najlepszym kompromisem
pomiędzy ceną a jakością.

Brawo.
....Lub tak: " Też myślę o kamerce, ale nie wiem co byłoby optymalne."

--
MN

Data: 2013-12-11 09:18:40
Autor: SW3
W dniu 11.12.2013 o 08:32 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> pisze:

Nie istnieje coś "najbardziej optymalne".

Ja myślałem, że to odpowiedź na "permamentnego na stałe" :)

--
SW3
-- --

Data: 2013-12-11 08:42:37
Autor: Albercik
W dniu 11.12.2013 07:49, Franc pisze:
[...]

Do kompletu z kamerką trzeba będzie kupić gaz pieprzowy...

Data: 2013-12-11 08:56:43
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 08:42:37 +0100, Albercik napisał(a):

Swoją drogą słyszałem teorię, że montaż kamerki "ściąga" sytuacje na drodze
jak piorunochron :-)
Do kompletu z kamerką trzeba będzie kupić gaz pieprzowy...

Pomysł zacny. Już widzę te zestawy świąteczne :-)

--
Franc

Data: 2013-12-11 09:26:46
Autor: Marcin N
W dniu 2013-12-11 08:56, Franc pisze:
[...]

Gorzej, jak w nerwach psikniesz gazem tak, że połowa zostanie w samochodzie. Ubawisz tym pasażerów do łez.

--
MN

Data: 2013-12-11 09:30:09
Autor: Franc
Dnia Wed, 11 Dec 2013 09:26:46 +0100, Marcin N napisał(a):

Pomysł zacny.
Już widzę te zestawy świąteczne :-)
Gorzej, jak w nerwach psikniesz gazem tak, że połowa zostanie w samochodzie. Ubawisz tym pasażerów do łez.
To może lepiej z kataną? Przynajmniej nie musisz pilnować czy psikasz pod wiatr. :-)

--
Franc

Data: 2013-12-11 09:36:38
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-12-11 09:30, Franc pisze:
[...]

Ojtam ch.jtam. Optymalne ("najbardziej optymalne" ;) ) rozwiązanie już opracowano i wdrożono:

http://www.youtube.com/watch?v=fDrzMGdYWZc

Można też zrewanżować się panom od suszarki :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-13 12:32:35
Autor: Miroo
no i do znudzenia - kolejne BMW
W dniu 2013-12-11 07:49, Franc pisze:
Swoją drogą słyszałem teorię, że montaż kamerki "ściąga" sytuacje na drodze
jak piorunochron :-)

Nie potwierdzam. Wręcz zrobiło się dużo spokojniej i nic "fajnego" się nie nagrało.
Mam za to inną teorię - rezygnacja z kamerki spowoduje lawinę zdarzeń :)

Pozdrawiam

no i do znudzenia - kolejne BMW