no i kicha.....

Data: 2009-04-29 12:57:46
Autor: cynamoon
no i kicha.....
witam,
przed świętami, na krzywej drodze, skreciłem sobie lewy staw skokowy w
stopniu drugim..
impet "poszedł" w tkanki miekkie czyli kości cale ale więzadła i torebki
ponadrywane.
wczoraj zdjęli mi szynę gipsową..
Leczenie uważam za zakończone, proszę oszczędzać staw i poddać się
rehabilitacji - poinformował lekarz...
A na rowerze mogę jeździć? zapytałem..
o ile rehabilitant panu pozwoli to tak ale sądzę, że nie wcześniej niż za
miesiąc i to na krótkie wycieczki ( ok 20 -30 km) bez wertepów..
czyli kicha- jak zaznaczyłem na wstępie :-(
Marek
PS. piękny kwiecień, nieprawdaż?
kurna.....

Data: 2009-04-29 07:43:39
Autor: player
no i kicha.....
On 29 Kwi, 12:57, "cynamoon" <woszczy...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Jak nie będzie boleć to ja bym jeździł. Rower podobno mniej obciąża
stawy niż chodzenie.

--
jay

Data: 2009-04-29 13:06:37
Autor: amrac
no i kicha.....
cynamoon pisze:
witam,
przed świętami, na krzywej drodze, skreciłem sobie lewy staw skokowy w
stopniu drugim..

Starasz się już o odszkodowanie jakie?

Data: 2009-04-29 13:19:53
Autor: cynamoon
no i kicha.....

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości
Starasz się już o odszkodowanie jakie?
będę sie satarał z PZU...
3 razy już wypłacali bez problemów, więc może i do czterech razy sztuka?
Marek

Data: 2009-04-30 08:26:41
Autor: MichałG
no i kicha.....
cynamoon pisze:
Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości
Starasz się już o odszkodowanie jakie?
będę sie satarał z PZU...
3 razy już wypłacali bez problemów, więc może i do czterech razy sztuka?
Wyrazy wspołczucia! Ale to Ty jesteś 'rowerzysta wysokiego ryzyka'. Uwazaj, bo dostaniesz podwyżkę składki..... ;-)

pozdrawiam
Michał

Data: 2009-04-29 17:20:32
Autor: Frankie
no i kicha.....
cynamoon pisze:

PS. piękny kwiecień, nieprawdaż?
kurna.....

Ja musze na swoj bark i obojczyk w przedziale 4 - 6 tygodni ten badziew nosic :-/
Jutro rano sie okaze czy beda to skladac operacyjnie.
A dzisiaj mialem jechac na suwalszczyzne...

--
pzdr,
frankie.

no i kicha.....