[waw] no i kradziez...

Data: 2009-03-04 22:52:23
Autor: Frankie
[waw] no i kradziez...
Witam,

nie pisałem tu długo ale teraz potrzebuję Waszej pomocy.
Właśnie zawinęli rowery, mi i mojemu koledze...
Pod Rurą... nasza wina, za duży ładunek zaufania, zero zabezpieczeń.
Dzisiaj 4 marca ok. godziny 18:20.

Oto opisy:

Trek 8000 rower kolegi Kuby, wygląda identycznie:

http://img.alibaba.com/photo/12020404/2007_Trek_8000_Mountain_Bike_Bicycle_Hardtail.jpg

I mój Trek 9.9:

http://www.atelierbrasil.pl/frankie/Rowery.html

a to chyba jego ostanie zdjęcie:

http://picasaweb.google.com/paweloracz/20071005PoligonMPK#5119352546291915474

Dla znalazcy nagroda 2 000 zł.

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-03-04 20:51:21
Autor: Flash
no i kradziez...
Takich rowerków to ja nawet z zabezpieczeniami bym nie zostawił...

Echhh...

Data: 2009-03-05 06:50:14
Autor: kml
[waw] no i kradziez...

Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:49aef817$1news.home.net.pl...

Twój rower jest na tyle egzotyczny, że powinno się go dać znaleźć ale to wymaga oplakatowania nieomalże całego miasta zdjęciami. Wystawiłeś aukcje na allegro, że jest skradziony, no i oczywiście na wszystkich możliwych forach...

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
Przerwa w działaniu strony od 05/03 do 15/03.

Data: 2009-03-05 07:55:50
Autor: Krees
[waw] no i kradziez...
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
[...]

Jeśli złodziej zna się na rowerach i ma trochę oleju we łbie, to zapomnij.
Rower zostanie albo rozebrany na części i sprzedany po kawałku i to nie w
najbliższym czasie, albo wywieziony daleko poza Warszawę. Miejmy nadzieję, że to jednak jakiś przypadkowy głąb i będzie próbował opchnąć
sprzęt na allegro albo w Słomczynie.
Faktu pozostawienia takiego sprzętu samopas, nawet pod Rurą, nie ma co
komentować. Swoją drogą, Frankie, to mijaliśmy się dwa weekendy temu w Kampinosie (kupa
śniegu jeszcze leżała) i to dwa razy - drugi raz w okolicach polanki koło
Dąbrowy (styk szlaków niebieskiego i czarnego). Jechałeś z kumplem, on chyba
na Kellysie. --   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-05 11:09:50
Autor: kml
[waw] no i kradziez...

Użytkownik "Krees" <krees_wawa@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:goo0i6$46a$1inews.gazeta.pl...

[cut]

Na szczęście, debile dosyć często się nie znają... Rower trzeba MUSOWO zgłosić na policję etc.

Data: 2009-03-05 11:16:45
Autor: cynamoon
[waw] no i kradziez...

[...]

ja też z nimi byłem ale mnie kawałek odsadzili i jechałem nieco z tyłu...
........jak zwykle, kurcze pieczone!  ;-)
Marek

Data: 2009-03-05 07:47:15
Autor: Jan Srzednicki
[waw] no i kradziez...
On 2009-03-04, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
Witam,

nie pisałem tu długo ale teraz potrzebuję Waszej pomocy.
Właśnie zawinęli rowery, mi i mojemu koledze...
Pod Rurą... nasza wina, za duży ładunek zaufania, zero zabezpieczeń.

Coś o okolicznościach?

Data: 2009-03-05 09:03:45
Autor: zly
[waw] no i kradziez...
Dnia Thu, 5 Mar 2009 07:47:15 +0000 (UTC), Jan Srzednicki napisał(a):

Coś o okolicznościach?

hmm, niech zgadne... pojechali do knajpy na piwo, zostawili rowery pod
plotem. bylo ciemno, wiec nie zauwazyli jak ktos wsiada i odjezdza? --
marcin

Data: 2009-03-05 14:33:08
Autor: obrzy
[waw] no i kradziez...
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał(a):
Dnia Thu, 5 Mar 2009 07:47:15 +0000 (UTC), Jan Srzednicki napisał(a):

> Coś o okolicznościach?

hmm, niech zgadne... pojechali do knajpy na piwo, zostawili rowery pod
plotem. bylo ciemno, wiec nie zauwazyli jak ktos wsiada i odjezdza? nie wsiedli na rowery tylko je prowadzili glaby jedne

Data: 2009-03-05 19:01:02
Autor: Heming
[waw] no i kradziez...

Data: 2009-03-05 22:02:01