[waw] no i kradziez...

Data: 2009-03-05 07:47:15
Autor: Jan Srzednicki
[waw] no i kradziez...
On 2009-03-04, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
Witam,

nie pisałem tu długo ale teraz potrzebuję Waszej pomocy.
Właśnie zawinęli rowery, mi i mojemu koledze...
Pod Rurą... nasza wina, za duży ładunek zaufania, zero zabezpieczeń.

Coś o okolicznościach?

Data: 2009-03-05 09:03:45
Autor: zly
[waw] no i kradziez...
Dnia Thu, 5 Mar 2009 07:47:15 +0000 (UTC), Jan Srzednicki napisał(a):

Coś o okolicznościach?

hmm, niech zgadne... pojechali do knajpy na piwo, zostawili rowery pod
plotem. bylo ciemno, wiec nie zauwazyli jak ktos wsiada i odjezdza? --
marcin

Data: 2009-03-05 14:33:08
Autor: obrzy
[waw] no i kradziez...
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał(a):
Dnia Thu, 5 Mar 2009 07:47:15 +0000 (UTC), Jan Srzednicki napisał(a):

> Coś o okolicznościach?

hmm, niech zgadne... pojechali do knajpy na piwo, zostawili rowery pod
plotem. bylo ciemno, wiec nie zauwazyli jak ktos wsiada i odjezdza? nie wsiedli na rowery tylko je prowadzili glaby jedne

Data: 2009-03-05 19:01:02
Autor: Heming
[waw] no i kradziez...

Data: 2009-03-05 22:02:01