no i nie startujemy...

Data: 2011-10-11 20:02:31
Autor: Gerard
no i nie startujemy...
W dniu 2011-10-11 14:36, s pisze:
Tzn niby to tylko 2 tygodnie odwolane, ale... na razie.
Jak myslicie, owners pozostana na pozycji pod tytulem fifty-fifty?

Ja jestem trochę zdziwiony odwołaniem gier. Sporne sytuacje gdzie jedna ze stron ma większość atutów w ręku w większości kończą się szybko. Widać górę biorą emocje.

pozdr

Data: 2011-10-11 12:03:54
Autor: Leszczur
no i nie startujemy...
On 11 PaĽ, 20:02, Gerard <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-10-11 14:36, s pisze:

> Tzn niby to tylko 2 tygodnie odwolane, ale... na razie.
> Jak myslicie, owners pozostana na pozycji pod tytulem fifty-fifty?

Ja jestem trochę zdziwiony odwołaniem gier. Sporne sytuacje gdzie jedna
ze stron ma większo¶ć atutów w ręku w większo¶ci kończ± się szybko.
Widać górę bior± emocje.

A ja powiem tak - pies ich wszystkich jebal. Nie zamierzam sie
dokladac do ich BRI i bede ogladal NBA dzieki uprzejmosci chinczykow i/
lub davki.
I wyfocuje swoje zamowienie na kubek z logo NBA za 1.99$ plus tax. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-10-11 22:21:47
Autor: wiLQ
no i nie startujemy...
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tzn niby to tylko 2 tygodnie odwolane, ale... na razie.
> Jak myslicie, owners pozostana na pozycji pod tytulem fifty-fifty?

Ja jestem trochę zdziwiony odwołaniem gier. Sporne sytuacje gdzie jedna ze stron ma większo¶ć atutów w ręku w większo¶ci kończ± się szybko. Widać górę bior± emocje.

Raczej ambicje, skoro maja wiekszosc atutow to dlaczego maja przestac
wyrywac od drugiej strony co sie tylko da?

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

no i nie startujemy...