no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)

Data: 2009-09-18 01:54:56
Autor: Atlobek
no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)
http://allegro.pl/show_item.php?item=746357701

jesli jest ktos zainteresowany to zapraszam.
zal go ale mam nowa zajawke :)

pzdr

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

Data: 2009-09-18 11:55:56
Autor: primuss
Atlobek <atomek@data.pl> napisał(a):
http://allegro.pl/show_item.php?item=746357701

Znaczy ze moto bez dodatkow kosztuje 8k?

--
pozdr.,
primuss

Data: 2009-09-18 03:46:50
Autor: Atlobek
no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)

Znaczy ze moto bez dodatkow kosztuje 8k?

:)
a co ja bym z nimi pozniej zrobil ;)
padaki na allegro sprowadzone kosztuja 10-12 tysi ;) i nie maja
dodatkow.

poza tym nigdy nie odzyska sie zainwestowanych pieniedzy w dodatki
wiec tylko tak uswiadamiajaco napisalem ;)

Data: 2009-09-18 12:59:18
Autor: de Fresz
On 2009-09-18 12:46:50 +0200, Atlobek <atomek@data.pl> said:

Znaczy ze moto bez dodatkow kosztuje 8k?

:)
a co ja bym z nimi pozniej zrobil ;)
padaki na allegro sprowadzone kosztuja 10-12 tysi ;) i nie maja
dodatkow.

Z cenami tych szpejów to jednak trochę pojechałe¶ ;-)

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-09-18 04:14:59
Autor: Atlobek
On 2009-09-18 12:46:50 +0200, Atlobek <ato...@data.pl> said:

> [...]
> dodatkow.

Z cenami tych szpejów to jednak trochę pojechałe¶ ;-)

ja niestety je za tyle kupowalem 3 lata temu :(
teraz jak widze ceny to tylko zacieram rece bo kolejnego przerobie za
prawie pol ceny

Data: 2009-09-18 13:48:19
Autor: Seba
Dnia Fri, 18 Sep 2009 04:14:59 -0700 (PDT), Atlobek napisał(a):

Z cenami tych szpejów to jednak trochę pojechałe¶ ;-)

ja niestety je za tyle kupowalem 3 lata temu :(

Swoj± ¶cieżk± ciekawe za ile dasz radę go sprzedać. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600

Data: 2009-09-18 05:24:51
Autor: Atlobek
no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)

Swoj± ¶cieżk± ciekawe za ile dasz radę go sprzedać.

jak nie pojdzie to nie bede plakal :)
to nie mina tylko moje widzi mi sie

bede lal i dalej smigal

a zamiast dokladac kupie mala krosowke ;)

Data: 2009-09-18 21:55:09
Autor: Marcin
no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)
wiec tylko tak uswiadamiajaco napisalem ;)

Darmowa porada: ja wywnioskowalem, ze 16 kola plus 8 za dodatki. Moze o jedno piwo za duzo, ale jednak cos nie gra. Wystarczyloby, zebys napisal, ze cena 16 tysiecy W TYM dodatki 8. A Ty piszesz, ze cena 16, dodatki 8. Czyli 24 razem :-)
Zmien opis.

Data: 2009-09-18 17:00:29
Autor: Kefir
no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)
ELou~!
primuss wrote:
Atlobek <atomek@data.pl> napisał(a):
http://allegro.pl/show_item.php?item=746357701

Znaczy ze moto bez dodatkow kosztuje 8k?

Kliknalem z ciekawosci. Co prawda brakuje kilku informacji, np po ile byly zarowki, zuzyty olej czy benzyna (pewnie wlales do moturka calkiem sporo litro, prawda? ) - wtedy wycena bylaby kompletna. Autorowi ogloszenia gratuluje poczucia humoru. Niezly jajcarz z kolegi, az rozeslalem linke paru znajomym przy okazji piatkowego humoru ;) Dzieki!

Data: 2009-09-18 18:54:31
Autor: Pink
no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)

Uzytkownik "Atlobek" <atomek@data.pl> napisal w wiadomosci news:1557370e-a201-444c-a37a-307a99e62621q35g2000vbi.googlegroups.com...
http://allegro.pl/show_item.php?item=746357701

jesli jest ktos zainteresowany to zapraszam.
zal go ale mam nowa zajawke :)

ceny dodatków... :))))))))
jestes frajerem czy cwaniakiem ?
akumulator 300, dobre, dobre :).

Data: 2009-09-18 20:07:29
Autor: Monster
Pink pisze:

ceny dodatków... :))))))))
jestes frajerem czy cwaniakiem ?
akumulator 300, dobre, dobre :).

Wszystko ma być z Tesco?Do mojego moto aku kosztuje jeszcze więcej i co z tego wynika?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-09-18 23:10:23
Autor: Marek B
Pink pisze:
Uzytkownik "Atlobek" <atomek@data.pl> napisal w wiadomosci
zal go ale mam nowa zajawke :)
mam crfke (enduro) do oddania jak masz taką zajawkę na kąpiele błotne ;-)

ceny dodatkĂłw... :))))))))
to prawda trochę pokolorował

jestes frajerem czy cwaniakiem ?
akumulator 300, dobre, dobre :).

ja do krosówko-enduraka dałem za yuase lekko ponad 2 stówy więc tutaj bym polemizował

Data: 2009-09-19 02:56:12
Autor: Atlobek
no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)

> jestes frajerem czy cwaniakiem ?
> akumulator 300, dobre, dobre :).

obrazasz mnie. kupilem yuase w larssonie za 308 zl.

nieststy nie mam na wszystko rachunkow bo kupowalem troche gratow na
motobajzlu i przez allegro ale przeciez nikt Wam nie kaze tego
kupowac.

sam dalem 2 tysiace wiecej za golasa niz ceny z allegro bo wiedzialem
ze nie lezal nawet i jak dotad mialem problem tylko z shimmy przez zla
opone i z elektryka przez regulator napiecia. a tak nigdy mnie nie
zawiodl.

customing kosztuje i jak kogos nie stac niech kupuje duzo mlodsze
golasy i tyle.

a raczej jestem dobrym czlowiekiem wiec frajerem a nie cwaniakiem

Data: 2009-09-21 13:23:47
Autor: marider
Atlobek pisze:
customing kosztuje i jak kogos nie stac niech kupuje duzo mlodsze
golasy i tyle.

a raczej jestem dobrym czlowiekiem wiec frajerem a nie cwaniakiem

Ale potencjalni zainteresowani na ogol sa wiec nie ma co sie napinac tylko taki to kraj i tacy ludzie, trzeba przywyknac lub emigrowac ;). W Pl kazdy chce najtaniej i jak z najlepszym wypasem a najlepiej jakby jeszcze "kupczykowi" doplacic coby tylko zabral sprzeta ;)))

Pzdr
PS: Nowy alarm PatroLine sprzedalem za 300zl bo i tak mi lezal w garazu zbyteczny. Ten 1000zl u Ciebie to chyba z montazem oraz dobra impreza w ASO na Polczynskiej ;)
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-09-21 06:47:30
Autor: Atlobek
[...]

dokladnie. w aso na polczynskiej z montazem. a co pozniej robili?
pewnie imprezowali za to :)

jak pisalem wczesniej, teraz bym to wszystko dokupil pewnie za pol