no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)

Data: 2009-09-18 18:54:31
Autor: Pink
no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)

Uzytkownik "Atlobek" <atomek@data.pl> napisal w wiadomosci news:1557370e-a201-444c-a37a-307a99e62621q35g2000vbi.googlegroups.com...
http://allegro.pl/show_item.php?item=746357701

jesli jest ktos zainteresowany to zapraszam.
zal go ale mam nowa zajawke :)

ceny dodatków... :))))))))
jestes frajerem czy cwaniakiem ?
akumulator 300, dobre, dobre :).

Data: 2009-09-18 20:07:29
Autor: Monster
Pink pisze:

ceny dodatków... :))))))))
jestes frajerem czy cwaniakiem ?
akumulator 300, dobre, dobre :).

Wszystko ma być z Tesco?Do mojego moto aku kosztuje jeszcze więcej i co z tego wynika?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-09-18 23:10:23
Autor: Marek B
Pink pisze:
Uzytkownik "Atlobek" <atomek@data.pl> napisal w wiadomosci
zal go ale mam nowa zajawke :)
mam crfke (enduro) do oddania jak masz taką zajawkę na kąpiele błotne ;-)

ceny dodatkĂłw... :))))))))
to prawda trochę pokolorował

jestes frajerem czy cwaniakiem ?
akumulator 300, dobre, dobre :).

ja do krosówko-enduraka dałem za yuase lekko ponad 2 stówy więc tutaj bym polemizował

Data: 2009-09-19 02:56:12
Autor: Atlobek
no i przyszedl czas na mnie :) sprzedaje swojego Fazera (spam)

> jestes frajerem czy cwaniakiem ?
> akumulator 300, dobre, dobre :).

obrazasz mnie. kupilem yuase w larssonie za 308 zl.

nieststy nie mam na wszystko rachunkow bo kupowalem troche gratow na
motobajzlu i przez allegro ale przeciez nikt Wam nie kaze tego
kupowac.

sam dalem 2 tysiace wiecej za golasa niz ceny z allegro bo wiedzialem
ze nie lezal nawet i jak dotad mialem problem tylko z shimmy przez zla
opone i z elektryka przez regulator napiecia. a tak nigdy mnie nie
zawiodl.

customing kosztuje i jak kogos nie stac niech kupuje duzo mlodsze
golasy i tyle.

a raczej jestem dobrym czlowiekiem wiec frajerem a nie cwaniakiem

pzdr
   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

Data: 2009-09-21 13:23:47
Autor: marider
Atlobek pisze:
customing kosztuje i jak kogos nie stac niech kupuje duzo mlodsze
golasy i tyle.

a raczej jestem dobrym czlowiekiem wiec frajerem a nie cwaniakiem

Ale potencjalni zainteresowani na ogol sa wiec nie ma co sie napinac tylko taki to kraj i tacy ludzie, trzeba przywyknac lub emigrowac ;). W Pl kazdy chce najtaniej i jak z najlepszym wypasem a najlepiej jakby jeszcze "kupczykowi" doplacic coby tylko zabral sprzeta ;)))

Pzdr
PS: Nowy alarm PatroLine sprzedalem za 300zl bo i tak mi lezal w garazu zbyteczny. Ten 1000zl u Ciebie to chyba z montazem oraz dobra impreza w ASO na Polczynskiej ;)
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-09-21 06:47:30
Autor: Atlobek
[...]

dokladnie. w aso na polczynskiej z montazem. a co pozniej robili?
pewnie imprezowali za to :)

jak pisalem wczesniej, teraz bym to wszystko dokupil pewnie za pol
ceny.