no i sie zabawki pozbyłem :D

Data: 2011-11-20 19:56:48
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyłem :D
Data: 2011-11-20 20:25:26
Autor: Rafał Grzelak
no i sie zabawki pozbyłem :D
megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:

http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!

Ta przebitka to przez naklejke PMS, bo to deficytowy towar ostatnio. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-20 21:32:29
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 11/20/2011 09:25 PM, Rafał Grzelak wrote:
megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:

http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!

Ta przebitka to przez naklejke PMS, bo to deficytowy towar ostatnio. ;]

Mam parę jeszcze. Ktoś chętny?

Data: 2011-11-20 21:43:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
no i sie zabawki pozbyem :D
Hello MegrimsNOSPAM,

Sunday, November 20, 2011, 9:32:29 PM, you wrote:

http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html
Przebitka 20.000!!
Ta przebitka to przez naklejke PMS, bo to deficytowy towar ostatnio. ;]
Mam par jeszcze. Kto chtny?

20 kPLN/sztuk? Drogo troch...

--
Best regards,

Data: 2011-11-20 21:45:02
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyem :D
On 11/20/2011 09:43 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

e tam.

Oddam za darmo :D

Data: 2011-11-20 22:03:54
Autor: MadMan
no i sie zabawki pozbyem :D
Dnia Sun, 20 Nov 2011 21:45:02 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl
napisa(a):

Oddam za darmo :D

To ja bier. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-11-20 22:18:32
Autor: megrims
no i sie zabawki pozbyem :D
W dniu 2011-11-20 22:03, MadMan pisze:
Dnia Sun, 20 Nov 2011 21:45:02 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl
napisa(a):

Oddam za darmo :D

To ja bier.

poznan. to na priva dawaj

Data: 2011-11-20 22:22:56
Autor: neoniusz
no i sie zabawki pozbyem :D
W dniu 20.11.2011 22:18, megrims pisze:
Oddam za darmo :D

To ja bier.

poznan. to na priva dawaj

Ja tez bym chcial... Krakuff.
Juz od dlugiego czasu szukam i ni mo.

Data: 2011-11-20 21:53:14
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-20 21:51, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
[...]

W skrócie chyba tak...

Data: 2011-11-20 22:17:52
Autor: megrims
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-20 21:53, Artur Maśląg pisze:
[...]

kiedyś zlecałem robotę w drukarni to mi dodrukowali. wzór z google

Data: 2011-11-20 21:27:41
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin Artur Maśląg
Tak myślałem.

Ty szczwany lisie! --

Data: 2011-11-20 22:57:42
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-20 22:23, megrims pisze:
[...]

Nie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wspólnego
z zasadami pms. Pewnie niepisanymi, ale cóż poradzić...

Data: 2011-11-20 21:59:58
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin Artur Maśląg
Nie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wspólnego z
zasadami pms. Pewnie niepisanymi, ale cóż poradzić...

A jakie są te zasady? Żeby dostąpić zaszczytu posiadania naklejki PMS trzeba najpierw dotknąć Twojej stopy?

Data: 2011-11-20 22:21:04
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-20, to <to@xyz.abc> wrote:
[...]

To czy mozesz miec naklejke ustalane jest na walnym zgromadzeniu
najwiekszych trolli PMS-u.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-21 00:14:08
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin AZ
To czy mozesz miec naklejke ustalane jest na walnym zgromadzeniu
najwiekszych trolli PMS-u.

....pod przewodnictwem trolla Artura.

Data: 2011-11-20 23:19:43
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-20 22:59, to pisze:
Artur Maśląg

Nie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wspólnego z
zasadami pms. Pewnie niepisanymi, ale cóż poradzić...

A jakie są te zasady?

Wiesz, elementarne. Dawniej, by nalepkę uzyskać to trzeba było
wziąć udział w jakim zlocie, spotkać się z innymi. Stąd pewnie
starsi bywalcy pms się znają i dyskusja z nimi wygląda trochę
inaczej niż z anonimowymi trollami...

Data: 2011-11-21 00:16:22
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin Artur Maśląg
Wiesz, elementarne. Dawniej, by nalepkę uzyskać to trzeba było wziąć
udział w jakim zlocie, spotkać się z innymi.

Przecież teraz nie ma zlotów, więc o co Ci właściwie chodzi?

Stąd pewnie starsi bywalcy
pms się znają i dyskusja z nimi wygląda trochę inaczej niż z anonimowymi
trollami...

Fascynujące. Opowiedziałeś o tym wnukom?

Data: 2011-11-21 07:16:49
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-21, to <to@xyz.abc> wrote:

Wiesz, elementarne. Dawniej, by nalepkę uzyskać to trzeba było wziąć
udział w jakim zlocie, spotkać się z innymi.

Przecież teraz nie ma zlotów, więc o co Ci właściwie chodzi?

Nie ma zlotow to nie ma naklejek. Proste. Teraz elita jezdzi z
wyblaknietymi naklejkami i po tym ich poznasz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-21 11:15:00
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin AZ
Nie ma zlotow to nie ma naklejek. Proste. Teraz elita jezdzi z
wyblaknietymi naklejkami i po tym ich poznasz.

Od dzisiaj będę wypatrywał trolla Artura i jego wyblakłej nalepki, a gdy już wypatrzę to oddam należny pokłon jemu i naklejce! Czy w ten sposób dostąpię zaszczytu posiadania własnej?

PS. Zastanawia mnie jeszcze jeden problem logiczno-moralny -- czy zlotowy rozdawca nalepek może sobie nalepić jedną z nich na własne auto? Czy może wtedy też będzie niekoszernie?

Data: 2011-11-21 20:33:14
Autor: Cavallino
no i sie zabawki pozbyłem :D
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jactt0$2cs$1node2.news.atman.pl...
On 2011-11-21, to <to@xyz.abc> wrote:

[...]

Ja tam w sobotę przykleiłem nową naklejkę na niedawno polakierowany zderzak, mało wyblaknięta jest. ;-)

Data: 2011-11-21 19:40:18
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-21, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ja tam w sobotę przykleiłem nową naklejkę na niedawno polakierowany zderzak, mało wyblaknięta jest. ;-)
Trzeba bylo fotoszopem troche ja "zmeczyc".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-21 20:44:00
Autor: Cavallino
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-21, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ja tam w sobotę przykleiłem nową naklejkę na niedawno polakierowany zderzak,
mało wyblaknięta jest. ;-)

Trzeba bylo fotoszopem troche ja "zmeczyc".

Ja już otrzymałem wyprodukowaną, więc musiałbym ją jakąś polerką zmęczyć co najwyżej. ;-)

Data: 2011-11-21 19:46:46
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin Cavallino
Ja już otrzymałem wyprodukowaną, więc musiałbym ją jakąś polerką zmęczyć
co najwyżej. ;-)

Szmatka z nitro, chwila roboty i będziesz elitarny jak Troll Artur. :>

Data: 2011-11-21 20:32:10
Autor: Cavallino
no i sie zabawki pozbyłem :D
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ec99856$0$8458$65785112news.neostrada.pl...
begin Artur Maśląg

[...]

Już nie wspominając o tym, że to bzdura, bo dyskusja z futrzakiem wygląda dokładnie tak samo, jak z każdym innym trollującym kapelusznikiem.
Nic sensownego nie powie, więc i tak po jednym zdaniu musiałby wylądować w kiblu.

Data: 2011-11-21 19:48:58
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin Cavallino
Już nie wspominając o tym, że to bzdura, bo dyskusja z futrzakiem
wygląda dokładnie tak samo, jak z każdym innym trollującym
kapelusznikiem.

On ma chyba jakąś traumę związaną z prędkością. Pewnie jakiś wypadek czy wypadki w rodzinie albo wśród bliskich znajomych, po prostu nie jest obiektywny.

Nic sensownego nie powie, więc i tak po jednym zdaniu
musiałby wylądować w kiblu.

Na zlocie byś Futrzaka chciał do sedesu wrzucić? Bez przesady. :>

Data: 2011-11-21 20:54:43
Autor: Cavallino
no i sie zabawki pozbyłem :D
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:

Nic sensownego nie powie, więc i tak po jednym zdaniu
musiałby wylądować w kiblu.

Na zlocie byś Futrzaka chciał do sedesu wrzucić? Bez przesady. :>

Na szczęście nie kojarzę sierściucha z żadnego zlotu, jakoś się mijaliśmy widać, więc nie było potrzeby. ;-)

Data: 2011-11-21 20:50:09
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin Cavallino
[...]

To może dobrze, bo mógłby się nie zmieścić, a poza tym to chyba nielegalne. ;)

Data: 2011-11-21 21:39:17
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-21 20:48, to pisze:
Cavallino

[...]

Widzę, że wyciągasz podobne wnioski jak mistrz prostej po kursach
asertywności dla przedstawicieli handlowych. Jednak w przeciwieństwie
do tego osobnika nie posunąłeś się do manipulacji w postaci zmiany
wypowiedzi interlokutora w cytatach.

Trauma związana z prędkością - długo się będę śmiał.

Data: 2011-11-23 02:39:48
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin Artur Maśląg
Widzę, że wyciągasz podobne wnioski jak mistrz prostej po kursach
asertywności dla przedstawicieli handlowych.

Sam "chwaliłeś się" że byłeś obserwatorem poważnego wypadku i bodaj uczestnikiem innego. Być może to nie wszystko. To zostawia ślady w psychice. Do tego dołóżmy Twoje uporczywe trollowanie na temat prędkości i już mamy prawie pewność, że zostawiło.

Jednak w przeciwieństwie do
tego osobnika nie posunąłeś się do manipulacji w postaci zmiany
wypowiedzi interlokutora w cytatach.

A po co miałbym to robić?

Data: 2011-11-21 11:34:34
Autor: megrims
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-20 23:19, Artur Maśląg pisze:
[...]

Należy zorganizować zlot.

Data: 2011-11-21 11:42:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
no i sie zabawki pozbyem :D
Hello megrims,

Monday, November 21, 2011, 11:34:34 AM, you wrote:

Nie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wsplnego z
zasadami pms. Pewnie niepisanymi, ale c poradzi...
A jakie s te zasady?
Wiesz, elementarne. Dawniej, by nalepk uzyska to trzeba byo
wzi udzia w jakim zlocie, spotka si z innymi. Std pewnie
starsi bywalcy pms si znaj i dyskusja z nimi wyglda troch
inaczej ni z anonimowymi trollami...
Naley zorganizowa zlot.

Zdecydowanie.

--
Best regards,

Data: 2011-11-21 18:26:42
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
no i sie zabawki pozbyem :D
RoMan Mandziejewicz pisze:
[...]

Ewentualnie spot... Zawsze to co.

Seco

Data: 2011-11-22 16:55:34
Autor: jerzu
no i sie zabawki pozbyem :D
On Sun, 20 Nov 2011 22:57:42 +0100, Artur Malg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Nie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wsplnego
z zasadami pms. Pewnie niepisanymi, ale c poradzi...

Nie ma to jak dorabianie ideologii do kawaka naklejki...

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-22 17:12:33
Autor: Artur Malg
no i sie zabawki pozbyem :D
wrote:

Nie jestem zbytnio ortodoksyjny, ale ma to w sumie niewiele wsplnego
z zasadami pms. Pewnie niepisanymi, ale c poradzi...

Nie ma to jak dorabianie ideologii do kawaka naklejki...

Masz racj, niech kady sobie cignie z netu i si oklei.
Albo bd kreatywny - zamw 1000 sztuk i sprzedawaj na alledrogo.

Data: 2011-11-22 17:41:34
Autor: jerzu
no i sie zabawki pozbyem :D
On Tue, 22 Nov 2011 17:12:33 +0100, Artur Malg <futrzak@polbox.com>
wrote:

Masz racj, niech kady sobie cignie z netu i si oklei.

Widzisz w tym co zlego? Taka naklejka jest gorsza? --

Data: 2011-11-22 16:49:07
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

Masz rację, niech każdy sobie ściągnie z netu i się oklei.

Widzisz w tym coś zlego? Taka naklejka jest gorsza?
Naklejka nie, ale troll Artur Cie nie zna wiec jak ma z Toba dyskutowac?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 17:54:39
Autor: DoQ
no i sie zabawki pozbyem :D
W dniu 22-11-2011 17:49, AZ pisze:

Widzisz w tym co zlego? Taka naklejka jest gorsza?
Naklejka nie, ale troll Artur Cie nie zna wiec jak ma z Toba dyskutowac?

Obawiam si, e si grubo mylisz ;)

--
Pawe

Data: 2011-11-22 18:05:49
Autor: Artur Malg
no i sie zabawki pozbyem :D
W dniu 2011-11-22 17:54, DoQ pisze:
W dniu 22-11-2011 17:49, AZ pisze:

Widzisz w tym co zlego? Taka naklejka jest gorsza?
Naklejka nie, ale troll Artur Cie nie zna wiec jak ma z Toba dyskutowac?

Obawiam si, e si grubo mylisz ;)

A tak, dodatkowo zastanawiam si, jakie znaczenie maj naklejki przy
dyskusjach w necie i w jaki sposb wykrywa ich obecno wirtualnie :)

Data: 2011-11-22 17:08:52
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

A tak, dodatkowo zastanawiam się, jakie znaczenie mają naklejki przy
dyskusjach w necie i w jaki sposób wykrywać ich obecność wirtualnie :)

Juz Ci mowilem, swiat nie konczy sie na gniazdku w scianie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 18:12:23
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

A tak, dodatkowo zastanawiam się, jakie znaczenie mają naklejki przy
dyskusjach w necie i w jaki sposób wykrywać ich obecność wirtualnie :)

Juz Ci mowilem, swiat nie konczy sie na gniazdku w scianie.

Wygląda na to, że jednak nie zrozumiałeś tego co pisałem, ale zupełnie
mnie to nie dziwi. Napiszę może w prosty sposób - dystrybucja osobista
w realu była właśnie po to, by ludzie nie żyli w wirtualnej
przestrzeni, tylko znali się miej lub więcej. Zresztą pisałem już,
że z logiką to u Ciebie słabiutko. O wyczuwaniu ironii to w ogóle nie
wspomnę.

Data: 2011-11-22 18:48:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
no i sie zabawki pozbyem :D
Hello AZ,

Tuesday, November 22, 2011, 6:08:52 PM, you wrote:

A tak, dodatkowo zastanawiam si, jakie znaczenie maj naklejki przy
dyskusjach w necie i w jaki sposb wykrywa ich obecno wirtualnie :)
Juz Ci mowilem, swiat nie konczy sie na gniazdku w scianie.

Chyba nie zaapae ironii.

--
Best regards,

Data: 2011-11-22 17:54:48
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, jerzu<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl>  wrote:

Masz rację, niech każdy sobie ściągnie z netu i się oklei.

Widzisz w tym coś zlego? Taka naklejka jest gorsza?

Naklejka nie, ale troll Artur Cie nie zna wiec jak ma z Toba dyskutowac?

No i jak tu Ciebie poważnie traktować?

Data: 2011-11-22 17:02:26
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

No i jak tu Ciebie poważnie traktować?

Dynda mi to, przeciez i tak z Toba nie da sie dyskutowac normalnie, bo
masz wojownicze nastawienie do kazdego i juz na starcie wiesz, ze
Twoja racja jest najtwojsza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 18:05:16
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

No i jak tu Ciebie poważnie traktować?

Dynda mi to,

Tobie dynda wiele rzeczy - w tym PoRD.

przeciez i tak z Toba nie da sie dyskutowac normalnie, bo
masz wojownicze nastawienie do kazdego i juz na starcie wiesz, ze
Twoja racja jest najtwojsza.

Jak pisałem - jednak masz jakieś problemy emocjonalne.

Data: 2011-11-22 17:12:00
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
Dynda mi to,

Tobie dynda wiele rzeczy - w tym PoRD.

No dynda mi i co?
przeciez i tak z Toba nie da sie dyskutowac normalnie, bo
masz wojownicze nastawienie do kazdego i juz na starcie wiesz, ze
Twoja racja jest najtwojsza.

Jak pisałem - jednak masz jakieś problemy emocjonalne.

Zadnych. Umiem cieszyc sie z zycia, czego po Tobie nie widac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 18:21:29
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:
Dynda mi to,

Tobie dynda wiele rzeczy - w tym PoRD.

No dynda mi i co?

No i dynda. W związku z powyższym raczej Twoje opinie na temat
przestrzegania przepisów/winy itd. zdają się być zwyczajnie
abstrakcyjne i zupełnie nieistotne w dowolnych dyskusjach na ten
temat. Znaczy zdanie swoje mieć możesz, ale to nieistotne.

[...]

Wiesz, ludzie dzielą się na chorych i źle zdiagnozowanych. Dodatkowo
masz problem z "oczami" - podejrzewam, że tutaj okulista nie
pomoże. No chyba, że jakoś mi pomożesz :)

Data: 2011-11-22 17:28:10
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Bo poniewaz? Miedzy mna a Toba jest ta roznica, ze ja lamie przepisy i
nie mam do innych pretensji a Ty lamiesz a innych za to ganiasz.

Zlamalem przepisy - spowodowalem kolizje (jak narazie nie spowodowalem),
zlapali mnie - biore wine na klate i tyle.

To ze mi dynda nie ma tu znaczenia, bo PoRD to prawo i obowiazuje
wszystkich, wiec opinie zgodne z PoRD sobie moge glosic.

Wiesz, ludzie dzielą się na chorych i źle zdiagnozowanych. Dodatkowo
masz problem z "oczami" - podejrzewam, że tutaj okulista nie
pomoże. No chyba, że jakoś mi pomożesz :)

No i o czym to powyzsze swiadczy? Ze jestes zwyklym pospolitym trollem
usenetowym i tyle.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 18:40:01
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-22 18:28, AZ pisze:
On 2011-11-22, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

[...]

Z przykrością muszę stwierdzić, że i tutaj się mylisz. No, ale to
wynika wprost z tego co pisałem wcześniej o Twoim wnioskowaniu
i stawianych tezach.

Zlamalem przepisy - spowodowalem kolizje (jak narazie nie spowodowalem),
zlapali mnie - biore wine na klate i tyle.

Tak, tak. Zdaje się, że nie ma to wiele wspólnego z tym co pisałem na
temat Twoich "opinii".

To ze mi dynda nie ma tu znaczenia, bo PoRD to prawo i obowiazuje
wszystkich, wiec opinie zgodne z PoRD sobie moge glosic.

Napisałem wcześniej - opinie możesz sobie głosić dowolne, ale
ma się to nijak do rzeczywistości oraz są one w sumie nieistotne
w zakresie omawianych problemów.

[...]

Wręcz przeciwnie - świadczy o tym, że nie masz pojęcia o wielu
kwestiach i żyjesz w swej wirtualnej rzeczywistości.

Data: 2011-11-22 17:51:46
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[duzo nic nie wartego tekstu]

Popelnilem blad, przepraszam. Wiecej sie to niepowtorzy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 18:56:41
Autor: Artur Maśląg
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

[duzo nic nie wartego tekstu]

Popelnilem blad, przepraszam. Wiecej sie to niepowtorzy.

Miałeś na myśli swoje bredzenie? Miłe :)

Data: 2011-11-22 18:47:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
no i sie zabawki pozbyem :D
Hello AZ,

Tuesday, November 22, 2011, 5:49:07 PM, you wrote:

Masz racj, niech kady sobie cignie z netu i si oklei.
Widzisz w tym co zlego? Taka naklejka jest gorsza?
Naklejka nie, ale troll Artur Cie nie zna wiec jak ma z Toba dyskutowac?

Mam wraenie, e kul w pot poszo...

--
Best regards,

Data: 2011-11-22 17:57:29
Autor: Artur Malg
no i sie zabawki pozbyem :D
wrote:

Masz racj, niech kady sobie cignie z netu i si oklei.

Widzisz w tym co zlego? Taka naklejka jest gorsza?

Masz racj, proponuj jeszcze FB i wciskanie 'Lubi to'.

Data: 2011-11-22 18:46:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
no i sie zabawki pozbyem :D
Hello jerzu,

Tuesday, November 22, 2011, 5:41:34 PM, you wrote:

Masz racj, niech kady sobie cignie z netu i si oklei.
Widzisz w tym co zlego? Taka naklejka jest gorsza?

Nie wiem, czy taka jest gorsza. Wiem, e moja stara naklejka jest
lepsza :P bo wi si z ni konkretne przeycia zwizane z
konkretnymi spotkaniami z ludmi. I dlatego nie wymieniam na nowsz,
cho mam gdzie zadoowan.

--
Best regards,

Data: 2011-11-20 23:04:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
no i sie zabawki pozbyem :D
Hello megrims,

Sunday, November 20, 2011, 10:23:02 PM, you wrote:

[...]

Z jakiego kanau?
Pytasz skd je mam?
W skrcie chyba tak...
kiedy zlecaem robot w drukarni to mi dodrukowali. wzr z google
Tak mylaem.
to le?

Wiesz... kiedy naklejki byy rozdawane/sprzedawane na zlotach i
spotkaniach jedynie. Ja mam juz kompletnie wyblak z bodaj drugiej
edycji. --
Best regards,

Data: 2011-11-20 20:28:04
Autor: Kamikaze
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-20 19:56, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!

ale szrot

Data: 2011-11-20 20:28:52
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 11/20/2011 08:28 PM, Kamikaze wrote:
W dniu 2011-11-20 19:56, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!

ale szrot

I dlatego już go nie chciałem. I ma słaby silnik.

Data: 2011-11-20 19:39:20
Autor: to
no i sie zabawki pozbyem :D
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
ale szrot

I dlatego już go nie chciałem. I ma słaby silnik.

Fakt, też bym go wyrzucił. :>

Data: 2011-11-20 20:37:33
Autor: Arbiter
no i sie zabawki pozbyem :D

Uytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa w wiadomoci news:jabihg$jtt$1usenet.news.interia.pl...
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

dlaczego worek pasaera wybio? Nie jechales sam?

Data: 2011-11-20 20:43:10
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozby³em :D
On 11/20/2011 08:37 PM, Arbiter wrote:
U¿ytkownik<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisa³ w wiadomo¶ci
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

dlaczego worek pasa¿era wybi³o? Nie jechales sam?

Sam jechałem. Dlaczego wyjechał prawy worek?
Nie wiem. Podobno on tak ma.

Data: 2011-11-20 20:41:22
Autor: Kamikaze
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-20 19:56, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!

Naucz się jeździć

Data: 2011-11-20 20:42:22
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 11/20/2011 08:41 PM, Kamikaze wrote:
W dniu 2011-11-20 19:56, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!

Naucz się jeździć

No to musisz mi pokazać jak się jeździ

Data: 2011-11-20 20:47:13
Autor: Czarek Daniluk
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-20 20:42, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
[...]

Patrząc na nick nauczyłby Cię tylko ten jeden jedyny raz ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-11-21 14:52:02
Autor: Andrzej Lawa
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 20.11.2011 20:47, Czarek Daniluk pisze:
[...]

Jeśli megrims to ten, co sobie latał z pasa na pas i "deczko" się
spóźnił z hamowaniem, to bardziej jemu ta ksywka pasuje ;->

Data: 2011-11-20 21:49:04
Autor: Kamikaze
no i sie zabawki pozbyłem :D
[...]

Nie stać Cię na to, abym pokazał Tobie jak się jeździ.

Data: 2011-11-20 21:50:26
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 11/20/2011 09:49 PM, Kamikaze wrote:
[...]

Fakt. Życie akurat mam jedno.

Data: 2011-11-20 23:01:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
no i sie zabawki pozbyem :D
Hello Kamikaze,

Sunday, November 20, 2011, 9:49:04 PM, you wrote:

http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html
Przebitka 20.000!!
Naucz si jedzi
No to musisz mi pokaza jak si jedzi
Nie sta Ci na to, abym pokaza Tobie jak si jedzi.

Aj, waj! wiezutki kibord-orior si trafi! Moja wyobrania buzuje,
widzc pryszczatego studencika, w rozcignitym sweterku, z wypiekami
na twarzy walcego w klawisze w zacisznym pokoiku w akademiku.

--
Best regards,

Data: 2011-11-21 05:49:59
Autor: Michał sirapacz Gut
no i sie zabawki pozbyłem :D

Aj, waj! Świezutki kibord-łorior się trafił! Moja wyobraźnia buzuje,
widząc pryszczatego studencika, w rozciągniętym sweterku, z wypiekami
na twarzy walącego w klawisze w zacisznym pokoiku w akademiku.

lol nic dodac nic ujac:)

Data: 2011-11-21 01:22:53
Autor: kogutek
no i sie zabawki pozbyem :D
megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa(a):
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!
Odpalisz co temu co mu samochd rozjebae?

Data: 2011-11-21 07:19:20
Autor: ArekM
no i sie zabawki pozbyłem :D

http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!

BTW: Ostatnio robi sie jakas moda na takie manerwry, jak ten merc, ktorego trafiłeś ...

--
Pzdr
E90

Data: 2011-11-22 16:21:21
Autor: Rafał Grzelak
no i sie zabawki pozbyłem :D
ArekM wrote:

> http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

BTW: Ostatnio robi sie jakas moda na takie manerwry, jak ten merc,
ktorego trafiłeś ...

Z miesiac temu na Raszynskiej w DC (2x3pasy, ja na srodkowym) ktos w
jarisie skrecil mi przed nosem z prawego pasa w lewo. Ludzie sa dziwni.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-21 12:40:17
Autor: J.F
no i sie zabawki pozbyłem :D
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Ogloszenie juz zniklo ... ale czy bylo tam napisane "bezwypadkowy" ? W koncu nikt nie zginal :-)

Przebitka 20.000!!

W jakim sensie przebitka ?

J.

Data: 2011-11-21 18:02:59
Autor: radekp@konto.pl
no i sie zabawki pozbyem :D
Mon, 21 Nov 2011 12:40:17 +0100, w <jaddb4$3p7$1@news.onet.pl>, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa(-a):

>Przebitka 20.000!!

W jakim sensie przebitka ?

Z OC + ze sprzeday = warto nieuszkodzonego + 20kPLN.

Data: 2011-11-21 19:20:51
Autor: ToMasz
no i sie zabawki pozbyem :D
W dniu 21.11.2011 18:02, radekp@konto.pl pisze:
[...]

wszyscy si na to zrzucimy w przyszym roku.
ToMasz

Data: 2011-11-22 16:23:49
Autor: Rafa Grzelak
no i sie zabawki pozbyem :D
ToMasz wrote:

> wszyscy si na to zrzucimy w przyszym roku.

Rozwin, bo chyba tego nie widze.

--
Pozdrawiam, Rafa.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-22 10:50:02
Autor: Pabl_o
no i sie zabawki pozbyem :D

Uytkownik <radekp@konto.pl> napisa w wiadomoci news:811lc7hpit88loo4pl98q7ma48kpkuf70f4ax.com...
Mon, 21 Nov 2011 12:40:17 +0100, w <jaddb4$3p7$1@news.onet.pl>, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa(-a):

Z OC + ze sprzeday = warto nieuszkodzonego + 20kPLN.

A Wy myslicie, ze to jego "niehamowanie" bylo przypadkowe?
Nie mogl znalezc frajera ktory by to kupil za te chore pieniadze, to z premedytacja rozpierdzielil...

O ile metoda na "sprzedanie" w ten sposob auta jest hmm - dyskusyjna, o tyle ostentacyjne opisywanie tego na grupie jest glupota!

--
Picasso

Data: 2011-11-22 18:53:16
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozby³em :D
On 11/22/2011 10:50 AM, Pabl_o wrote:
U¿ytkownik<radekp@konto.pl>  napisa³ w wiadomo¶ci
Mon, 21 Nov 2011 12:40:17 +0100, w<jaddb4$3p7$1@news.onet.pl>, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>  napisa³(-a):

Z OC + ze sprzeda¿y = warto¶æ nieuszkodzonego + 20kPLN.

[...]

nie wiem czy ROTFL, bo to w sumie mało śmieszne. Coś mogło się
komuś stać.

poczytaj to:

http://pis24.blogspot.com/2011/11/j-kaczynskiego-piramida-spiskowa.html

szczególnie ten fragment:

..... Prezydent i jego ludzie nie zginęli w wyniku zamachu, ale są przetrzymywani przez Ruskich na Syberii, gdzie codziennie trwają ich krwawe przesłuchania. Wyniki bestialskich tortur Polaków trafiają na biurka Putina i Tuska.

to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym
celowym wjechaniu w gościa.

Data: 2011-11-23 04:20:49
Autor: marcin
no i sie zabawki pozby³em :D
to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym
celowym wjechaniu w gościa.

za to twoja o moim rzekomym polowaniu jest bezdyskusyjna.
szemrany dorobkiewiczu.

Data: 2011-11-23 05:11:23
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozby³em :D
On 11/23/2011 04:20 AM, marcin wrote:
to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym
celowym wjechaniu w gościa.

za to twoja o moim rzekomym polowaniu jest bezdyskusyjna.
szemrany dorobkiewiczu.

No to jeśli wziąłeś to na serio i do siebie, to przepraszam.

Data: 2011-11-23 17:06:36
Autor: Pabl_o
no i sie zabawki pozby3em :D

Uytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa w wiadomoci news:jagnid$b7i$2usenet.news.interia.pl...

O ile metoda na "sprzedanie" w ten sposob auta jest hmm - dyskusyjna, o tyle
ostentacyjne opisywanie tego na grupie jest glupota!

nie wiem czy ROTFL, bo to w sumie mao mieszne. Co mogo si
komu sta.

to rwnie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym
celowym wjechaniu w gocia.

Wystarczylo poskladac wszystko w logiczna calosc, to co tutaj pisales...
Nie celowym wjechaniu ale o celowym niehamowaniu a to roznica, subtelna ale roznica.

BTW
Dopiero po takiej rozwace cena byla adekwatna do wartosci...

Dobrze, ze poszedles po rozum do glowy i teraz lyknales uzywke...

--
Picasso

Data: 2011-11-23 04:19:19
Autor: marcin
no i sie zabawki pozby�em :D

A Wy myslicie, ze to jego "niehamowanie" bylo przypadkowe?
Nie mogl znalezc frajera ktory by to kupil za te chore pieniadze, to z
premedytacja rozpierdzielil...

wreszcie to ktos napisal.

a mi bedzie pierdolil o szukaniu dzwona przy martwym polu...

Data: 2011-11-23 08:57:04
Autor: masti
no i sie zabawki pozby�em :D
Dnia pięknego Wed, 23 Nov 2011 04:19:19 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

odreagowujesz frustraciku?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-23 19:43:30
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozby�em :D
On 11/23/2011 04:19 AM, marcin wrote:

[...]

oo!!!! jaki smerf ważniak ;)

Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chciałbym mieć taką
psyche, aby tak sobie po prostu nagle przeanalizować sytuacje
i stwierdzić, że o! temu to przyjebie. Zabije? Nie zabije?
Moja wina? Nie moja wina?. W sumie spoko.. nie hamujemy
I na to wszystko decyzja w sekunde. IMO, to odruch, że hamujemy,
to chyba każdy normalny człowiek ma. Chyba, że nie jestem normalny,
ale to NTG.

Data: 2011-11-23 19:54:49
Autor: J.F
no i sie zabawki pozbylem :D
[...]

Niektorzy maja odruch wyprzedzania z prawej w podobnej sytuacji :-P

W sumie to nieco wczesniej chyba narzekales ze sie nie chce sprzedac, a tu prosze bardzo - frajer sie trafil, kamera byla wlaczona - moze jednak masz silna psyche ? :-)

J.

Data: 2011-11-23 20:12:02
Autor: Bydl
no i sie zabawki pozby�em :D
On 2011-11-23 18:43:30 +0000, "megrimsNOSPAM@interia.pl" <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chciabym mie tak
psyche, aby tak sobie po prostu nagle przeanalizowa sytuacje
i stwierdzi, e o! temu to przyjebie.

Na filmie byo wyranie wida, e nie zrobie niczego, by unikn zdarzenia.
Nic dziwnego, e u kogo zrodzio sipodejrzenie, e by moe celowo...
;>

--
Bydl

Data: 2011-11-25 12:57:13
Autor: kakmar
no i sie zabawki pozby�em :D
Dnia 23.11.2011 megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

[...]

Nie znasz się na tym po prostu. Najpierw ogląda się film do końca,
potem komentując można się wykazać własną mądrością. Inna sprawa że większość dociska gaz dopiero jak się 3x upewni że już jedzie po prostej, a i wtedy raczej niezbyt śmiało. No chyba że wcześniej zauważą że ktoś ich chce wyprzedzać. --
kakmaramaildotcom

Data: 2011-11-22 18:50:20
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 11/21/2011 12:40 PM, J.F wrote:
[...]

Krotoski-cichy wylicytował wrak za 87000 Brutto, a wystawia
za 106000 brutto. Ale jeśli ja chciałbym ten wrak od leasingu
odkupić, to musiałbym 123000 brutto. Taką dostałem ofertę.
:D

Data: 2011-11-21 17:48:27
Autor: R2r
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-20 19:56, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!
Bezwypadkowy?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-11-21 18:16:59
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 11/21/2011 05:48 PM, R2r wrote:
W dniu 2011-11-20 19:56, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Przebitka 20.000!!
Bezwypadkowy?

Nikt nie zginął, ani nie został ranny.
Nie ma plam krwi - bezwypadkowy.

Nic nie stuka nic nie puka, nie wymaga wkładu
finansowego, bla bla bla...

Data: 2011-11-21 17:46:44
Autor: kamil
no i sie zabawki pozbyem :D
On 21/11/2011 17:16, megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:
[...]

Nikt nie zgin, ani nie zosta ranny.
Nie ma plam krwi - bezwypadkowy.

Nic nie stuka nic nie puka, nie wymaga wkadu
finansowego, bla bla bla...

Zapomniae o STAN IGA!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-21 20:09:03
Autor: ArekM
no i sie zabawki pozbyem :D

Nikt nie zgin, ani nie zosta ranny.
Nie ma plam krwi - bezwypadkowy.

Nic nie stuka nic nie puka, nie wymaga wkadu
finansowego, bla bla bla...

Zapomniae o STAN IGA!

I jedony przez kobiete :)

--
Pzdr
E90

Data: 2011-11-21 20:19:32
Autor: Lewis
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-21 20:09, ArekM pisze:

Nikt nie zginął, ani nie został ranny.
Nie ma plam krwi - bezwypadkowy.

Nic nie stuka nic nie puka, nie wymaga wkładu
finansowego, bla bla bla...

Zapomniałeś o STAN IGŁA!

I jeżdżony przez kobiete :)

Nie palony, na polaku, w dizlu, w kombi i w czterech łapach. ;)

A na poważnie uszkodzenia wyglądały na znikome.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-11-21 20:20:55
Autor: DoQ
no i sie zabawki pozbyem :D
W dniu 21-11-2011 20:19, Lewis pisze:

A na powanie uszkodzenia wyglday na znikome.

Dokadnie, samochd do zrobienia - dla ASO to kosmetyka.

--
Pawe

Data: 2011-11-21 20:25:27
Autor: Grejon
no i sie zabawki pozbyem :D
W dniu 2011-11-21 20:19, Lewis pisze:

Nie palony

Jasne. A przebieg to pewnie na holu robi ;)

--
Grzegorz Joca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-22 13:25:16
Autor: kamil
no i sie zabawki pozbyem :D
On 21/11/2011 19:09, ArekM wrote:

[...]

Z pewnymi wyjtkami, widzc jak wikszo kobiet obsuguje skrzyni biegw i regularnie sprawdza poziom oleju i innych pynw, to na sam widok takiego ogoszenia id dalej. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-22 10:50:35
Autor: R2r
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-21 18:16, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
[...]

Ale jest po wypadku. Może i naprawiony, ale po wypadku.
Zresztą sam pisałeś, że na początku groziła Ci szkoda całkowita (jak Ty lubisz się pięknie podkładać...).
W przypadku większości przeciętnych samochodów w wieku ponad pięciu lat szkodę całkowitą faktycznie prosto jest zrobić. Jednak w przypadku rocznego samochodu zwłaszcza tej klasy, koszty naprawy zbliżone do ceny całkowitej oznaczają, że uszkodzenia jednak były całkiem poważne i ich naprawa według wszelkich standardów ASO i na oryginalnych, nowych częściach jest nieopłacalna.
Zatem samochód jest nie "bezwypadkowy" ale jak napisałem na początku: "po wypadku, naprawiony". I to prawdopodobnie tak naprawiony, aby zminimalizować koszty tej naprawy i szybko go opchnąć. W jaki sposób taką minimalizację kosztów się realizuje to nietrudno sobie wyobrazić...

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-11-22 10:07:41
Autor: AZ
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 2011-11-22, R2r <bezspamux@arvox.pl> wrote:
[...]

Ironia to by chyba musiala wyjsc za krzaka... Przeciez w ogloszeniu byly
zdjecia rozbitego wiec o co chodzi? --
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-22 13:13:54
Autor: megrims
no i sie zabawki pozbyłem :D
W dniu 2011-11-22 10:50, R2r pisze:
[...]

co C63 to wygląda mniej więcej tak:
Komplet poduszek i konsola i podsufitka do środka w ASO - jakieś 30.000
(alledrogo 4000)

Komplet reflektorów ILS na przód 11000 PLN (alledrogo: 4500)

Pokrywa silnika w ASO: 5500 (alledrogo 1800)

i tak dalej i tak dalej.

W przypadku AMG to te ceny są kompletnie z sufitu.

A ja po prostu nie chciałem już tym autem jeździć, bo dzień wcześniej
zostało naprawione po poprzedniej kolizji. Wtedy worki nie wyszły, koła
i błotniki były na miejscu. Do wymiany były lampy, zderzak i chłodnice.
A i tak wyszło na 70.000 Brutto. Ale wtedy zasnąłem :(

Jeśli auto jest w Leasingu, to MUSI być naprawione w ASO. MUSI!!!!
Tak jest w umowie leasingowej i w przypadku naprawy poza ASO
leasing nie wyrazi zgody na wypłatę odszkodowania ubezpieczycielowi.
Nawet z OC sprawcy. Koniec i kropka.

Ta naprawa wg opinii "fahofcuff" garażowych było do wykonania za
40.000 maksymalnie. Ale nie wg stawek ASO.

A co do wypadkowości? Gorsze auta po Polsce jeżdżą. A to ktoś zrobi
i znajdziemy je na Allegro za 4 miesiące za 170.000 jako bezwypadek,
salon RP itp. Jak ktoś trafi na to auto, to niech podrzuci. :D

Data: 2011-11-22 16:09:42
Autor: radekp@konto.pl
no i sie zabawki pozbyem :D
Tue, 22 Nov 2011 13:13:54 +0100, w <jag3m0$bqt$1@usenet.news.interia.pl>,
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa(-a):

A co do wypadkowoci? Gorsze auta po Polsce jed. A to kto zrobi
i znajdziemy je na Allegro za 4 miesice za 170.000 jako bezwypadek,
salon RP itp. Jak kto trafi na to auto, to niech podrzuci. :D

Zarchiwizuj swoj aukcj. Z numerem VIN. (Sprawdzaem, google nie
zarchiwizowao :) ).

Data: 2011-11-22 18:15:23
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyem :D
On 11/22/2011 04:09 PM, radekp@konto.pl wrote:
[...]

Zdjcia mam porobione. VIN rwnie w paru miejscach si pojawia.
Inna sprawa, e to nie bya jaka masakra. Przednie supki cae.
Tylko koszmarnie wyglda i naprawa w ASO nie opacalna.

no i sie zabawki pozbyłem :D