no i sie zabawki pozbyłem :D

Data: 2011-11-21 12:40:17
Autor: J.F
no i sie zabawki pozbyłem :D
Użytkownik  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
http://otomoto.pl/mercedes-benz-c-63-amg-C21814040.html

Ogloszenie juz zniklo ... ale czy bylo tam napisane "bezwypadkowy" ? W koncu nikt nie zginal :-)

Przebitka 20.000!!

W jakim sensie przebitka ?

J.

Data: 2011-11-21 18:02:59
Autor: radekp@konto.pl
no i sie zabawki pozby³em :D
Mon, 21 Nov 2011 12:40:17 +0100, w <jaddb4$3p7$1@news.onet.pl>, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

>Przebitka 20.000!!

W jakim sensie przebitka ?

Z OC + ze sprzeda¿y = warto¶æ nieuszkodzonego + 20kPLN.

Data: 2011-11-21 19:20:51
Autor: ToMasz
no i sie zabawki pozby³em :D
W dniu 21.11.2011 18:02, radekp@konto.pl pisze:
[...]

wszyscy siê na to zrzucimy w przysz³ym roku.
ToMasz

Data: 2011-11-22 16:23:49
Autor: Rafa³ Grzelak
no i sie zabawki pozby³em :D
ToMasz wrote:

> wszyscy siê na to zrzucimy w przysz³ym roku.

Rozwin, bo chyba tego nie widze.

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-11-22 10:50:02
Autor: Pabl_o
no i sie zabawki pozby³em :D

U¿ytkownik <radekp@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:811lc7hpit88loo4pl98q7ma48kpkuf70f4ax.com...
Mon, 21 Nov 2011 12:40:17 +0100, w <jaddb4$3p7$1@news.onet.pl>, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³(-a):

Z OC + ze sprzeda¿y = warto¶æ nieuszkodzonego + 20kPLN.

A Wy myslicie, ze to jego "niehamowanie" bylo przypadkowe?
Nie mogl znalezc frajera ktory by to kupil za te chore pieniadze, to z premedytacja rozpierdzielil...

O ile metoda na "sprzedanie" w ten sposob auta jest hmm - dyskusyjna, o tyle ostentacyjne opisywanie tego na grupie jest glupota!

--
Picasso

Data: 2011-11-22 18:53:16
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozby³em :D
On 11/22/2011 10:50 AM, Pabl_o wrote:
[...]

nie wiem czy ROTFL, bo to w sumie mało śmieszne. Coś mogło się
komuś stać.

poczytaj to:

http://pis24.blogspot.com/2011/11/j-kaczynskiego-piramida-spiskowa.html

szczególnie ten fragment:

..... Prezydent i jego ludzie nie zginęli w wyniku zamachu, ale są przetrzymywani przez Ruskich na Syberii, gdzie codziennie trwają ich krwawe przesłuchania. Wyniki bestialskich tortur Polaków trafiają na biurka Putina i Tuska.

to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym
celowym wjechaniu w gościa.

Data: 2011-11-23 04:20:49
Autor: marcin
no i sie zabawki pozby³em :D
to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym
celowym wjechaniu w gościa.

za to twoja o moim rzekomym polowaniu jest bezdyskusyjna.
szemrany dorobkiewiczu.

Data: 2011-11-23 05:11:23
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozby³em :D
On 11/23/2011 04:20 AM, marcin wrote:
to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym
celowym wjechaniu w gościa.

za to twoja o moim rzekomym polowaniu jest bezdyskusyjna.
szemrany dorobkiewiczu.

No to jeśli wziąłeś to na serio i do siebie, to przepraszam.

Data: 2011-11-23 17:06:36
Autor: Pabl_o
no i sie zabawki pozby3em :D

U¿ytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jagnid$b7i$2usenet.news.interia.pl...

O ile metoda na "sprzedanie" w ten sposob auta jest hmm - dyskusyjna, o tyle
ostentacyjne opisywanie tego na grupie jest glupota!

nie wiem czy ROTFL, bo to w sumie ma³o ¶mieszne. Co¶ mog³o siê
komu¶ staæ.

to równie prawdopodobne, jak Twoja teoria o moim rzekomym
celowym wjechaniu w go¶cia.

Wystarczylo poskladac wszystko w logiczna calosc, to co tutaj pisales...
Nie celowym wjechaniu ale o celowym niehamowaniu a to roznica, subtelna ale roznica.

BTW
Dopiero po takiej rozwa³ce cena byla adekwatna do wartosci...

Dobrze, ze poszedles po rozum do glowy i teraz lyknales uzywke...

--
Picasso

Data: 2011-11-23 04:19:19
Autor: marcin
no i sie zabawki pozby�em :D

A Wy myslicie, ze to jego "niehamowanie" bylo przypadkowe?
Nie mogl znalezc frajera ktory by to kupil za te chore pieniadze, to z
premedytacja rozpierdzielil...

wreszcie to ktos napisal.

a mi bedzie pierdolil o szukaniu dzwona przy martwym polu...

Data: 2011-11-23 08:57:04
Autor: masti
no i sie zabawki pozby�em :D
Dnia pięknego Wed, 23 Nov 2011 04:19:19 +0100 osobnik zwany marcin
wystukał:

odreagowujesz frustraciku?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-11-23 19:43:30
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozby�em :D
On 11/23/2011 04:19 AM, marcin wrote:

[...]

oo!!!! jaki smerf ważniak ;)

Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chciałbym mieć taką
psyche, aby tak sobie po prostu nagle przeanalizować sytuacje
i stwierdzić, że o! temu to przyjebie. Zabije? Nie zabije?
Moja wina? Nie moja wina?. W sumie spoko.. nie hamujemy
I na to wszystko decyzja w sekunde. IMO, to odruch, że hamujemy,
to chyba każdy normalny człowiek ma. Chyba, że nie jestem normalny,
ale to NTG.

Data: 2011-11-23 19:54:49
Autor: J.F
no i sie zabawki pozbylem :D
[...]

Niektorzy maja odruch wyprzedzania z prawej w podobnej sytuacji :-P

W sumie to nieco wczesniej chyba narzekales ze sie nie chce sprzedac, a tu prosze bardzo - frajer sie trafil, kamera byla wlaczona - moze jednak masz silna psyche ? :-)

J.

Data: 2011-11-23 20:12:02
Autor: Bydlê
no i sie zabawki pozby�em :D
On 2011-11-23 18:43:30 +0000, "megrimsNOSPAM@interia.pl" <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

Ale wy to macie teorie.. celowe niehamowanie. Chcia³bym mieæ tak±
psyche, aby tak sobie po prostu nagle przeanalizowaæ sytuacje
i stwierdziæ, ¿e o! temu to przyjebie.

Na filmie by³o wyra¼nie widaæ, ¿e nie zrobi³e¶ niczego, by unikn±æ zdarzenia.
Nic dziwnego, ¿e u kogo¶ zrodzi³o siê podejrzenie, ¿e byæ mo¿e celowo...
;>

--
Bydlê

Data: 2011-11-25 12:57:13
Autor: kakmar
no i sie zabawki pozby�em :D
Dnia 23.11.2011 megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:

[...]

Nie znasz się na tym po prostu. Najpierw ogląda się film do końca,
potem komentując można się wykazać własną mądrością. Inna sprawa że większość dociska gaz dopiero jak się 3x upewni że już jedzie po prostej, a i wtedy raczej niezbyt śmiało. No chyba że wcześniej zauważą że ktoś ich chce wyprzedzać. --
kakmaramaildotcom

Data: 2011-11-22 18:50:20
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
no i sie zabawki pozbyłem :D
On 11/21/2011 12:40 PM, J.F wrote:
Użytkownik napisał w wiadomości grup
[...]

Krotoski-cichy wylicytował wrak za 87000 Brutto, a wystawia
za 106000 brutto. Ale jeśli ja chciałbym ten wrak od leasingu
odkupić, to musiałbym 123000 brutto. Taką dostałem ofertę.
:D

no i sie zabawki pozbyłem :D