no i tradycyjnie na dobranoc o Michniku:))

Data: 2011-04-10 22:49:20
Autor: obserwator
no i tradycyjnie na dobranoc o Michniku:))
Data: 2011-04-11 00:52:30
Autor: Jaksa
no i tradycyjnie na dobranoc o Michniku:))
On Mon, 11 Apr 2011 00:49:20 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=6TPw61kvPLA&feature=related

Czy Michnik ci placi za reklame swojego szmatlawca, glupolu?

Jaksa

Data: 2011-04-10 23:01:20
Autor: obserwator
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
> http://www.youtube.com/watch?v=6TPw61kvPLA&feature=related

Czy Michnik ci placi za reklame swojego szmatlawca, glupolu?

nie glupolu, nie placi mi. A tobie placa Zydzi, zes taki rzekomy w sieci
antysemita ?

Data: 2011-04-11 01:09:37
Autor: Jaksa
On Mon, 11 Apr 2011 01:01:20 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

> http://www.youtube.com/watch?v=6TPw61kvPLA&feature=related

Czy Michnik ci placi za reklame swojego szmatlawca, glupolu?

nie glupolu, nie placi mi.

To dlaczego reklamujesz tego szmatlawca swoim wlasnym podpisem ciolku?

Jaksa

Data: 2011-04-10 23:19:03
Autor: obserwator
> [...]

> nie glupolu, nie placi mi.

To dlaczego reklamujesz tego szmatlawca swoim wlasnym podpisem ciolku?

a gdzie jest moj podpis ciolku?

Data: 2011-04-11 01:21:48
Autor: Jaksa
On Mon, 11 Apr 2011 01:19:03 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

> [...]

> nie glupolu, nie placi mi.

To dlaczego reklamujesz tego szmatlawca swoim wlasnym podpisem ciolku?

Pomoge ci pierdolo, bo moze sobie nie zdajesz sprawy.

W postingach od ciebie pojawia sie cos takiego:
"Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"

Jaksa

Data: 2011-04-10 23:28:21
Autor: obserwator
> [...]

> a gdzie jest moj podpis ciolku?

Pomoge ci pierdolo, bo moze sobie nie zdajesz sprawy.

W postingach od ciebie pojawia sie cos takiego:

no i co z tego? twoj podpis jest ciekawszy od mojego, prowokatorze:

logging-data="18930"; mail-complaints-to="ab...@eternal-september.org";
posting-account="U2FsdGVkX1/CtZx8aDst6fYMg7C2BkYiySWQKklEj2s="

Data: 2011-04-11 10:58:43
Autor: Krzysztof
no i tradycyjnie na dobranoc o Michniku:))

no i co z tego? twoj podpis jest ciekawszy od mojego, prowokatorze:
To nowo¶ć , prowokator napisał o kim¶ , że jest prowokatorem :D

K.

Data: 2011-04-11 15:01:09
Autor: obserwator
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
To nowo¶ć , prowokator napisał o kim¶ , że jest prowokatorem :D

stul pysk, lajdacki klonie kalweckiego z GW-na bo ci nogi z dupy wyrwia.

Data: 2011-04-11 23:24:01
Autor: Jaksa
On Mon, 11 Apr 2011 17:01:09 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> wrote:

Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):

To nowość , prowokator napisał o kimś , że jest prowokatorem :D

stul pysk, lajdacki klonie kalweckiego z GW-na bo ci nogi z dupy wyrwia.

Ciagle reklamujesz szmatlawca Michnika "patrioto" w krotkich spodenkach.

Jaksa

no i tradycyjnie na dobranoc o Michniku:))