no i uciekl...

Data: 2013-08-06 15:13:33
Autor: hiki o!
no i uciekl...
No prosze, glosno tu bylo jak dyskutowalismy o tym.

I o prokuraturze, co wypuscila chuligana(zabojce).

"Krakowskie media krytykowały prokuraturę, że od razu nie przedstawiła zarzutów 29-latkowi i nie wnioskowała o areszt dla niego."

"W ubiegłym tygodniu prokuratura postanowiła przedstawić mu zarzuty; nie informowała o ich treści. Mężczyzna jednak zniknął."

"Według dziennikarzy radia RMF FM mężczyzna od początku planował ucieczkę. Obecnie może przebywać w Izraelu. W Polsce nie ma go od kilkunastu dni."

http://wiadomosci.onet.pl/krakow/tragiczny-final-bojki-sprawca-uciekl-do-izraela/zx73v

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-08-06 15:00:54
Autor: Budzik
no i uciekl...
Osobnik posiadający mail hikikomorisan@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Kolejny prokurator, który powinien zając sie juz tylko pilnowaniem tego smietnika co 2 godziny dziennie jest otwarte.

Odsunieto go od prowadzenia sprawy.
Niestety, tylko tej sprawy.

Ja nie wiem o co chodzi - to ma byc elita intelektualna, koncza calkiem trudne studia, potem jeszcze kilka lat uczą się zawodu.

I to wszystko po to, zeby z filmu na którym ewidetnie widac ze ktos kogos leje wywnioskowac, że przeciez smierc mogła nastapic przez zawał. A ze zawał mógł nastapic akurat w momencie bicia... przypadek!

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2013-08-06 22:19:03
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
hiki o! wrote:
[...]

jakby popełnił jakies poważne przestępstwo jak np dzwonił po szpitalach i mówił że jest tam bomba to by go wsadzili na 2 miesiące...

dla mnie to jest chore...zabójce sie puszcza na parol a chuligana wsadza do aresztu. To zresztą nie pierwszy przypadek, gdzy osoby za lekkie przestępstwa siedza a sprawcy pobić czy rozbojów odpowiadają z wolnej stopy.

Mam pewne poszuci sprawiedliwości, i za boga nie potrafię tego pojąć, przecie te decyzje podejmują ludzie wykształceni teoretycznie elita, prawnicy ludzie z wysokim IQ. I podejmują kompletnie debilne decyzje.

Data: 2013-08-07 00:13:50
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 06.08.2013 22:19, Marek Dyjor pisze:

[...]

Mareczku... Jakiego zabójcę? Od kiedy "sklepanie maski" agresywnemu napastnikowi to "zabójstwo"?

Oglądałeś wiadomy film?

A że uciekł, to się nie dziwę - tutaj chcieli go zlinczować za to, że napastnikowi z drągiem, gazem i psem żyłka pękła podczas szamotaniny.

Jak komuś ze słabym sercem wyślesz fakturę z omyłkowo wstawionymi dwoma dodatkowymi zerami i on ze zdenerwowania zejdzie, to też uznasz się za zabójcę? ;)

PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

Data: 2013-08-07 00:23:27
Autor: hiki o!
no i uciekl...
On 07.08.2013 00:13, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 06.08.2013 22:19, Marek Dyjor pisze:

dla mnie to jest chore...zabĂłjce sie puszcza na parol a chuligana wsadza
[...]

napastnikowi to "zabĂłjstwo"?

Oglądałeś wiadomy film?

No wlasnie cala Polska ogladala... no i niestety aniolek z zabojcy nie byl...

Data: 2013-08-07 00:39:49
Autor: witek
no i uciekl...
On 8/7/2013 12:23 AM, hiki o! wrote:
[...]

ani zabojca z aniołka.

Data: 2013-08-07 01:00:22
Autor: Budzik
no i uciekl...
Osobnik posiadający mail alawa.news@lechistan.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Hmm, kiedy konczy sie obrona a zaczyna agresja?
Po którym ciosie wymierzonym w leżącego?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2013-08-07 08:41:27
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 07.08.2013 03:00, Budzik pisze:

[...]

Mowa jest o rzekomym "zabójstwie".

A 5 "plomb" u normalnego człowieka zgonu nie spowoduje.

Swoją drogą może wyrwij się z wirtualnego świata gier z walkami turowymi - w rzeczywistości mało który człowiek jest w stanie w stresowej sytuacji walki w zwarciu dokładnie i świadomie kalkulować każdy ruch. W mojej mocno amatorskiej ocenie (niech ktoś bardziej wyszkolony bojowo, może np. Robert, potwierdzi lub zaprzeczy) seria uderzeń była "na automacie", potem się zatrzymał, zorientował że dalsze obezwładnianie nie jest konieczne i odstąpił - jakby faktycznie był taki drań jak sugerujesz, to przynajmniej by go jeszcze kopnął na pożegnanie.

Data: 2013-08-07 09:00:42
Autor: Budzik
no i uciekl...
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Swoją drogą może wyrwij się z wirtualnego świata gier z walkami turowymi

O, jak ładnie...
Skąd takie wnioski?
[...]

Zgadzam sie, ze ogólnie mało który człowiek by sie tak zachował...
Zwłaszca, że z doniesień prasowych wynika, że po tej "naturalnej sprzeczce"  i "serii uderzeń na automacie" policje i pogotowie po kilkunastu minutach wezwał ktos inny. Rzeczywiście - "na automacie" przyłożył, "na automacie" zostawił...

Jednak ja nie przesądzam winy.
Pytanie, czy będziemy mogli sie tej winy dowiedzieć, skoro prokuratura zadziałała w taki sposób, ze zgubiła "swiadka"...

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2013-08-07 11:14:22
Autor: sqlwiel
no i uciekl...
W dniu 2013-08-07 11:00, Budzik pisze:

Pytanie, czy będziemy mogli sie tej winy dowiedzieć, skoro prokuratura
zadziałała w taki sposób, ze zgubiła "swiadka"...

Stał za tym "ważny interes państwa" ;) jak to wyjaśniła Danusia.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-07 10:00:40
Autor: Budzik
no i uciekl...
Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Pytanie, czy będziemy mogli sie tej winy dowiedzieć, skoro prokuratura
zadziałała w taki sposób, ze zgubiła "swiadka"...

Stał za tym "ważny interes państwa" ;) jak to wyjaśniła Danusia.

Ale ja jestem powaznie ciekaw motywów a ironizowanie tego nam nie wyjaśni.

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2013-08-07 12:27:33
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 07.08.2013 11:00, Budzik pisze:

[...]

Ano.

Jednak ja nie przesądzam winy.
Pytanie, czy będziemy mogli sie tej winy dowiedzieć, skoro prokuratura
zadziałała w taki sposób, ze zgubiła "swiadka"...

Patrz: Art. 479 § 1 i 482 KPK

Data: 2013-08-08 08:50:58
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
Budzik wrote:
[...]

Widać Kolega Lawa pisze na podstawie swojego doświadczenia, moze też w agresji traci kontrolę nad sobą i nie wie co robi.

Gdyby po cieżki pobicu zadzwonił chociaż po pogotowie to by była jakaś okoliczność łagodząca.

Jednak ja nie przesądzam winy.
Pytanie, czy będziemy mogli sie tej winy dowiedzieć, skoro prokuratura
zadziałała w taki sposób, ze zgubiła "swiadka"...

Oczywiście stwierdzenie zabójca jest daleko idące ale swoją drogą Normalni ludzie nie tłuką kogoś do nieprzytomności i nie odchodzą spokojnie w siną dal.

jeśli normalny praworządny obywatel w obronie koniecznej wyeliminuje napastnika to raczej dzwoni po policję i pogotowie a nie spierdala. Wtedy zgadzam sie, że powienien odpowiadać z wolnej stopy, Bo co prawda dopuścił sie być może przekroczenia granic obrony koniecznej ale wzioł pełną odpowiedzialność za swoje czyny.  Swoją drogą jest wiele przypadków gdy osoby działające w obronie koniecznej trafiały do aresztu.

Data: 2013-08-08 09:08:38
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 08.08.2013 08:50, Marek Dyjor pisze:

[...]

Primo: nie jestem twoim kolegą.
Secundo: doświadczenie nie, ale wiedza tak.
Tertio: przestań mi imputować swoje problemy psychiczne, zakłamana mendo.

Gdyby po cieżki pobicu zadzwonił chociaż po pogotowie to by była jakaś
okoliczność łagodząca.

A skąd wiesz, że nie zadzwonił?

[...]

On nie odszedł spokojnie. Wpadł w panikę i uciekł.

jeśli normalny praworządny obywatel w obronie koniecznej wyeliminuje
napastnika to raczej dzwoni po policję i pogotowie a nie spierdala.

Podobnie jak normalny praworządny obywatel odniesie na komisariat znaleziony nabój .22LR. A potem zostanie oskarżony o nielegalne posiadanie amunicji ;)

Data: 2013-08-08 10:00:37
Autor: Budzik
no i uciekl...
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Primo: nie jestem twoim kolegą.

Kolego Lawa, to tylko taki zwrot grzecznościowy. Tfu, co ja gadam... grzecznościowy ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2013-08-08 13:39:48
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 08.08.2013 12:00, Budzik pisze:
[...]

Grzecznościowy? Wręcz przeciwnie - chamsko protekcjonalny.

Data: 2013-08-08 12:47:39
Autor: ChrissP.
no i uciekl...

Kolego Lawa, to tylko taki zwrot grzecznościowy. Tfu, co ja gadam...
grzecznościowy ;-)

Grzecznościowy? Wręcz przeciwnie - chamsko protekcjonalny.

Naprawdę? A ja myślałem, że epoka "panowania" sobie w grupach dyskusyjnych nigdy nie nastała, zaś zwracanie się per "kolego" wręcz świadczy o szacunku...

Chyba się starzeję :/

--
Pozdrawiam,
krzyszp

Data: 2013-08-08 14:02:53
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 08.08.2013 13:47, ChrissP. pisze:

[...]

"Panowanie" do "kolegowania" ma się jak DEFCON1 do DEFCON2 ;->

Data: 2013-08-08 13:00:45
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

To jak sie do Pana zwracać, żeby nie urazić?
Może wybiorę coś z epitetów którymi Pan rzuca na lewo i prawo?
Wtedy bedzie Pan kontent?

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2013-08-08 15:38:24
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 08.08.2013 15:00, Budzik pisze:
[...]

Normalnie, dzwońcu, normalnie. Ile lat tu pisujesz, że jeszcze nie wiesz?

Data: 2013-08-08 18:00:36
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

             ^^^^^^^
W sumie to ja nie wiem co to znaczy ale sądząc po częstotliwości używania rozumiem, że chodzi ci o określenie powyżej?

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2013-08-09 08:40:38
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 08.08.2013 20:00, Budzik pisze:
[...]

Nie, to jest moja złośliwość w odpowiedzi na twoją złośliwość. Udajesz idiotę?

Data: 2013-08-09 09:00:22
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Zarzucasz mi "udawanie" dlatego, ze ironii nie wyczułeś?

Swoją droga to jest w sumie komiczne, ze osoba rzucająca inwektywami na prawo i lewo zwraca uwage na niestosownośc zwrotu "kolega". :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2013-08-13 01:33:04
Autor: Lawa
no i uciekl...
On Friday, August 9, 2013 2:40:38 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

> [...]

> rozumiem, że chodzi ci o określenie powyżej?

Nie, to jest moja złośliwość w odpowiedzi na twoją złośliwość. Udajesz idiotę?

Za to ty nie musisz udawac, bo to widac, slychac i czuc, dzwoncu.

Lawa

Data: 2013-08-13 01:30:13
Autor: Lawa
no i uciekl...
On Thursday, August 8, 2013 9:38:24 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

> To jak sie do Pana zwracać, żeby nie urazić?

> Może wybiorę coś z epitetów którymi Pan rzuca na lewo i prawo?

> Wtedy bedzie Pan kontent?

Normalnie, dzwońcu, normalnie. Ile lat tu pisujesz, że jeszcze nie wiesz?

Leiej nazywac cie menda niz dzwoncem - ale skoro sam chcesz byc porownywalny z dzwoncem co pod koniem wisi, to niech ci bedzie dzwoncu.

Lawa

Data: 2013-08-13 01:22:31
Autor: Lawa
no i uciekl...
On Thursday, August 8, 2013 7:39:48 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

> Kolego Lawa, to tylko taki zwrot grzecznościowy. Tfu, co ja gadam...

> grzecznościowy ;-)

Grzecznościowy? Wręcz przeciwnie - chamsko protekcjonalny.

Juz od dawna, kazdy powinien zwracac sie do ciebie tak jak ty do innych, czyli mendo i nie byloby problemu takiego jak "kolegowaniem".

Lawa

Data: 2013-08-07 13:48:01
Autor: hiki o!
no i uciekl...
On 07.08.2013 08:41, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Mowa jest o rzekomym "zabĂłjstwie".

ma miec postawiony zqarzut nieumyslnego spowodowania smierci - tak to sie ladnie w kodeksie nazywa, na filmiku - kontrowersyjne - to nieumyslne. Prawnie - nie miał w zamierzeniu zabić, ale tak wyszło, że przez to co zrobił (w bezpośrednim nastepstwie) umarł człowiek.

A 5 "plomb" u normalnego człowieka zgonu nie spowoduje.

Zdefiniuj "normalnego" - podeprzyj sie KK, KW lub inną ustawą.

[...]

Jakby NIE był draniem, to by sie zastanowił, dlaczego dziadek nie wstaje, nie rusza sie i czy aby w swoim szalenstwie nie za mocno go pobil i WEZWAL POMOC

Data: 2013-08-07 13:00:51
Autor: Budzik
no i uciekl...
Osobnik posiadający mail hikikomorisan@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

WEZWAL POMOC

Niewatpliwie to jest moim zdaniem bardzo bciązająca okolicznosc.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2013-08-07 12:24:52
Autor: witek
no i uciekl...
On 8/7/2013 3:00 AM, Budzik wrote:
[...]

po pierwszym, ktory nie jest odpowiedzią na atak.

Data: 2013-08-07 12:47:54
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 07.08.2013 12:24, witek pisze:

Hmm, kiedy konczy sie obrona a zaczyna agresja?
Po którym ciosie wymierzonym w leżącego?

po pierwszym, ktory nie jest odpowiedzią na atak.

....odpowiedział kolejny mistrz komputerowych walk turowych ;->

Data: 2013-08-07 11:31:46
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Andrzeju, dlaczego musisz udowadniać swoją rację poprzez atak personalna, zamiast poprzez argumenty.
Oglądałem ten sam film co ty i dla mnie agresorem, pomimo posiadania psa i kija był jednak ten młody człowiek.
Wyglądalo to tak, jakby starszy chciał odgonić chuligana a temu ego nie pozwoliło odejsc i dlatego zaatakował.
Przecież to ten młody był pierwszy agresywny (próba zniszczenia drzwi) i to on miał możliwość odejscia poniewaz miał wolną drogę do ucieczki.

Czy naprawde widzisz w tej bójce obronę a nie przerośnięte ego, jakieś niezrozumiałe pobudzenie i brak trzeźwej oceny sytuacji?

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2013-08-07 14:03:19
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 07.08.2013 13:31, Budzik pisze:
[...]

To JEST argument - wczytaj się.

Twoje i witka podejście jest takie, jakby przed każdym ruchem przeciętny człowiek był w stanie go dokładnie i logicznie z analizować.

A realnej sytuacji ciosy padają ZAWSZE nieco "na zapas".

Teraz dotarło, czy znowu tłumacza potrzebujesz?

Oglądałem ten sam film co ty i dla mnie agresorem, pomimo posiadania psa i
kija był jednak ten młody człowiek.

Najpierw - może. Potem był neutralny i stał sobie na publicznie dostępnym terenie i nie robił nic poza lekkim kiwaniem się.

Wyglądalo to tak, jakby starszy chciał odgonić chuligana a temu ego nie
pozwoliło odejsc i dlatego zaatakował.

Zaatakował w obronie własnej - kiedy stoją już sobie daleko i w terenie publicznym został spryskany gazem.

Przecież to ten młody był pierwszy agresywny (próba zniszczenia drzwi) i to

To twoja projekcja. Dobijanie, niezbyt grzeczne - owszem. Ale jakby faktycznie próbował zniszczyć drzwi, to by je zniszczył - tego typu drzwi nie są zbyt solidne.

on miał możliwość odejscia poniewaz miał wolną drogę do ucieczki.

Ale nie miał OBOWIĄZKU ucieczki. Miał pełne prawo stać tam gdzie stał w momencie spryskania.

Czy naprawde widzisz w tej bójce obronę a nie przerośnięte ego, jakieś
niezrozumiałe pobudzenie i brak trzeźwej oceny sytuacji?

Przerośnięte ego tego dziadka z pałką, psem i gazem - owszem.

Data: 2013-08-07 13:00:50
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Nie zawsze.
Zdarza się.
Ale w tym wypadku tak to nie wyglądało.
Dziadek lezał a ten go lał.

Teraz dotarło, czy znowu tłumacza potrzebujesz?

Tak, rozumiem sugestię, po prostu:
- nie zgadzam sie z jej treścią
- uważam ze mozna ją wyrazić nie argumentując ad personam.

[...]

ROTFL
Teraz ty rozbijasz na tury ;-)

[...]

Cóż, ja widziałem ze sie od nich odbił.

on miał możliwość odejscia poniewaz miał wolną drogę do ucieczki.

Ale nie miał OBOWIĄZKU ucieczki. Miał pełne prawo stać tam gdzie stał
w momencie spryskania.

Ale mowimy o tym, kto miał do czego prawo, czy kto był agresorem?

Czy naprawde widzisz w tej bójce obronę a nie przerośnięte ego,
jakieś niezrozumiałe pobudzenie i brak trzeźwej oceny sytuacji?

Przerośnięte ego tego dziadka z pałką, psem i gazem - owszem.

Byc może równiez.

Data: 2013-08-07 15:12:20
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 07.08.2013 15:00, Budzik pisze:

[...]

W praktyce zawsze - bo jak ocenisz "na szybko" czy już obezwładniony, czy tylko markuje i zaraz ci w jaja przykopie?

Ale w tym wypadku tak to nie wyglądało.
Dziadek lezał a ten go lał.

Patrz wyżej,

Teraz dotarło, czy znowu tłumacza potrzebujesz?

Tak, rozumiem sugestię, po prostu:
- nie zgadzam sie z jej treścią
- uważam ze mozna ją wyrazić nie argumentując ad personam.

Masz za duże mniemanie o sobie.

[...]

Cóż, skoro od tego "Straszliwego Skopania Drzwi Jednym Kopem" minęło parę dobrych minut...

[ciach]

To twoja projekcja. Dobijanie, niezbyt grzeczne - owszem. Ale jakby
faktycznie próbował zniszczyć drzwi, to by je zniszczył - tego typu
drzwi nie są zbyt solidne.

Cóż, ja widziałem ze sie od nich odbił.

A białych myszek nie widziałeś? Różowych słoni?

[...]

To jedno i to samo. Skoro stał i legalnie nie wadził nikomu, a został zaatakowany, to agresorem był ten co zaatakował (z definicji).

[...]

Przede wszystkim. Nawet jeśli czuł się zagrożony, to powinien poczekać na patrol policji/straży miejskiej, który w takie sytuacji powinien się dość szybko pojawić. Ale nie - musiał sam wyjść i "znaczyć teren".

Data: 2013-08-07 14:54:18
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

w praktyce jak widze gościa z psem i bejsbolem a dodatkowo wiem, ze wczesniej robiłem głupoty typu kopanie w drzwi to jako normalny człowiek, niechuligan obracam sie na pięcie i trenuję do maratonu.

Ale w tym wypadku tak to nie wyglądało.
Dziadek lezał a ten go lał.

Patrz wyżej,

Patrze. I widze, ze ten go.

Teraz dotarło, czy znowu tłumacza potrzebujesz?

Tak, rozumiem sugestię, po prostu:
- nie zgadzam sie z jej treścią
- uważam ze mozna ją wyrazić nie argumentując ad personam.

Masz za duże mniemanie o sobie.

Dziękuje ;-)

[...]

Niczego takiego nie napisałem.
To ty rozrózniłes 2 zupelnie odrebne fazy wiec rozumiem ze według ciebie przerwa była wystarczająca.

[ciach]

[...]

A wiesz ile to jest dwa do potegi 2?

[...]

Ale ja nie twierdze, ze dziadek nie był równiez winny. Zapewne winni byli obaj.
Tyle tylko, ze jeden z nich w pore sie nie opanował.

Ale nasz rózna ocena tego nie ma znaczenie.
Wazne jest to, dlaczego wypuszczono gościa zamiast najpierw sprawdzic czy jednak tej smierci nie zawinił.

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2013-08-08 08:30:31
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 07.08.2013 16:54, Budzik pisze:

[...]

Ale NIE MA TAKIEGO OBOWIĄZKU. Dotarło?

[ciach]

[...]

Kilka minut to czas wystarczający na spokojną ocenę sytuacji. W odróżnieniu od ułamka sekundy.

No, przynajmniej dla większości ludzi - nie wiem jak dla ciebie...

[ciach]

[...]

Merde, ostatni raz taki objaw widziałem u Expierda, jak go zepsułem...

[ciach]

[...]

Ano, ten dziadek. Minęło kilka minut spokoju, a on nadal w szale bojowym.

Ale nasz rózna ocena tego nie ma znaczenie.
Wazne jest to, dlaczego wypuszczono gościa zamiast najpierw sprawdzic czy
jednak tej smierci nie zawinił.

Bo takie są przepisy - wstępna ocena nie wskazuje na spowodowanie zgonu, sprawca jest znany, nie ma ryzyka mataczenia ani zastraszania świadków. Nie ma przesłanek do aresztu.

Data: 2013-08-08 10:00:37
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Bili sie, jeden zmarł a propkurator... i Ty nie widzą dużego pradopodobieństwa... Fajne. to pewnie to doświadczenie życiowe.

A pomimo tego:
- sprawca zwiał
- prokurator został odsuniety.
Ciekawe...

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2013-08-08 12:27:21
Autor: hiki o!
no i uciekl...
On 08.08.2013 12:00, Budzik wrote:
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ale nasz rĂłzna ocena tego nie ma znaczenie.
[...]

nie, to WIEDZA ;)

A pomimo tego:
- sprawca zwiał
- prokurator został odsuniety.
Ciekawe...

Normalka...

Data: 2013-08-08 13:38:47
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
[...]

Wystarczy znajomość podstaw anatomii i fizjologii.

Pomijając jakieś wyjątkowe patologie (oraz zakładając, że nie był to Superman incognito) zgon w wyniku uderzenia pięścią w twarz jest niemożliwy.

Zaś przy wyjątkowych patologiach zabić można kogoś serdecznie klepiąc go w plecy.

A pomimo tego:
- sprawca zwiał

Przeczytał komentarze na onecie i przestraszył się linczu.

- prokurator został odsuniety.

Jak wyżej.

Data: 2013-08-08 13:00:46
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Relatywizujesz.
to nie było uderzenie w twarz. to były *UDERZENIA*

[...]

W ogole jakis pechowiec.
Najpierw zaatakował drzwi i mu sie nie udało
Potem chciał uniknąc bójki i mu sie nie udało
Potem chciał sie obronić i udało mu sie az za bardzo bo mu sie powtrzymac nie udało.
Potem w koncu chciał sie zachować jak porządny czlowiek i wezwac karetke ale mu sie nie udało
Policji mu sie wezwać nie udało.
Potem jako praworządny obywatel miał poczekac na orzeczenie prokuratury ze przeciez zgon nie był wynikiem *uderzenia* w twarz SIC! ale mu sie nie udało.
Jedyne co mu sie udało to:
- w jakis sposób byc zaangazowanym w wandalizm dokonany na drzwiach
- w jakis sposób byc zaangazowanym w śmierć człowieka
- w bezposredni sposób byc zaangazowanym w ucieczkę.

No normalnie wzór człowieka.

- prokurator został odsuniety.

Jak wyżej.

Tak, oczywiście.
Ty widzisz chec linczu, ja widze zdrowy rozsadek.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2013-08-08 15:43:30
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
[...]

Mhm. A niby w co w wg ciebie uderzał? Na filmie było dość dobrze widać, że "prał po gębie".

[ciach]

Przeczytał komentarze na onecie i przestraszył się linczu.

W ogole jakis pechowiec.
Najpierw zaatakował drzwi i mu sie nie udało

"Zaatakował" w takim samym sensie, jak inni ludzie "atakują" stoły w zdenerwowaniu waląc w nie pięścią.

Potem chciał uniknąc bójki i mu sie nie udało
Potem chciał sie obronić i udało mu sie az za bardzo bo mu sie powtrzymac
nie udało.

Jak nie, jak udało?

Potem w koncu chciał sie zachować jak porządny czlowiek i wezwac karetke
ale mu sie nie udało

Skąd wiesz?

[...]

Dlaczego? Bronił się, dlaczego ma dobrowolnie poddawać się uwięzieniu? Wyrok może spokojnie zapaść i bez niego, zwłaszcza w zakresie związku jego czynów ze zgonem tamtego.

Jedyne co mu sie udało to:
- w jakis sposób byc zaangazowanym w wandalizm dokonany na drzwiach

ROTFL

- w jakis sposób byc zaangazowanym w śmierć człowieka

No beton... Zbieżność czasowa nie oznacza związku przyczynowo-skutkowego. Dotrze to do ciebie?

- w bezposredni sposób byc zaangazowanym w ucieczkę.

Ucieczkę? Miał prawo wyjechać.

No normalnie wzór człowieka.

A gdzie ja coś takiego napisałem, dzwońcu?

- prokurator został odsuniety.

Jak wyżej.

Tak, oczywiście.
Ty widzisz chec linczu, ja widze zdrowy rozsadek.

ROTFL

"Zdrowy rozsądek" w postaci atakowania psem, pałką i gazem spokojnie stojącego człowieka.

Data: 2013-08-08 18:00:37
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Nie podważam celu tylko ilość.

[...]

Rozumiem. Byc moze po prostu w innych ludziach sie obracamy.

Potem chciał uniknąc bójki i mu sie nie udało
Potem chciał sie obronić i udało mu sie az za bardzo bo mu sie
powtrzymac nie udało.

Jak nie, jak udało?

Jak tak, jak nie?

Potem w koncu chciał sie zachować jak porządny czlowiek i wezwac
karetke ale mu sie nie udało

Skąd wiesz?

Bo we wszystkich doniesieniach prasowych jest informacja, ze karetka została wezwana po kilkunastu minutach przez postronne osoby.

Policji mu sie wezwać nie udało.

Skąd wiesz?

j.w.

[...]

Ja nie twierdze, ze on źle zrobił.
Gdybym miał swiadomosc tego co zrobił, tez bym spierniczał za granice.

[...]

Tak po prosut to wykluczasz?
To dlaczego po badaniach lekarskich chca go jednak aresztować?

- w bezposredni sposób byc zaangazowanym w ucieczkę.

Ucieczkę? Miał prawo wyjechać.

Oczywiscie, ja nie twierdze ze nie miał prawa.
Ja twierdze, ze nie powinien miec możliwości.

No normalnie wzór człowieka.

A gdzie ja coś takiego napisałem, dzwońcu?

Piszesz to cały czas. Niewinny zaatakowany przez drzwi, potem przez staruszka. Tylko tak nieszczesliwie sie bronił.

[...]

Nie, nie twierdze, ze dziadek miał wystarczajaco zdrowego rozsądku.

Doczytaj czego dotyczyło "jak wyżej".
Chodziło o ocenę pracy prokuratora a nie o działania dziadka.

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2013-08-09 09:03:00
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
[...]

1. liczbę jeśli już
2. w przypadku kilku sytuacja się nie zmienia

[...]

Być może faktycznie ty obracasz się wśród ludzi zamkniętym w bąblu własnej ograniczonej rzeczywistości.

A ja nie - większość ludzi, których znam, jest ciekawych świata. Więc wiedzą, że czasami ludzie uderzają coś ze zdenerwowania i odróżniają taką sytuację gdzie brak jest zamiaru zniszczenia od sytuacji gdy ktoś uderza z zamiarem zniszczenia. Nawet jeśli sami inaczej odreagowują stres.

Potem chciał uniknąc bójki i mu sie nie udało
Potem chciał sie obronić i udało mu sie az za bardzo bo mu sie
powtrzymac nie udało.

Jak nie, jak udało?

Jak tak, jak nie?

Przestał uderzać po ledwie kilku uderzeniach? Przestał.

[...]

A czy czasem nie oznacza to tylko, że owe osoby postronne były pierwsze?

[...]

Nie chodzi mi o "spierniczanie". Ty może całe życie tkwisz na swoim podwórku, ale inni podróżują.

Dlaczego miałby przestać?

[...]

Wykluczam prezentowane przez ciebie zakładanie winy. To nie Rosja sowiecka ani Kardassia.

To dlaczego po badaniach lekarskich chca go jednak aresztować?

Wg artykułu póki co nie ma żadnych konkluzji sekcji.

A ciśnienie na aresztowanie może być związane z naciskiem opinii publicznej - prokuratura chce się wykazać, że ma siłę i nie pobłaża.

- w bezposredni sposób byc zaangazowanym w ucieczkę.

Ucieczkę? Miał prawo wyjechać.

Oczywiscie, ja nie twierdze ze nie miał prawa.
Ja twierdze, ze nie powinien miec możliwości.

Ktoś może twierdzić, że nie powinieneś mieć prawa się w ogóle odzywać. I co tego?

No normalnie wzór człowieka.

A gdzie ja coś takiego napisałem, dzwońcu?

Piszesz to cały czas. Niewinny zaatakowany przez drzwi,

Kłamiesz.

potem przez staruszka.

No a nie został?

Tylko tak nieszczesliwie sie bronił.

Potem tak.

[ciach]

Doczytaj czego dotyczyło "jak wyżej".
Chodziło o ocenę pracy prokuratora a nie o działania dziadka.

No to raczej PR.

Data: 2013-08-09 09:00:22
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Andrzeju, Twoim zdaniem...
Twoim zdaniem wielokrotne uderzenie pięścią w twarz nie może spowodowac zgonu.

[...]

Relatywizowanie.
Nie chodzi o to ze odreagował stres kopiąc w drzwi, chodzi o to, ze po fakcie zachował sie, jak zwykły wandal.
Gdybym ja odreagował w ten sposób i ktos wyszedłby zareagować to podejrzewam, ze albo bym przeprosił, albo po prostu spierniczył.
Nie mieści mi sie w głowie, jak mozna okładać po głowie leżącego staruszka, który chciał mi zwrócić uwagę, że kopanie w drzwi to już lekka przesada.

Ale znam takich co w ten sposób odreagowują stres.
I powiem ci, ze czasami mam wrażenie, ze sami szukają takich sytuacji. Prowokują je. Tyle, ze nie uważam aby to było normalne.

[...]

Przestął uderzać jak dziadek przestał sie ruszać, chociaż obezwładnienie przeciwnika nastapiło dużo wczesniej.

[...]

Tak, dokładnie.
Kilkanascie minut....
Duzo czasu zajęło mu niezadzwonienie... możej uz sie pakował?

[...]

Teraz sie okazuje ze on nie spierniczył tylko przypadkiem akurat w tym momencie wyjechał za granice. Swietne.

[...]

Skąd ta myśl?
To ze kogoś zatrzymuje sie po takiej sytuacji w której ktoś ginie a ta osoba okładała go po głowie to chyba nie jeest nic dziwnego?
Nie postuluje zeby zatrzymac go na 12 lat, tylko dziwie sie dlaczego zwalnia sie taka osobe ot tak.
Mało tego, przecież mozna było zastosować jakisdozór, zatrzymanie paszportu?
Wiem, wiem, akurat planował wakacje...

[...]

To też dziwne, skoro nic sie nie zmieniło a decyzja sie zmieniła.
Myslisz, ze prokuratura zmieniła zdanie pod naciskiem?
Az mi sie nie chce wierzyć.

[...]

Możemy o  tym podyskutowac.
Ja wyrazam tylko swoje zdanie, podaje argumenty.

Nie widze argumentów na "nie odzywanie sie" ale możesz takowe przedstawić.

[...]

PR który ma pokazać że prokuratura ma jeszcze odrobine zdrowego rozsądku.
To chyba pozytywny przejaw.
Nikt nie postuluje linczu. Zbadanie sprawy to nie lincz.

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2013-08-09 11:37:17
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 09.08.2013 11:00, Budzik pisze:

[...]

Jeśli twierdzisz inaczej, to łaskawie wyjaśnij, jak uderzenie pięścią (nawet kilkukrotne) w twarz może spowodować zgon.

[ciach]

[...]

Po fakcie kopnięcia? Jak wandal? Niczego już nie kopał ani nie robił niczego innego, co mogłoby cokolwiek uszkodzić, więc bredzisz.

Gdybym ja odreagował w ten sposób i ktos wyszedłby zareagować to
podejrzewam, ze albo bym przeprosił, albo po prostu spierniczył.

Na nagraniu nie ma głosu, więc mógł przeprosić.

Nie mieści mi sie w głowie, jak mozna okładać po głowie leżącego staruszka,
który chciał mi zwrócić uwagę, że kopanie w drzwi to już lekka przesada.

Ciasnota twojej głowi mnie nie interesuje. I musisz mieć w tej głowie cholernie ciasno (jakiś obrzęk czy cholera wie co) skoro dla ciebie spryskanie człowieka gazem i rozwalenie mu pałką głowy (wg informacji prasowych ten twój "zabójca" miał krwawiąca ranę) to "zwrócenie uwagi".

Strach pomyśleć, jak u ciebie wygląda "wyrażenie bardzo surowej krytyki". Kula w łeb?

[ciach]

Jak tak, jak nie?

Przestał uderzać po ledwie kilku uderzeniach? Przestał.

Przestął uderzać jak dziadek przestał sie ruszać, chociaż obezwładnienie
przeciwnika nastapiło dużo wczesniej.

To wiesz tylko post factum. W trakcie walki w zwarciu działa "odruchowa procedura obronna" (że tak pozwolę sobie to stechnicyzować ;) ) która ma pewną bezwładność. Normalna konsekwencja ewolucyjna - ci, których przodkowie po każdym uderzeniu zatrzymywali się żeby sprawdzić, czy cios był skuteczny i dalsze są niepotrzebne, mieli tendencję do przegrywania walk i ginięcia.

[...]

Wg informacji w innych artykułach był zajęty krwawieniem spowodowanym zwróceniem uwagi... znaczy się przywaleniem pałą w głowę.

[ciach]

Dlaczego miałby przestać?

ROTFL
Teraz sie okazuje ze on nie spierniczył tylko przypadkiem akurat w tym
momencie wyjechał za granice. Swietne.

Miał do tego pełne prawo - nie dostał dozoru ani nie dostał zakazu opuszczania kraju. Miał odpowiadać z wolnej stopy.

Nie musi ci tłumaczyć, dlaczego wyjechał ani czy wyjazd był wcześniej zaplanowany czy nie.

[ciach]

[...]

Polska już parę razy oberwała za przedłużające się zatrzymania osób, które potem były uwalniane od winy.

Nie postuluje zeby zatrzymac go na 12 lat, tylko dziwie sie dlaczego
zwalnia sie taka osobe ot tak.

Zasada domniemania niewinności - mówi ci to coś?

Mało tego, przecież mozna było zastosować jakisdozór, zatrzymanie
paszportu?
Wiem, wiem, akurat planował wakacje...

Akurat jest sezon, więc to możliwe.

[...]

Bo mało wiesz o życiu i świecie.

[...]

Nie zrozumiałeś.

[ciach]

No to raczej PR.

PR który ma pokazać że prokuratura ma jeszcze odrobine zdrowego rozsądku.

Biorąc pod uwagę odszkodowania, jakie są przyznawane za takie zatrzymania "na wszelki wypadek" ludzi potem uniewinnianych, to decyzja pierwszego prokuratora też była rozsądna.

Po wyjeździe uczestnika wydarzeń za granicę kolejny prokurator już niczym nie ryzykuje i może sobie wydawać nakazy zatrzymania, żeby robić za mocnego i stanowczego. I zapunktować politycznie.

To chyba pozytywny przejaw.
Nikt nie postuluje linczu. Zbadanie sprawy to nie lincz.

Pozbawienie człowieka wolności to bardzo poważna kara. Ty domagasz się ukarania człowieka PRZED zbadaniem sprawy i wydaniem wyroku. A to lincz.

Data: 2013-08-09 02:43:54
Autor: Adam Klobukowski
no i uciekl...
On Friday, 9 August 2013 11:37:17 UTC+2, Andrzej Lawa  wrote:

> [...]

Jeśli twierdzisz inaczej, to łaskawie wyjaśnij, jak uderzenie pięścią (nawet kilkukrotne) w twarz może spowodować zgon.

Odpowiednio silne udeżenie pięścią (w granicach ludzkich możliwości, wykonane przez dobrego boksera, nawet w rękawicy) jest w stanie zabić człowieka. Mózg doznaje wówczas urazu (który w słabszych przypadkach powoduje KO) + może dojść krwotoku, a to juz gwarantowana kaplica.

AdamK

Data: 2013-08-09 12:36:49
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 09.08.2013 11:43, Adam Klobukowski pisze:

[...]

Konkretne przykłady poproszę. W przypadku uderzeń w twarz przez chuderlawego człowieka BEZ ciężkich rękawic.

PS: zawijaj wiersze

Data: 2013-08-09 04:26:01
Autor: Adam Klobukowski
no i uciekl...
On Friday, 9 August 2013 12:36:49 UTC+2, Andrzej Lawa  wrote:

> [...]

Konkretne przykłady poproszę. W przypadku uderzeń w twarz przez chuderlawego człowieka BEZ ciężkich rękawic.

Chodziło mi o rękawice bokserskie, które zmniejszają siłę uderzenia.

http://sports.yahoo.com/box/news?slug=ycn-8238077

Wiadomo że chuderlawy będzie miał na to szanse o wiele mniejsze i jeśli coś się stanie to raczej z winy okoliczności (np. pękający przy okazji tętniak), niż od samego uderzenia.

PS: zawijaj wiersze

PS: zakutalizuj sobie czytnik na jakiś nowoczesny co sam zawija wiersze.

AdamK

Data: 2013-08-09 14:07:58
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 09.08.2013 13:26, Adam Klobukowski pisze:

Konkretne przykłady poproszę. W przypadku uderzeń w twarz przez
chuderlawego człowieka BEZ ciężkich rękawic.

Chodziło mi o rękawice bokserskie, które zmniejszają siłę uderzenia.

LOL

One nie zmniejszają siły uderzenia. Głównie chronią ręce boksera i w pewnym zakresie skórę twarzy przeciwnika.

Rękawice pozwalają na ZWIĘKSZENIE siły uderzenia w głowę, a zwłaszcza w twarz.

http://sports.yahoo.com/box/news?slug=ycn-8238077

1. Zapadł w śpiączkę i zmarł... ale czy na pewno wskutek uderzenia w twarz?

2. Wyraźnie napisano, że był to skutek uderzenia tyłem głowy i karkiem w liny.

3. Zmarł wskutek infekcji.

.....i tak dalej

Dopiero ostatni "zmarł w skutek obrażeń mózgu".

Wiadomo że chuderlawy będzie miał na to szanse o wiele mniejsze i jeśli

Jeśli co?

PS: zawijaj wiersze

PS: zakutalizuj sobie czytnik na jakiś nowoczesny co sam zawija wiersze.

Naucz się poprawnie pisać.

Data: 2013-08-09 05:32:28
Autor: Adam Klobukowski
no i uciekl...
On Friday, 9 August 2013 14:07:58 UTC+2, Andrzej Lawa  wrote:

> [...]

Rękawice pozwalają na ZWIĘKSZENIE siły uderzenia w głowę, a zwłaszcza w twarz.

Rękawice zmieniają rozkład sił od uderzenia, ale zwiększyć siły nie mogą.

> http://sports.yahoo.com/box/news?slug=ycn-8238077

1. Zapadł w śpiączkę i zmarł... ale czy na pewno wskutek uderzenia w twarz?

Udowodnij że nie ;)

2. Wyraźnie napisano, że był to skutek uderzenia tyłem głowy i karkiem w liny.

No, ale na początku dostał w twarz ;)

3. Zmarł wskutek infekcji.

Dopiero ostatni "zmarł w skutek obrażeń mózgu".

A jednak.

> Wiadomo że chuderlawy będzie miał na to szanse o wiele mniejsze i jeśli

Jeśli co?

Jeśli twój czytnik nie wyświetla treści postu, to naprawdę nie mój problem.

> PS: zakutalizuj sobie czytnik na jakiś nowoczesny co sam zawija wiersze.

Naucz się poprawnie pisać.

Coś niezrozumiale napisałem?

AdamK

Data: 2013-08-09 14:47:04
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 09.08.2013 14:32, Adam Klobukowski pisze:

Rękawice pozwalają na ZWIĘKSZENIE siły uderzenia w głowę, a zwłaszcza w
twarz.

Rękawice zmieniają rozkład sił od uderzenia, ale zwiększyć siły nie mogą.

Mogą.

1. większa masa pięści
2. uderzający ma chronione dłonie, więc może walić "z całej pary" kilka razy z rzędu bez rozwalenia sobie knykci o zęby przeciwnika

http://sports.yahoo.com/box/news?slug=ycn-8238077

1. Zapadł w śpiączkę i zmarł... ale czy na pewno wskutek uderzenia w twarz?

Udowodnij że nie ;)

Udowodnić trzeba winę. Czyli związek przyczynowo-skutkowy.

2. Wyraźnie napisano, że był to skutek uderzenia tyłem głowy i karkiem w
liny.

No, ale na początku dostał w twarz ;)

Mhm. To i delikatnie pchając można zabić - bo ktoś może się przewrócić i uderzyć potylicą w krawężnik.

3. Zmarł wskutek infekcji.

Dopiero ostatni "zmarł w skutek obrażeń mózgu".

A jednak.

Ale nadal nie ma szczegółów - jakie ciosy, ile i w którą część głowy.

Wiadomo że chuderlawy będzie miał na to szanse o wiele mniejsze i jeśli

Jeśli co?

Jeśli twój czytnik nie wyświetla treści postu, to naprawdę nie mój problem.

Przy czytaniu wyświetla. Ale przy cytowaniu cytuje wg oryginału, a mi się nie chce przewijać ciągle okienek, bo jakiś lamer nie potrafi poprawnie pisać.

Data: 2013-08-09 06:39:53
Autor: Adam Klobukowski
no i uciekl...
On Friday, 9 August 2013 14:47:04 UTC+2, Andrzej Lawa  wrote:

> Rękawice zmieniają rozkład sił od uderzenia, ale zwiększyć siły nie mogą.

Mogą.

1. większa masa pięści

Większa masa pięści oznacza wolniejszy ruch.

2. uderzający ma chronione dłonie, więc może walić "z całej pary" kilka razy z rzędu bez rozwalenia sobie knykci o zęby przeciwnika

To nie ma nic do rzeczy czy jednym ciosem w twarz można zabić.

>>> http://sports.yahoo.com/box/news?slug=ycn-8238077

> Udowodnij że nie ;)

Udowodnić trzeba winę. Czyli związek przyczynowo-skutkowy.

Udowodnić trzeba swoje racje.

> No, ale na początku dostał w twarz ;)

Mhm. To i delikatnie pchając można zabić - bo ktoś może się przewrócić i uderzyć potylicą w krawężnik.

Życie jest pełne niebezpieczeństw ;)

> A jednak.

Ale nadal nie ma szczegółów - jakie ciosy, ile i w którą część głowy.

To nie jest szczególnie istotne. Odpowiednio silny cios zabije nie ważne w którą część głowy trafi.

AdamK

--
80 wierszy w lini ostatni raz używałem w 1993.

Data: 2013-08-09 16:24:59
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 09.08.2013 15:39, Adam Klobukowski pisze:

Rękawice zmieniają rozkład sił od uderzenia, ale zwiększyć siły nie mogą.

Mogą.

1. większa masa pięści

Większa masa pięści oznacza wolniejszy ruch.

Jak ty mało wiesz o życiu... I o prawach fizyki.

2. uderzający ma chronione dłonie, więc może walić "z całej pary" kilka
razy z rzędu bez rozwalenia sobie knykci o zęby przeciwnika

To nie ma nic do rzeczy czy jednym ciosem w twarz można zabić.

Ależ ma.

[...]

No to udowodnij, że nie istnieją magiczne niewidzialne, różowe jednorożce. Jeśli nie udowodnisz - musisz mi wierzyć na słowo, że istnieją. (wg twojej "logiki")

[ciach]

Ale nadal nie ma szczegółów - jakie ciosy, ile i w którą część głowy.

To nie jest szczególnie istotne. Odpowiednio silny cios zabije nie ważne w którą część głowy trafi.

Ważne, bo ta odpowiednio duża siła jest różna. Liczba też jest ważna - np. pięć a pięćset.

Data: 2013-08-09 11:22:04
Autor: Adam Klobukowski
no i uciekl...
On Friday, 9 August 2013 16:24:59 UTC+2, Andrzej Lawa  wrote:

> Większa masa pięści oznacza wolniejszy ruch.

Jak ty mało wiesz o życiu... I o prawach fizyki.

Rozumiem że przykładając tę samą siłę to 1kg pięści i 2kg pięści osiągnę w tym samym czasie tę samą prędkość?

> To nie ma nic do rzeczy czy jednym ciosem w twarz można zabić.

Ależ ma.

Wytłumacz proszę co?

> Udowodnić trzeba swoje racje.

No to udowodnij, że nie istnieją magiczne niewidzialne, różowe jednorożce. Jeśli nie udowodnisz - musisz mi wierzyć na słowo, że istnieją. (wg twojej "logiki")

Proste, jeżeli są niewidzialne to nie mogą być różowe, więc nie istnieją :)

> To nie jest szczególnie istotne. Odpowiednio silny cios zabije nie ważne w którą część głowy trafi.

Ważne, bo ta odpowiednio duża siła jest różna. Liczba też jest ważna - np. pięć a pięćset.

Załóżmy sferyczną głowę ;)

Ok, aby zakończyć tę bezprzydmiotową dyskusję, podzielę się źródłem mej wiedzy. Jest to film wyprodukowany przez Discovery, pt. Anatomia Sztuk Walki (do obejżenia http://www.ekino.tv/film,anatomia-sztuk-walki-2008,13561.html) gdzie zbadano (między innymi) siłę uderzenia boksera i stwierdzono że siła takiego ciosu może zabić. (to może być w kolejnej części tego filmu, oglądałem to już dosyć dawno temu)

AdamK

Data: 2013-08-10 08:50:35
Autor: Gotfryd Smolik news
no i uciekl...
On Fri, 9 Aug 2013, Adam Klobukowski wrote:

[...]

  A Ty jesteś w stanie przykładać tę samą siłę do ruchu jakiejkolwiek
części ciała wykonywanego powoli i z maksymalną prędkością?
(niech będzie max i dwa razy wolniej dla ustalenia uwagi)
  Szacun.
  Bo myślałbym że siła rozwijana przez mięśnie drastycznie spada
wraz z tą prędkością.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-10 14:54:26
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 09.08.2013 20:22, Adam Klobukowski pisze:

Większa masa pięści oznacza wolniejszy ruch.

Jak ty mało wiesz o życiu... I o prawach fizyki.

Rozumiem że przykładając tę samą siłę to 1kg pięści
i 2kg pięści osiągnę w tym samym czasie tę samą prędkość?

Twoja ignorancja w zakresie anatomii, fizjologii i fizyki jest porażająca.

Szybkość kurczenia się mięśni jest dość ograniczona i to ona, nie siła mięśni, ogranicza prędkość ruchu.

Zwiększając masę pięści zwiększasz energię uderzenia.

[...]

Odruchową reakcją na ból (wskutek uszkodzenia knykci) jest powstrzymanie działania powodującego ból - w tym przypadku cofnięcie ręki będzie odruchowe.

[ciach]

[...]

Udowodnij.

I zauważ, że napisałem 'niewidzialne' a nie 'przezroczyste' czy 'bezbarwne'.

BTW: powietrze jest przezroczyste... a niebo jaki ma kolor?

[...]

Tia, "mamy znakomity sposób na optymalizację produkcji mleka, ale zadziała tylko dla kulistych krów w próżni".

Ok, aby zakończyć tę bezprzydmiotową dyskusję, podzielę się źródłem mej wiedzy.

Jakie to źródło?

PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

Data: 2013-08-09 20:44:26
Autor: Gotfryd Smolik news
no i uciekl...
[...]

  Ma o tyle, że tylko twardziele pakują się w świadome rozwalenie
sobie rzeczonych knykci.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-09 20:34:29
Autor: Gotfryd Smolik news
no i uciekl...
On Fri, 9 Aug 2013, Adam Klobukowski wrote:

On Friday, 9 August 2013 14:07:58 UTC+2, Andrzej Lawa  wrote:

Naucz się poprawnie pisać.

Coś niezrozumiale napisałem?

  Weź jeszcze do kompletu słownik.
  Napisał NIEPOPRAWNIE a nie "niezrozumiale".

  Owszem, jak piszesz niezgodnie ze standardem, to jest to "niepoprawnie".
  I nie, nie dotyczy to ostatniego posta, bo tu pisałeś krótkimi
liniami :>
(i Stokrotkowe "krutkimi liniami" również będzie zrozumiałe,
  acz niepoprawne)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-09 11:00:32
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Nie widzę powodu na tłumaczenie spraw oczywistych.
Jeżeli uważasz, że bicie 70 letniego człowieka po głowie nie może sie źle skonczyć to.. cóż... masz prawo takich poglądów.

[ciach]

[...]

Chodzi ci o runde drugą?
Wcześniej tłumaczyłes ze to była jedna, spójna sytuacja.
Tak czy siak juz tłumaczyłem - kopał, a potem zamiast albo sie oddalic albo wyjasnic asytuacje postawił swoje ego na pierwszym miejscu i udowodnił dziadkowi, ze ten głupio zareagował.

Gdybym ja odreagował w ten sposób i ktos wyszedłby zareagować to
podejrzewam, ze albo bym przeprosił, albo po prostu spierniczył.

Na nagraniu nie ma głosu, więc mógł przeprosić.

:)

[...]

Możesz Andrzeju obrażać do woli - juz wiemy ze jakos tak musisz prowadzić dyskusję.
Ja powtórze - nie twierdze, że dziadek zachował się rozsądnie.

Ja twierdzę, ze:
- moim zdaniem reakcja "młodego" była przesadzona bo bił dziadka jak ten juz lezał.
- nie podoba mi sie zachowanie prokuratury, która zwalnia człowieka zamieszanego w zgon bez sprawdzenia czy to rzeczywiscie nie była jego wina.

[...]

Obejrzyj film.
W jakim zwarciu.
Ten lezy a ten go leje.
Gdyby młody myslał o obronie a nie o ataku to po przewróceniu dziadka natychmiast by sie obrócił i odszedł / zwiał. No chyba, ze bał sie, ze go 70 dziadek dogoni.

[...]

Możesz wskazać ten artykuł który to wskazuje, jakie to fatalne obrażenia powstrzymywały tak podstawową rzecz jak wezwanie pomocy?
Wydawałoby sie, ze skoro młdoy czuł sie tak zagrożony przez dziadka to policje wezwałby jak tylko miałby taką możliwośc.
Ale może rzeczywiście był tak pokaleczony że nie mogł. Czekam na informacje.

[...]

Zgadza się. W ogole mnie to on niczego nie musi tłumaczyć.
Ale ja mam prawo oceniac jego zachowanie.

[ciach]

[...]

To jest tylko dowód na to, ze takie zatrzymanie powinno byc możliwie krótkie (maks kilka dni, chyba wiecej nie potrzeba na sekcję zwłok i pierwszze wnioski?). Ale absolutnie nie jest dowodem, ze takiego zatrzymania nie powinno byc w ogóle, prawda?

Nie postuluje zeby zatrzymac go na 12 lat, tylko dziwie sie dlaczego
zwalnia sie taka osobe ot tak.

Zasada domniemania niewinności - mówi ci to coś?

Zartujesz prawda?
Co ma wspolnego zatrzymanie człowieka który bił sie z osoba która poniosła śmierc do domniemania niewinności?
Przeciez ja go nie kaze skazac na tym chodniku.

Mało tego, przecież mozna było zastosować jakisdozór, zatrzymanie
paszportu?
Wiem, wiem, akurat planował wakacje...

Akurat jest sezon, więc to możliwe.

Oczywiście. Mój zdrowy rozsądek mówi mi cos innego ale oczywiscie możesz mieć rację.
Zobaczymy za dwa trzy tygodnie, czy wroci...

[...]

Fantastyczny, merytoryczny argument.
P.S. Znowu nie wyczułes ironii?

[...]

Andrzej, przyznaj sie. robisz sobie jaja?

Po wyjeździe uczestnika wydarzeń za granicę kolejny prokurator już niczym nie ryzykuje i może sobie wydawać nakazy zatrzymania, żeby
robić za mocnego i stanowczego. I zapunktować politycznie.

Zdaje sie, ze jednak było odwrotnie.

[...]

Czyli postulujesz likwidację aresztu i do wiezienia tylko po wyroku?

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

Data: 2013-08-09 13:13:40
Autor: sqlwiel
no i uciekl...
W dniu 2013-08-09 13:00, Budzik pisze:

Nie widzę powodu na tłumaczenie spraw oczywistych.
Jeżeli uważasz, że bicie 70 letniego człowieka po głowie nie może sie źle
skonczyć to.. cóż... masz prawo takich poglądów.

Ciągle coś pomijasz :)
Nie uważasz, że myślący człowiek powinien przewidzieć, że psikanie gazem, walenie bejzbolem i szczucie psem pełnego adrenaliny młodego człowieka idącego w swoją stronę może się (dla psikającego/walącego/szczującego) źle skończyć?

No wiem - ten zmarły, to był były ormowiec. Nie można oczekiwać myślenia.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-09 12:00:33
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Zgadzam sie. Przecież kilkukrotnie napisałem, ze głupio sie zachował.
Mało tego,  z filmu mozna wywnioskowac, że powziął środki nie adekwatne do zdarzenia.
Ale to nie zwalnia drugiej strony od odpowiedzialności. Również jej nie przesądza.

No wiem - ten zmarły, to był były ormowiec. Nie można oczekiwać
myślenia.
A tego to nie wiem. Sugerujesz drugie dno tej sprawy?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2013-08-09 13:56:35
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 09.08.2013 13:00, Budzik pisze:

[...]

Źle może się skończyć także niewinne klepnięcie po plecach (z powodu jakiejś nietypowej wady anatomicznej) czy poczęstowanie ciastem (z powodu uczulenia na jakiś składnik). Istotna jest kwestia, czy można OCZEKIWAĆ że takie czynności mogą spowodować poważne zagrożenie dla zdrowia czy życia.

I proszę cię nie fałszuj - głowa a twarz to nie synonimy.

W tym przypadku można było najwyżej oczekiwać krwiaków na twarzy oraz uszkodzenia uzębienia.

[ciach]

[...]

Mhm. Czyli wg ciebie stanie w miejscu to "zachowywanie się jak wandal"?

wyjasnic asytuacje postawił swoje ego na pierwszym miejscu i udowodnił
dziadkowi, ze ten głupio zareagował.

Odczep się od ego. Mówimy o PRAWIE. Miał prawo stać, więc miał prawo się bronić przed przeganianiem. KROPKA.

[...]

Masz schizofrenię i wiele głosów w głowie? Czy też tak przerośnięte ego, że używać pluralis maiestatis?

Swoją drogą sprytna z ciebie bestia - robisz lament, że cię strasznie krzywdzę "obrażaniem" i manipulujesz słowami: z obrony przed groźnym atakiem (gazem, pałką i psem) robisz obronę przed... zwracaniem uwagi. Goebbels wysiada.

Ja powtórze - nie twierdze, że dziadek zachował się rozsądnie.

Ja twierdzę, ze:
- moim zdaniem reakcja "młodego" była przesadzona bo bił dziadka jak ten
juz lezał.

Zrozum wreszcie - to jest działanie czysto odruchowe. Tłumaczyłem ci, a ty nie - ciągle tkwisz w świecie gier turowych, gdzie po każdym kolejnym kroku można stwierdzić, ile HP ma przeciwnik i możesz odstąpić od ataku jak tylko uzyskasz obezwładnienie.

- nie podoba mi sie zachowanie prokuratury, która zwalnia człowieka
zamieszanego w zgon bez sprawdzenia czy to rzeczywiscie nie była jego wina.

Mhm. Fajnie. To jak kiedyś ktoś cię napadnie z nożem, ty go odepchniesz a on się przewróci i walnie głową w krawężnik, to mam nadzieję bez pyskowania pójdziesz do więzienia na parę miesięcy (lub lat) póki postępowanie się nie zakończy.

[ciach]

Obejrzyj film.

Oglądałem.

W jakim zwarciu.
Ten lezy a ten go leje.

Niemalże obaj się przewrócili.

Gdyby młody myslał o obronie a nie o ataku to po przewróceniu dziadka
natychmiast by sie obrócił i odszedł / zwiał. No chyba, ze bał sie, ze go
70 dziadek dogoni.

No beton...

Pies - dogoniłby spokojnie. Pies ma odruch atakowania uciekającego celu.

I odwracać się tyłem do napastnika z kijem w ręku? Rozum ci odjęło?

[ciach]

[...]

Use google, young Jedi.

[...]

Proszę uprzejmie:
http://prokocim24.pl/nowe-fakty-w-sprawie-tragedii-na-ul-teligi/

"Jednak to 69-letni mężczyzna, wybiegając z bloku, pierwszy zadał cios metalową pałką, w którą był uzbrojony. Uderzenie w głowę wywołało u 31-latka napad furii. Z krwawiącą raną na głowie rzucił się na starszego mężczyzn."

Aczkolwiek zastanawia mnie, gdzie oni widzieli tych dwóch odciągających? ;)

[ciach]

Nie musi ci tłumaczyć, dlaczego wyjechał ani czy wyjazd był wcześniej
zaplanowany czy nie.

Zgadza się. W ogole mnie to on niczego nie musi tłumaczyć.
Ale ja mam prawo oceniac jego zachowanie.

Pewnie. Wolny kraj. Możesz też wierzyć, że Ziemia jest płaska.

[ciach]

[...]

http://forumprawne.org/prawo-karne/346473-sekcja-zwlok.html
"Na podstawowe wyniki sekcji zwłok czeka się przeważnie około miesiąca, chyba że jest bardzo duży "ruch w interesie" to troszkę dłużej.
Dłużej można czekać na niektóre, bardzo szczegółowe badania, prowadzone w oparciu o próbki pobrane w trakcie sekcji zwłok."

Ale absolutnie nie jest dowodem, ze takiego
zatrzymania nie powinno byc w ogóle, prawda?

Dlaczego zidentyfikowany napadnięty miałby być więziony choćby na kilka dni? (a jak widać w tym przypadku "kilka" to jakieś 30)

[...]

Bo "się bił" w obronie własnej.

Przeciez ja go nie kaze skazac na tym chodniku.

OK, a zobowiążesz się Z WŁASNEJ KIESZENI zapłacić za WSZELKIE SZKODY poniesione wskutek takiego miesięcznego zatrzymania "na wszelki wypadek"? Wyżywienie? Odszkodowanie za utracone dochody? Pokrycie utraconych dochodów wskutek bardzo możliwej utraty pracy? Straty moralne?

[...]

Och, jeśli faktycznie wydano nakaz aresztowania to były głupi wracając nawet z wcześniej planowanych wakacji.

Równie dobrze może go reprezentować prawnik.

[...]

Ironii? LOL

[ciach]

[...]

Tymczasowe aresztowanie z założenia powinno być stosowane w sprawach WYJĄTKOWYCH, w szczególności przy groźbie mataczenia.

[...]

Sam pisałeś, że nowy prokurator kazał zatrzymać. Zdecyduj się łaskawie.

[...]

Patrz wyżej.

Zapoznaj się też z zasadami tymczasowego aresztowania.

Nawet zabójstwo, jeśli było nieumyślne (a w tym przypadku to MAKSYMALNA kwalifikacja - jeśli to faktycznie był jakiś superman, który kilkoma "plombami" mógł zabić) to maksymalny wymiar kary to 8 lat.

Tożsamość została ustalona.

Nie było przesłanek to tymczasowego aresztowania!

Więcej - sam ciągle podkreślasz "bestialskie" bicie "bezwładnie leżącego". W takiej sytuacji jest duże prawdopodobieństwo, że to co spowodowało jego śmierć zdarzyło się już wtedy - i "morderca" de facto bił zwłoki. Czyli byłoby to nieumyślne bezczeszczenie zwłok...

Data: 2013-08-09 13:47:42
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Zgadza sie. Ale chyba anelży to sprawdzić, jeżeli np. daje ci cistko a ty je zjadasz i padasz przy mnie trupem?

I proszę cię nie fałszuj - głowa a twarz to nie synonimy.

Aha. Ok, to dwie zupełnie rózne sprawy.

W tym przypadku można było najwyżej oczekiwać krwiaków na twarzy oraz uszkodzenia uzębienia.

No to sie nie udało.

[ciach]

[...]

Tak. Zupełnie bez zwiazku z kopaniem drzwi i bunczucznym stawaniem przed osoba, której sie to nie spodobało.
Typowy przykłąd osoby szukającej atrakcji w postaci awantury.

wyjasnic asytuacje postawił swoje ego na pierwszym miejscu i
udowodnił dziadkowi, ze ten głupio zareagował.

Odczep się od ego. Mówimy o PRAWIE. Miał prawo stać, więc miał prawo
się bronić przed przeganianiem. KROPKA.

Nie twierdze ze nie miał.

[...]

Znowu obrażanie?

[...]

Ja nie robię lamentu. Przyzwyczaiłem sie. Po prostu delikatnie zwracam uwage, ze wolałbym prowadzić dyskusję troche innym językiem. I tyle.

Ad meritum - chodzi przede wszystkim o zachowanie prokuratury.
Bo to ze obaj uczestniczy zdarzenia zachowali sie niemądrze - to chyba jasne.
Tyle tylko, ze ich poziom agresji był troche inny.
dodatkowo inne były możliwości.
No i dla jednego skonczyło sie to jakimis ranami, dla drugiego smiercią.

Wiec oczekiwałbym, ze prokuratura to zbada (bez przesadzania o winie, bo moze rzeczywiscie dziadek przesadził i dostał zawału z własnych emocji a kolega pomógł mu tylko nie ustepujac drogi)
Nie godze sie natomiast z rozkładaniem rąk: uciekł nam.

[...]

To nie jest kwestia "tłumacze ci" a ja nie rozumeim.
to jest kwestia, ze słysze co mowisz, rozumiem twoj punkt widzenia, po prostu sie z nim nie zgadzam.
Zaatakował go 70 letni dziadek. 30 letniego faceta. W jaki szał trzeba wpasc zeby nie zauwazyc, ze mozna taka osobę szybko obezwładnic?

[...]

Widzisz, z tym sie nie zgadzam.
Uwazam, ze postepowanie powinno byc szybkie.
Ile trwa sekcja zwłok, aby powziac pierwsze wnioski i decyzje?
2-3 dni?
Wiec demagogia ze nie zamkneli go, bo siedziałby kilka lat, zanim cokolwiek sie wyjasni tylko dorzuca prokuraturze do ogródka.

[ciach]

Obejrzyj film.

Oglądałem.

W jakim zwarciu.
Ten lezy a ten go leje.

Niemalże obaj się przewrócili.

Młody owszem, delikatnie stracił równowage, ale nadal stał i tłukł.
Bardziej wygladało, ze jest pochylony, bo przytrzymuje dziadka.

[...]

Aha, czyli bił dziadka w miejscu zamiast uciekać, bo bął sie ze go pies zaatakuje?
Hmm, i te wszystkie wersje rozpatrzył w głowie wtedy co nie był w stanie myslec, bo walczył w klinczu?

I odwracać się tyłem do napastnika z kijem w ręku? Rozum ci odjęło?

Jak dziadek lezy, to mozna odsunac sie idac do tyłu.
Przynajmniej by zobaczył ze dziadek juz go nie dogoni.

[ciach]

[...]

Tak myslałem.

[...]

Jest duzo o tym w jaki szał wpadl młody.
nie ma nic o obrażeniach uniemozliwiajacych wezwanie policji.
ciekawe jest tez to, ze koledzy go odciągali, chociaz tego na filmie nie widziałem.

[...]

Tak Andrzeju ale pytanie było, dlaczego po bijatyce nie wezwał policji.
Twierdziłeś, ze był tak mocno poturbowany, ze nie był w stanie.
Ten fragment tego nie potwierdza.
Potwierdza za to, ze młody rzeczywiscie nad soba nie panował i jego atak to był bardziej atak furii niz samoobrona.
Wyglada ze jednak ego.
Pytanie prawne: czy niewspolmierna samoobrona w stosunku do ataku moze byc usprawiedliwiona atakiem furii?

Aczkolwiek zastanawia mnie, gdzie oni widzieli tych dwóch
odciągających? ;)

Ano własnie. Tez tego nie widziałem. Ale skoro było ich trzech - to akurat jest argument przeciwko młodemu - w trojke bali sie 70 letniego dziadka.

Przy okazji ciekawe co oni tam robili, dlaczego akurat te drzwi atakowali.

[ciach]

[...]

Oczywiście, Ty również :)

[ciach]

[...]

Miesiąc sekcja zwłok?
Może to jest absurd o którym warto porozmawiać...
Miesiac bez zadnych wniosków...?

Ale absolutnie nie jest dowodem, ze takiego
zatrzymania nie powinno byc w ogóle, prawda?

Dlaczego zidentyfikowany napadnięty miałby być więziony choćby na
kilka dni? (a jak widać w tym przypadku "kilka" to jakieś 30)

Pewnie dlatego, iż z filmu jasno widac, ze role sie zmieniają i po chwili to napadniety jest juz napadającym. Przez furie, jak sam przytoczyłeś.

Ale:
- czas trwania sekcji zwłok jest strasznie długi - dlaczego?
- sekcja zwłok to jedno, ocena tego co sie stało - to drugie?
Najważniejsze - skoro areszt miałby być tak długi to cz nie mozna zastosować jakis srodków posrednich? Odebranie paszportu, dorór?

[...]

Ale bił sie niewspołmiernie.
A gdyby wyciągnał pistolet i zastrzelił dziadka?

[...]

Oczywiscie, przeciez płace podatki.
Pracy by racej nie stracił - przeciez i tak miał w tym czasie zaplanowany urlop...;-)

Ale powtarzam - 30 dni na sekcję zwłok wydaje mi sie absurdem.
Powinno to trwać zdecydowanie krócej.

[...]

To jak to w koncu jest? Prokuratura ugina sie czy nie?

[...]

Przy groźbie ucieczki nie?

[...]

Odwrotnie czyli:
- zdecydował sie zatrzymać
- okazało sie ze jest nieuchwytny

A ty twierdzisz ze był:
- okazało sie ze jest nieuchwytny
- postanowili zatrzymać.

[...]

Tak sie wydaje.

Tożsamość została ustalona.

Nie było przesłanek to tymczasowego aresztowania!

Jak sie okazało w tym przypadku - przesłanką mogło byc uzasadnione podejrzenie ucieczki podejrzanego.

Ale tak jak pytałem kilkukrotnie - co z innym srodkami?
[...]

Mogło tak być. Jeżeli tak by sie okazało, to wtedy rzeczywiscie byłby niewinny.

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2013-08-09 21:11:02
Autor: cef
no i uciekl...
Budzik wrote:

To nie jest kwestia "tłumacze ci" a ja nie rozumeim.
to jest kwestia, ze słysze co mowisz, rozumiem twoj punkt widzenia, po
prostu sie z nim nie zgadzam.

A Ty nie zapomniałeś czasem z kim dyskutujesz?

Data: 2013-08-08 22:12:37
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
Andrzej Lawa wrote:
- w bezposredni sposób byc zaangazowanym w ucieczkę.

Ucieczkę? Miał prawo wyjechać.

naprawdę? nie dostał dozoru? nie dostał zakazu opuszczania kraju a być może i miejsca zamieszkania?

Data: 2013-08-09 00:39:09
Autor: hiki o!
no i uciekl...
On 08.08.2013 22:12, Marek Dyjor wrote:
Andrzej Lawa wrote:
- w bezposredni sposób byc zaangazowanym w ucieczkę.

Ucieczkę? Miał prawo wyjechać.

naprawdę? nie dostał dozoru? nie dostał zakazu opuszczania kraju a być
moĹźe i miejsca zamieszkania?

nawet jak dostal to co?

Data: 2013-08-10 21:26:22
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
Andrzej Lawa wrote:
[...]

to nie miał prawa wyjechać.

Data: 2013-08-10 21:26:01
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
Andrzej Lawa wrote:
[...]

na podstawie czego tak sadzisz?

Data: 2013-08-13 08:08:28
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
Andrzej Lawa wrote:
[...]

Bo by o tym wspomnieli - dodałoby "smaczku" do artykułu".

Plus zakaz opuszczania kraju to z reguły także zatrzymanie paszportu, a bez tego do Izraela by nie wjechał.

ATSD czy czasem podczas kontroli na lotnisku taka informacja nie jest widoczna dla osób kontrolujących?

PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

Data: 2013-08-13 09:59:12
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
Andrzej Lawa wrote:
[...]

no i teraz już zaczyna naprawdę sie robić skandal...

bo to, że go nie wsadzono można zrozumięc od biedy, ale to, że nie zastosowano żadnych środków jest skandaliczne.

Data: 2013-08-13 11:36:22
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 13.08.2013 09:59, Marek Dyjor pisze:

bo to, że go nie wsadzono można zrozumięc od biedy, ale to, że nie
zastosowano żadnych środków jest skandaliczne.

Ale dlaczego??

Tożsamość ustalona, jego zeznania zasadniczo nie są potrzebne, wyrok może zapaść i bez niego. Sytuacja jest dość jasna i w sumie wszystko zależy od wyników sekcji.

W sumie jeśli dostanie np. wyrok w zawiasach lub grzywnę, to nawet nie będzie musiał wracać.

Gdyby zaś zapadł wyrok bez zawieszenia, to list gończy obejmowałby spory kawałek świata.

Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie wygnanie do Izraela byłoby bardzo dotkliwą karą ;->

PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

Data: 2013-08-13 10:00:44
Autor: Budzik
no i uciekl...
Osobnik posiadający mail alawa.news@lechistan.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie wygnanie do Izraela byłoby bardzo dotkliwą karą ;->

Ale to dla ciebie.
Być moze dla niego nie jest to az tak dolegliwe.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2013-08-13 14:08:27
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
Andrzej Lawa wrote:
W dniu 13.08.2013 09:59, Marek Dyjor pisze:

bo to, że go nie wsadzono można zrozumięc od biedy, ale to, że nie
zastosowano żadnych środków jest skandaliczne.

Ale dlaczego??

bo popełniony czyn może być zgrozonye karą bezwględnej odsiadki...

Tożsamość ustalona, jego zeznania zasadniczo nie są potrzebne, wyrok
może zapaść i bez niego. Sytuacja jest dość jasna i w sumie wszystko
zależy od wyników sekcji.

Wybacz ale teraz to już naporawdę pierdolisz bez sensui...
Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie wygnanie do Izraela byłoby
bardzo dotkliwą karą ;->

być może dla ciebie...  on jednakże miał chyuba inne zdanie na ten temat... swoją droga też bym niemiał nic przeciwko izraelowi.

Data: 2013-08-13 14:31:36
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 13.08.2013 14:08, Marek Dyjor pisze:
Andrzej Lawa wrote:
[...]

                               ^^^^^^^^

No i? W KPK nie ma takiego wymogu.

[...]

                           ^^^^^^^^^                 ^^^^^^

Wypowiedź uzasadnij. Przy użyciu powszechnie używanych słów, a nie tego bełkotu, jaki stosujesz.

No comments ;->

Data: 2013-08-08 12:05:10
Autor: hiki o!
no i uciekl...
On 08.08.2013 08:30, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Nie ma tez obowiazku stawania w szranki za kazdym razem gdy ktos cie np. zwyzywa.

Bo takie są przepisy - wstępna ocena nie wskazuje na spowodowanie zgonu,
sprawca jest znany, nie ma ryzyka mataczenia ani zastraszania świadków.
Nie ma przesłanek do aresztu.

No i ostatecznie nie uciekl.............

ROTFL :)

Data: 2013-08-07 15:19:25
Autor: hiki o!
no i uciekl...
On 07.08.2013 15:12, Andrzej Lawa wrote:
[...]

W praktyce to salwujesz sie ucieczka przed agresorem, a nie "atakujesz w obronie wlasnej" - no chyba, ze lubisz ludzi prac po mordzie, bo masz w tym wprawe i cie kreci, wtedy dazysz do lania po mordzie a nie uciekasz.

Data: 2013-08-07 15:25:08
Autor: hiki o!
no i uciekl...
[...]

O widzisz, skoro nasz "zabojca dziadków" czuł się zagrożony mógł:

- uciekać, nie wnikajac, czemu jakis dziedek chce go sklepac

- jak dostał gazem, bronic sie i dokonac zatrzymania obywatelskiego, wezwac policje i przedstawic jak to zostal napadniety

Ale nie, musial sie wyladowac i sklepac kogos, po czym sie oddalic...

Typowe zachowanie kazdego obywatela.

Data: 2013-08-07 15:13:19
Autor: hiki o!
no i uciekl...
On 07.08.2013 14:03, Andrzej Lawa wrote:

Zaatakował w obronie własnej

Piekne.

10/10

Data: 2013-08-08 08:58:21
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
Andrzej Lawa wrote:
Andrzeju, dlaczego musisz udowadniać swoją rację poprzez atak
personalna, zamiast poprzez argumenty.

To JEST argument - wczytaj się.

masz w tej kwestii zdaje sie doświadczenie...

[...]

I co nalezy potem uczynić gdy  sie już zakończyło zadać te zapasowe ciosy?

[...]

każdy specjalista od spraw obrony powie że na atak nalezy odpowiadać tylko wtedy gdy nie mamy możliwości wycofania się.

Obrona konieczna imho w tym przypadku nie wchodzi w grę, wstarczyło sie wycofać i zadzwonić na policje, zgłaszając zachowanie agresora na policję.

[...]

sofistyka :)

też sie tak zachowuje zwykle?

on miał możliwość odejscia poniewaz miał wolną drogę do ucieczki.

Ale nie miał OBOWIĄZKU ucieczki. Miał pełne prawo stać tam gdzie stał
w momencie spryskania.

No i z oborny przeszedł do ataku, stał sie agresorem.

Data: 2013-08-08 09:05:05
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 08.08.2013 08:58, Marek Dyjor pisze:
Andrzej Lawa wrote:
Andrzeju, dlaczego musisz udowadniać swoją rację poprzez atak
personalna, zamiast poprzez argumenty.

To JEST argument - wczytaj się.

masz w tej kwestii zdaje sie doświadczenie...

Nie. Mam w tym zakresie WIEDZĘ.

[...]

Skuć napastnika i wezwać policję.

[...]

No to wynocha z tej grupy! ;->

Obrona konieczna imho w tym przypadku nie wchodzi w grę, wstarczyło sie
wycofać i zadzwonić na policje, zgłaszając zachowanie agresora na policję.

Wchodzi. Doszło do usiłowania zmuszenia siłą do określonego zachowania ("idź stąd") czyli formalnie rozboju.

[...]

Fizyka.

też sie tak zachowuje zwykle?

Kto?

[...]

Zupełnie tak samo jak parę polskich oddziałów w 1939 jak zdarzało im się przejść do kontruderzenia.

Data: 2013-08-08 12:10:11
Autor: hiki o!
no i uciekl...
On 08.08.2013 09:05, Andrzej Lawa wrote:

Skuć napastnika i wezwać policję.

No pierwsze zrobil - skul morde dziadkowi jak sie patrzy.

Policji nie wezwal.

[...]

RozbĂłj na huliganie/wandalu. Co to si enie wyprawia....

Data: 2013-08-08 12:08:11
Autor: hiki o!
no i uciekl...
On 08.08.2013 08:58, Marek Dyjor wrote:
Andrzej Lawa wrote:

A realnej sytuacji ciosy padają ZAWSZE nieco "na zapas".
Teraz dotarło, czy znowu tłumacza potrzebujesz?

I co nalezy potem uczynić gdy  sie juĹź zakończyło zadać te zapasowe ciosy?

Dolozyc kilka razy jeszcze, zeby miec pewnosc.

Upewnic sie.

Dolozyc kilka razy jeszcze, zeby miec pewnosc.

;)

[...]

Zwlaszcza zabawnie AL zabrzmial piszac "ZAATAKOWAŁ w OBRONIE WLASNEJ"

A skoro mozna atakowac w obronie wlasnej, to dziadek bronil mienia i zaatakowal.

Ale nie miał OBOWIĄZKU ucieczki. Miał pełne prawo stać tam gdzie stał
w momencie spryskania.

No i z oborny przeszedł do ataku, stał sie agresorem.

Uderzasz w turĂłwke, AL tego nie lubi :)

;)

Data: 2013-08-13 02:04:20
Autor: Lawa
no i uciekl...
On Wednesday, August 7, 2013 8:03:19 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

> [...]

A realnej sytuacji ciosy padają ZAWSZE nieco "na zapas".

Przypomnij sobie dzwoncu, jak jojczyles gdy w realnej sytuacji dostales w ucho pare ciosow na zapas.
Jakos w tamtym czasie nie prtzychodzilo ci do matplkowatej glowy, ze to bylo na zapas.

Teraz dotarło, czy znowu tłumacza potrzebujesz?

Teraz dotarlo, czy dalej tlumacza potrebujesz dzwoncu?

> [...]

Najpierw - może. Potem był neutralny i stał sobie na publicznie dostępnym terenie i nie robił nic poza lekkim kiwaniem się.

Krymilalista broni kryminaliste.
Jakby byl taki niewinny, to by nie uciekl dzwoncu.

> Wyglądalo to tak, jakby starszy chciał odgonić chuligana a temu ego nie

> pozwoliło odejsc i dlatego zaatakował.

Zaatakował w obronie własnej - kiedy stoją już sobie daleko i w terenie publicznym został spryskany gazem.

Czyli za spryskanie gazem nalezal sie wpierdel - dokladnie tak jak tobie dzwoncu?

> [...]

Ale nie miał OBOWIĄZKU ucieczki. Miał pełne prawo stać tam gdzie stał w momencie spryskania.

Analogicznie do spryskania przez ciebie i dostania za to, paru ciosow na zapas?

> Czy naprawde widzisz w tej bójce obronę a nie przerośnięte ego, jakieś

> niezrozumiałe pobudzenie i brak trzeźwej oceny sytuacji?

Przerośnięte ego tego dziadka z pałką, psem i gazem - owszem.

Nieprzerosniete to jest tylko z gazem i w zamian uszkodzenie jedynie ucha a nie zejscia na zawal?
Hehehehe, z ciebie to zajebisty dzwoniec, rozmiarami wiekrzy od tego, co pod koniem wisi.

Lawa

Data: 2013-08-07 16:48:25
Autor: witek
no i uciekl...
On 8/7/2013 1:31 PM, Budzik wrote:
Wyglądalo to tak, jakby starszy chciał odgonić chuligana a temu ego nie
pozwoliło odejsc i dlatego zaatakował.

ten chuligan juz sobie szedl, ale zatrzymał się bo go gosciu zawołał.
Nie wiem czy zauważyłeś że młody najpierw dostał sprayem po oczach, potem pałą ze dwa razy zanim w ogóle goscia dotknął.

Data: 2013-08-08 09:02:15
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
witek wrote:
On 8/7/2013 1:31 PM, Budzik wrote:
Wyglądalo to tak, jakby starszy chciał odgonić chuligana a temu ego
nie pozwoliło odejsc i dlatego zaatakował.

ten chuligan juz sobie szedl, ale zatrzymał się bo go gosciu zawołał.

po co sie zatrzymał zamiast jak każdy normalny człowiek uniknąć starcia i sie oddalić z miejsca zdażenia a następnie zadzwnoić na policję.

Nie wiem czy zauważyłeś że młody najpierw dostał sprayem po oczach,
potem pałą ze dwa razy zanim w ogóle goscia dotknął.

Trafił swój na swego.

co nie zmienia faktu że to dziadek w wyniku pobicia stracił zycie.

Data: 2013-08-08 09:12:44
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 08.08.2013 09:02, Marek Dyjor pisze:
witek wrote:
[...]

Bo nie miał takiego prawnego obowiązku.

Nie wiem czy zauważyłeś że młody najpierw dostał sprayem po oczach,
potem pałą ze dwa razy zanim w ogóle goscia dotknął.

Trafił swój na swego.

O, tu już piszesz z sensem.

co nie zmienia faktu że to dziadek w wyniku pobicia stracił zycie.

W wyniku? Korelacja czasowa nie implikuje związku przyczynowo-skutkowego.

Równie dobrze można sugerować, że w wyniku przedłużającej się awarii zasilania, w szczególności zimą, kobieta może zajść w ciążę i potem żądać alimentów od zakładu energetycznego ;)

Data: 2013-08-08 12:13:35
Autor: hiki o!
no i uciekl...
witek wrote:
[...]

A ty myslisz, ze on sie caly czas kodeksem kierowal? :)

Piszesz, ze co masz, ze WIEDZE? :)

LOL :)

co nie zmienia faktu że to dziadek w wyniku pobicia stracił zycie.

W wyniku? Korelacja czasowa nie implikuje związku przyczynowo-skutkowego.

BUACHAHAHAHAHAHA

No tak, wraca zasada 16 milisekund! :)

Widac media sa zaklamane, jak podaja, ze ktostam miesiac po tragicznym wypadku zmarl.

Miesiac to duzzy czas, na pewno nie zmarl w wyniku wypadku.

Tak jak dziadek nie zmarl przez chuligana.

Porste.

Co ma odstep czasowy wiekszy niz 16 milisekund - to zdarzenia niezalezne!

Równie dobrze można sugerować, że w wyniku przedłużającej się awarii
zasilania, w szczególności zimą, kobieta może zajść w ciążę i potem
żądać alimentów od zakładu energetycznego ;)

WIEDZE masz powiadasz, moze jeszcze SZEROKA? :D

Data: 2013-08-08 13:08:21
Autor: Budzik
no i uciekl...
Osobnik posiadający mail hikikomorisan@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Piszesz, ze co masz, ze WIEDZE? :)

Ze tak zażartuję: przez duże D!

Ja tam Andrzejowi braku wiedzy nie zarzucam, ot mam wrażenie, ze w ciekawy sposób odnosi ją do rzeczywistości, co przewaznie stoi w sprzecznosci z moim wyczuciem zdrowego rozsadku.

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2013-08-08 15:44:22
Autor: Andrzej Lawa
no i uciekl...
W dniu 08.08.2013 15:08, Budzik pisze:

Ja tam Andrzejowi braku wiedzy nie zarzucam, ot mam wrażenie, ze w ciekawy
sposób odnosi ją do rzeczywistości, co przewaznie stoi w sprzecznosci z
moim wyczuciem zdrowego rozsadku.

Twoje wyczucie jest wadliwe.

Data: 2013-08-08 18:00:37
Autor: Budzik
no i uciekl...
[...]

Własnie o tym mówie ;-) --
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
można jeść w miejscu publicznym ;-)"
DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"

Data: 2013-08-09 00:40:41
Autor: hikikomorisan
no i uciekl...
On 08.08.2013 20:00, Budzik wrote:
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ja tam Andrzejowi braku wiedzy nie zarzucam, ot mam wraĹźenie, ze w
ciekawy sposób odnosi ją do rzeczywistości, co przewaznie stoi w
sprzecznosci z moim wyczuciem zdrowego rozsadku.

Twoje wyczucie jest wadliwe.

Własnie o tym mówie ;-)

No masz racje, AL jest specyficzny,

Data: 2013-08-13 03:02:38
Autor: Lawa
no i uciekl...
On Thursday, August 8, 2013 3:12:44 AM UTC-4, Andrzej Lawa wrote:

> po co sie zatrzymał zamiast jak każdy normalny człowiek uniknąć starcia

> i sie oddalić z miejsca zdażenia a następnie zadzwnoić na policję.

Bo nie miał takiego prawnego obowiązku.

> Trafił swój na swego.

O, tu już piszesz z sensem.

> [...]

Równie dobrze można sugerować, że w wyniku przedłużającej się awarii zasilania, w szczególności zimą, kobieta może zajść w ciążę i potem żądać alimentów od zakładu energetycznego ;)

W szczegolnosci, gdy narodzi sie taki jak ty dzwoniec.

Lawa

Data: 2013-08-08 10:00:37
Autor: Budzik
no i uciekl...
Osobnik posiadający mail mdyjor@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Nie słyszałeś, że on się boi policji. Pomimo tego, że nic nie zrobił.
Bo policja zła i za nabój zatrzymuje.

No moze troche bo probował zniszczyć drzwi i dodatkowo tak pobił faceta ze temu sie zmarło (ale to odrebna sprawa).

Normalny człowiek, który bałby sie policji, moze chociaz na pogotowie by zadzwonił...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2013-08-13 14:09:05
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
Budzik wrote:
[...]

może to stokrotka był...

Data: 2013-08-07 00:38:20
Autor: witek
no i uciekl...
On 8/6/2013 3:13 PM, hiki o! wrote:
[...]

jakby mial czekac na prawo i sprawiedliwosc to moglby sie nie doczekac.

Data: 2013-08-07 07:17:48
Autor: SJS
no i uciekl...
W dniu 2013-08-06 15:13, hiki o! pisze:
[...]

Miał uciec to uciekł

--
sjs

Data: 2013-08-07 08:32:33
Autor: Danusia
no i uciekl...

Użytkownik "hiki o!" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:ktqspt$12l$2node1.news.atman.pl...
No prosze, glosno tu bylo jak dyskutowalismy o tym.

W całej tej sprawie należy uwzglednic fakt że jego żona ma obywatelstwo izraelskie, aktualnie mieszka w Izraelu, a Polska nie ma umowy o ekstradycje z Izralelem.
To izraelskie obywatelstwo najprawdopodobniej miało główny wpływ  na decyzje pierwszego prokuratora, nie ma co udawać Ĺźe nic takiego nie miało miejsca.

Data: 2013-08-08 09:02:50
Autor: Marek Dyjor
no i uciekl...
Danusia wrote:
[...]

decyzje pierwszego prokuratora, nie ma co udawać że nic takiego nie
miało miejsca.

no i mamy genialen wyjaśnienie :)

no i uciekl...