no i znowu zlodzeje...

Data: 2014-06-04 21:52:41
Autor: Marek
no i znowu zlodzeje...
W dniu 2014-06-02 01:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

1. zapomnialem zdjac lampki z kierownicy na czas seansu, no i po wyjsciu
z kina lampki juz nie bylo. Lampka kosztowala chyba 30 zl (kilka lat
temu) i nosila slady zuzycia. I czasem niekontaktowala.

Też mi rewelacja :-)
Na siłowni (nie byle jaki i nie tani klub sportowy) zwinęli używaną od dłuższego czasu kotarę pod prysznicem. Do połowy zużyty żel pod prysznic też stanowił łakomy kąsek :-)

Marek

Data: 2014-06-04 22:12:41
Autor: Titus Atomicus
no i znowu zlodzeje...
In article <lmntep$i5c$1@node2.news.atman.pl>,
 Marek <precz@spamowi.com> wrote:

> [...]

Na siłowni (nie byle jaki i nie tani klub sportowy) zwinęli używaną od dłuższego czasu kotarę pod prysznicem. Do połowy zużyty żel pod prysznic też stanowił łakomy kąsek :-)

E, zel ktos pewnie wykorzystal, bo zapomnial swojego.
Ale ta kotara? Faktycznie dziwne.
--
TA

Data: 2014-06-05 09:43:54
Autor: 666
no i znowu zlodzeje...
Marek robi to tylko na kotarze ;-)

-- -- -
Ale ta kotara?

Data: 2014-06-05 11:43:32
Autor: Marek
no i znowu zlodzeje...
W dniu 2014-06-04 22:12, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ale ta kotara? Faktycznie dziwne.

Ta kradzież mnie najbardziej zastanowiła spośród wszystkich jakie się przytrafiły w historii klubu :-D Można by rozpisać konkurs na inwencję twórczą z zastosowaniem używanej kotary :-D

Marek

no i znowu zlodzeje...