no kto tam wygral ?

Data: 2011-10-09 20:55:08
Autor: pluton
no kto tam wygral ?
bo w telewizowni to wygrywa supermen.

Nullification

Data: 2011-10-09 12:48:46
Autor: Antenka
no kto tam wygral ?
On 9 Paź, 20:55, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
bo w telewizowni to wygrywa supermen.

Wygląda na to, że "nocna zmiana" Oj głupiutki ten naród,
głupiutki....

Antenka

Data: 2011-10-09 21:53:56
Autor: Grzegorz Z.
no kto tam wygral ?
Antenka napisał:

[...]

To wypierdzielaj z naszej Europy. Najlepiej za Kołymę.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-09 22:01:08
Autor: Bogdan Idzikowski
no kto tam wygral ?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:03a035b6-8823-4f7e-9c45-9107e3c6fa83f6g2000vbm.googlegroups.com...
On 9 Paź, 20:55, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
bo w telewizowni to wygrywa supermen.

Wygląda na to, że "nocna zmiana" Oj głupiutki ten naród,
głupiutki....

================================
"Nie pomogą próżne żale..."

Data: 2011-10-09 19:05:10
Autor: obserwator
no kto tam wygral ?

Putin z Merkel, twoi przywodcy:)

Data: 2011-10-09 21:05:19
Autor: pluton
no kto tam wygral ?

Putin z Merkel, twoi przywodcy:)

Ledwo cie przyslali i juz myslisz, ze opanowales nasz kraj ?
NA razie to twoi przywodcy, nasi jeszcze dlugo nie.

Nullification

Data: 2011-10-09 19:14:18
Autor: obserwator
no kto tam wygral ?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ledwo cie przyslali i juz myslisz, ze opanowales nasz kraj ?
NA razie to twoi przywodcy, nasi jeszcze dlugo nie.

pierdel i Tworki, to ten twoj kraj?

Data: 2011-10-09 21:17:33
Autor: pluton
no kto tam wygral ?
> Ledwo cie przyslali i juz myslisz, ze opanowales nasz kraj ?
> NA razie to twoi przywodcy, nasi jeszcze dlugo nie.

pierdel i Tworki, to ten twoj kraj?

A co, wolalbys ekstradycje ? Najpierw pojdziesz do pierdla, a potem
do Tworek. Chyba ze ruskie beda cie chcieli na kogos wymienic.

Nullification

Data: 2011-10-09 19:25:11
Autor: obserwator
no kto tam wygral ?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
A co, wolalbys ekstradycje ? Najpierw pojdziesz do pierdla, a potem
do Tworek. Chyba ze ruskie beda cie chcieli na kogos wymienic.

facet juz ci pisalem zes potwornie glupi...a ja sie nawet ciesze, ze wygrali
twoi:)

Moje wielkie gratulacje:)))))

Data: 2011-10-09 21:37:15
Autor: pluton
no kto tam wygral ?
> [...]
> do Tworek. Chyba ze ruskie beda cie chcieli na kogos wymienic.

facet juz ci pisalem zes potwornie glupi...a ja sie nawet ciesze, ze

Ale przynajmniej jestem w swoim kraju i zaden pierdolec nie bedzie mi
wyglaszal oredzi do moskali.

Moje wielkie gratulacje:)))))

Dzieki, wracaj na czukotke, twoja misja skonczona.

Nullification

Data: 2011-10-09 19:47:08
Autor: obserwator
no kto tam wygral ?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ale przynajmniej jestem w swoim kraju i zaden pierdolec nie bedzie mi
wyglaszal oredzi do moskali.

cos ci sie popierdolilo,  nie jestes w swoim kraju, przybledo kacapska:)

> Moje wielkie gratulacje:)))))

Dzieki, wracaj na czukotke, twoja misja skonczona.

czukotka i Sybir to wlasnie twoj kraj:) --

Data: 2011-10-09 21:54:31
Autor: pluton
no kto tam wygral ?
> Dzieki, wracaj na czukotke, twoja misja skonczona.

czukotka i Sybir to wlasnie twoj kraj:)

Przesrales wybory, nie bedzie zsylek na sybir.

Wracaj do siebie, poducz sie polskiego i za 4 lata wroc,
znow skopiemy ci dupe.

Nullification

Data: 2011-10-09 19:59:24
Autor: obserwator
no kto tam wygral ?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Przesrales wybory, nie bedzie zsylek na sybir.

nie ciesz sie przed czasem:)

Wracaj do siebie, poducz sie polskiego i za 4 lata wroc,
znow skopiemy ci dupe.

ja jestem u siebie. To ty wrocisz tam, gdzie twoje miejsce, bo skopia ci dupe ale w realu:))

Data: 2011-10-09 22:05:58
Autor: pluton
no kto tam wygral ?
> Przesrales wybory, nie bedzie zsylek na sybir.

nie ciesz sie przed czasem:)

a co kombinujesz ?

> Wracaj do siebie, poducz sie polskiego i za 4 lata wroc,
> znow skopiemy ci dupe.

ja jestem u siebie.

Dostales obywatelstwo ? Cofniemy. Szpionow z jaczejki nam tu nie trzeba.

Nullification

Data: 2011-10-09 20:19:58
Autor: obserwator
no kto tam wygral ?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Dostales obywatelstwo ? Cofniemy. Szpionow z jaczejki nam tu nie trzeba.

nie pij tyle, kacapie, bo bedziesz jeszcze glupszy anizeli jestes:))

Data: 2011-10-09 23:04:37
Autor: pluton
no kto tam wygral ?

> Dostales obywatelstwo ? Cofniemy. Szpionow z jaczejki nam tu nie trzeba.

nie pij tyle, kacapie, bo bedziesz jeszcze glupszy anizeli jestes:))

Jakbym pil ten wasz bimber z paliwem rakietowym, ktorym otruliscie
Wassermana, to pewnie tak.

Nullification

Data: 2011-10-10 02:11:55
Autor: stevep
no kto tam wygral ?
Dnia 09-10-2011 o 21:14:18  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Ledwo cie przyslali i juz myslisz, ze opanowales nasz kraj ?
NA razie to twoi przywodcy, nasi jeszcze dlugo nie.

pierdel i Tworki, to ten twoj kraj?

Czysta desperacja, przeżyjesz tę klęskę?

--
stevep

Data: 2011-10-10 00:19:43
Autor: obserwator
no kto tam wygral ?
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
> pierdel i Tworki, to ten twoj kraj?

Czysta desperacja, przeżyjesz tę klęskę?

***************

jak zwykle gownojedzie, nie czytasz calych watlow. Przeciez zlozylem wam gratulacje. Ja sie nawet ciesze z waszej wygranej,:)))))))

Data: 2011-10-09 21:12:47
Autor: Grzegorz Z.
no kto tam wygral ?
obserwator napisał:

Putin z Merkel, twoi przywodcy:)

Od kiedy to? Przecież to wy jesteście przydupasem Putina.

Data: 2011-10-09 19:15:46
Autor: obserwator
no kto tam wygral ?
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Od kiedy to? Przecież to wy jesteście przydupasem Putina.

napisz teraz cos pod innym nickiem. Bedzie wiekszy tlum i jednomyslosc.

Data: 2011-10-09 12:53:02
Autor: Antenka
no kto tam wygral ?
On 9 Paź, 21:15, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Grzegorz Z. <jackspar...@noname.com> napisa (a):

> Od kiedy to? Przecie to wy jeste cie przydupasem Putina.

napisz teraz cos pod innym nickiem. Bedzie wiekszy tlum i jednomyslosc<.

Tak na moje oko,  to Helmut ze Szczecina pisuje tutaj co najmniej pod
czterema nickami ;-) .Jest na tyle głupi, że myśli, iż nikt go jeszcze
nie rozszyfrował. A to błąd!

Antenka

Data: 2011-10-09 21:57:23
Autor: Grzegorz Z.
no kto tam wygral ?

wrote:
Grzegorz Z. <jackspar...@noname.com> napisa (a):

Od kiedy to? Przecie to wy jeste cie przydupasem Putina.

napisz teraz cos pod innym nickiem. Bedzie wiekszy tlum i jednomyslosc<.

Tak na moje oko,  to Helmut ze Szczecina

"Adolfie-bis, gdzie jesteś? Jest mała "robótka" do wykonania
Trzeba zrobić porządek. :-o))"

Data: 2011-10-09 21:23:02
Autor: Grzegorz Z.
no kto tam wygral ?
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Od kiedy to? Przecież to wy jesteście przydupasem Putina.

napisz teraz cos pod innym nickiem. Bedzie wiekszy tlum i jednomyslosc.

A który z tych moich nicków lubisz najbardziej?

Data: 2011-10-09 21:23:11
Autor: Andy Niwiński
no kto tam wygral ?

" obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j6srt2$3q0$1inews.gazeta.pl...
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Od kiedy to? Przecież to wy jesteście przydupasem Putina.

napisz teraz cos pod innym nickiem. Bedzie wiekszy tlum i jednomyslosc.

Buda, Burek, buuuuuuuuuuuuuuuda!

Data: 2011-10-09 19:27:28
Autor: obserwator
no kto tam wygral ?
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):

> napisz teraz cos pod innym nickiem. Bedzie wiekszy tlum i jednomyslosc.

Buda, Burek, buuuuuuuuuuuuuuuda!
juz umyslowo uposledzony kundlu sam ze soba gaworzysz nawet w jdnym watku ?

Data: 2011-10-09 21:50:10
Autor: Andy Niwiński
no kto tam wygral ?

" obserwator" <

Data: 2011-10-10 02:10:42
Autor: stevep
no kto tam wygral ?
Dnia 09-10-2011 o 21:15:46  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Od kiedy to? Przecież to wy jesteście przydupasem Putina.

napisz teraz cos pod innym nickiem. Bedzie wiekszy tlum i jednomyslosc..

A ty napisz coś pod Ickiem. :p

--
stevep

no kto tam wygral ?