[ONET] no kur... rozdać broń.

Data: 2011-11-06 06:54:45
Autor: megrims
[ONET] no kur... rozdać broń.
http://biznes.onet.pl/wroclaw-zlodzieje-rozkradaja-obwodnice,20138,4899495,1,prasa-detal

http://tinyurl.com/5wgfk9u

Ja bym zaczął strzelać do złodziei!!

2 trupy, bo ktoś zajebał bramę!!
A jak by to na autobus trafiło?

BTW: kiedyś w Łodzi podczas juwenaliów ktoś się pomylił
i zamiast gumowych kul dwóch studentów dostało postrzał
z bojowej amunicji.

Od tego czasu jakoś dziwnym trafem studenci przestali
robić awantury. Stuknąć paru złodziei autostradowych
i się uspokoi.

Data: 2011-11-06 07:01:19
Autor: Grejon
[ONET] no kur... rozdać broń.
W dniu 2011-11-06 06:54, megrims pisze:

[...]

Podczas Juwenaliów trwał mecz Widzewa z kimśtam i to kibole wszczęli zadymę.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-08 13:39:25
Autor: Pabl_o
[ONET] no kur... rozdać broń.

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości news:j957ph$23u$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-11-06 06:54, megrims pisze:

Podczas Juwenaliów trwał mecz Widzewa z kimśtam i to kibole wszczęli zadymę.

Wiec kiboli do gazu... po co nam ta swolocz toz to samo penerstwo!

Teraz jak nigdy dotad ciesze sie ze kaczor postawil na ta "elite" :)

--
Picasso

Data: 2011-11-06 08:28:52
Autor: Bydlę
[ONET] no kur... rozdać broń.
On 2011-11-06 05:54:45 +0000, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

http://biznes.onet.pl/wroclaw-zlodzieje-rozkradaja-obwodnice,20138,4899495,1,prasa-detal

http://tinyurl.com/5wgfk9u

Ja

bym zaczął strzelać do złodziei!!

Też można.
Ale nie zapominaj, że ktoś, za pełnym przyzwoleniem wszystkich polskich rządów zupełenie legalnie skupuje kradzione i odprowadza podatki...

--
Bydlę

Data: 2011-11-06 11:57:20
Autor: Czesławek
[ONET] no kur... rozdać broń.
W dniu 2011-11-06 06:54, megrims pisze:

http://tinyurl.com/5wgfk9u

Nie zdziwiłoby mnie jakby te kradzieże były dokonywane na zlecenie firmy od niklu i firmy ochroniarskiej :)
Czesławek

Data: 2011-11-06 13:33:05
Autor: Kuba \(aka cita\)
[ONET] no kur... rozdać broń.

Użytkownik "Czesławek" <czeslawek@onet.wytnij.pl> napisał w wiadomości news:j95p6h$cla$1news.onet.pl...
W dniu 2011-11-06 06:54, megrims pisze:

http://tinyurl.com/5wgfk9u

Nie zdziwiłoby mnie jakby te kradzieże były dokonywane na zlecenie firmy od niklu i firmy ochroniarskiej :)

ee tam.
Napewno GDDiK ma w KRSie skup surowców wtórmnych i spółki córki mają punkty skupu. Skupują i wstawiają ponownie :D

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Data: 2011-11-06 14:20:51
Autor: kogutek
[ONET] no kur... rozdać broń.
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
http://biznes.onet.pl/wroclaw-zlodzieje-rozkradaja-obwodnice,20138,4899495,1,pr
asa-detal

http://tinyurl.com/5wgfk9u

Ja bym zaczÄ&#65533;Ĺ&#65533; strzelaÄ&#65533; do zĹ&#65533;odziei!!

2 trupy, bo ktoĹ&#65533; zajebaĹ&#65533; bramÄ&#65533;!!
A jak by to na autobus trafiĹ&#65533;o?

BTW: kiedyĹ&#65533; w Ĺ&#65533;odzi podczas juwenaliĂłw ktoĹ&#65533; siÄ&#65533; pomyliĹ&#65533;
i zamiast gumowych kul dwĂłch studentĂłw dostaĹ&#65533;o postrzaĹ&#65533;
z bojowej amunicji.

Od tego czasu jakoĹ&#65533; dziwnym trafem studenci przestali
robiÄ&#65533; awantury. StuknÄ&#65533;Ä&#65533; paru zĹ&#65533;odziei autostradowych
i siÄ&#65533; uspokoi.
Masz rację. Ja bym to rozszerzył nie tylko na tych co znaki kradną. Za `każde
złodziejstwo kulka w tył głowy na stadionie. Masz kradziony program, mapę do
GPS, piosenkę. Załatwiłeś sobie lewe zaświadczenie. Kulka w łeb. Jechałeś
tramwajem bez biletu, pożyczyłeś książkę i nie oddałeś. Egzekucja na miejscu.
A co w sytuacji kiedy wyłudziłeś nienależne odszkodowanie bo policjanci byli
nygusami. Mam pomysł na taką okoliczność. Najpierw obcięcie rąk i nóg a
dopiero potem kulka. Dalej chcesz rozstrzeliwania złodziei? --

Data: 2011-11-06 16:13:08
Autor: megrims
[ONET] no kur... rozdać broń.
W dniu 2011-11-06 15:20, kogutek pisze:
megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał(a):
(ciach)
dopiero potem kulka. Dalej chcesz rozstrzeliwania złodziei?

No to potrollujemy:

Twoja córka w ciąży jedzie z mężem i 3 letnim dzieckiem - twoim wnukiem.
I wpadają w dziurę, bo ktoś zajebał studzienkę. I mamy 4 trupy.

Istnieje coś takiego, jak szkodliwość społeczna czynu. W Polsce jest
duża tolerancja dla piractwa komputerowego i z tym faktem nie będę
dyskutował. Od jazdy bez biletu jeszcze nikt nie zginął. Wyłudzenie
odszkodowania to czyn umyślny.

Kiedyś w Skórzewie pod Poznaniem zajebali znak stop. Jakieś 25
lat temu. I doszło do dzwona ze skutkiem śmiertelnym. I co?

Mnie przeraża bezmyślność złodziei. A zajebanie studzienki
to wyjątkowa głupota. Mogli by chociaż wcześniej parę pachołków
zajebać i postawić, a nie zostawić nieoznaczoną dziurę w jezdni.

Data: 2011-11-06 19:19:53
Autor: venioo
[ONET] no kur... rozdać broń.
W dniu 2011-11-06 16:13, megrims pisze:

Mnie przeraża bezmyślność złodziei. A zajebanie studzienki
to wyjątkowa głupota. Mogli by chociaż wcześniej parę pachołków
zajebać i postawić, a nie zostawić nieoznaczoną dziurę w jezdni.

Ostatnio taki numer pamietam w zeszlym roku na Dabrowskiego w Poznaniu (zjazd z Polskiej i wjazd w Dabrowskiego, tam gdzie sie lewy pas konczy). Dobrze, ze mam CB radio i ludzie wielkie larum podnosili. Ale az wlos sie jezy na glowie, co sie moglo stac, a na pewno niejeden tam w to wjechal bo akurat w tym miejscu ruch jak w ulu.
Po prostu glupota niektorych jest nieskonczona, i tyle. Takim od razu dlon odrabywac. Przydaloby sie pregierzowi pod ratuszem przywrocic dawna swietnosc ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-06 21:06:54
Autor: Bydlę
[ONET] no kur... rozdać broń.
On 2011-11-06 19:19:53 +0100, venioo <p.wienke@onet.eu> said:

Dobrze, ze mam CB radio i ludzie wielkie larum podnosili.

Ale nikt nie ruszył dupy, by coś z tym zrobić?
To tak jak wysłanie SMS o treści: POMAGAM...
;>

--
Bydlę

Data: 2011-11-06 21:11:28
Autor: venioo
[ONET] no kur... rozdać broń.
On 2011-11-06 19:19:53 +0100, venioo <p.wienke@onet.eu> said:

Dobrze, ze mam CB radio i ludzie wielkie larum podnosili.

Ale nikt nie ruszył dupy, by coś z tym zrobić?
To tak jak wysłanie SMS o treści: POMAGAM...
;>

Podobno ruszyl. Tylko zanim szanowna policja przyjechala to zdazylo przejechac z 1000 samochodow - taki newralgiczny punkt. A samemu nie staniesz w tym miejscu, bo z d..y Ci jesien sredniowiecza zrobia. To cos jak trasa lazienkowska w W-wie, tylko ze zwezeniem do 1 pasa ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-06 21:46:33
Autor: Bydlę
[ONET] no kur... rozdać broń.

On 2011-11-06 19:19:53 +0100, venioo <p.wienke@onet.eu> said:

[...]

To i ostrzeganie nie musiałoby być dramatyczne po czymś takim.
(A: "mobilki, uważajcie, bo ktoś ukradł pokrywę włazu"
B: "mobilki uważajcie, ktoś ukradł pokrywę włazu, oznaczyłem to miejsce (np.) gałęzią i powiadomiłem już policję...")
:)

A samemu nie staniesz w tym miejscu, bo z d..y Ci jesien sredniowiecza zrobia.

Kiedyś jeden w Warszawie próbował - opisywałem na Pręgierzu.
Nie udało mu się. :)

A zatrzymanie się, by jakoś zabezpieczyć miejsce niebezpieczne - to przecież chwila - nie zrobiłbym tego tylko, gdybym kogoś do szpitala wiózł...

(inna rzecz, że nie każdy wozi w bagażniku kawałek drutu i taśmę ostrzegawczą - zwłaszcza ci od normalnej jazdy (po polsku: ekodrajwing) oszczędzają na każdym gramie...
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-11-08 00:16:00
Autor: venioo
[ONET] no kur... rozdać broń.

On 2011-11-06 19:19:53 +0100, venioo <p.wienke@onet.eu> said:

[...]

(A: "mobilki, uważajcie, bo ktoś ukradł pokrywę włazu"
B: "mobilki uważajcie, ktoś ukradł pokrywę włazu, oznaczyłem to miejsce
(np.) gałęzią i powiadomiłem już policję...")
:)

Pachołek nie postał dłużej niż minutę podobno. Ale "zawiadomiłem policję i ZDM, juz sa w drodze" co w korkach i ich zapale do pracy oznaczalo przynajmniej godzinke :)

A samemu nie staniesz w tym miejscu, bo z d..y Ci jesien sredniowiecza
zrobia.

Kiedyś jeden w Warszawie próbował - opisywałem na Pręgierzu.
Nie udało mu się. :)

No skoro tu pisujesz, to jak widać, nie udało ;)

A zatrzymanie się, by jakoś zabezpieczyć miejsce niebezpieczne - to
przecież chwila - nie zrobiłbym tego tylko, gdybym kogoś do szpitala
wiózł...

Uwierz mi, zatrzymanie sie tam to nie jest dobry pomysl:

http://maps.googleapis.com/maps/api/staticmap?center=52.42141,16.8727865&zoom=18&size=800x800&sensor=false&maptype=satellite&markers=color:blue|label:A|52.42141,16.8727865

Rasowi Poznaniacy ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-06 15:55:21
Autor: J.F.
[ONET] no kur... rozdać broń.
Dnia Sun, 06 Nov 2011 06:54:45 +0100, megrims napisał(a):
BTW: kiedyś w Łodzi podczas juwenaliów ktoś się pomylił
i zamiast gumowych kul dwóch studentów dostało postrzał
z bojowej amunicji.

Nie nie - pamiec masz krotka.

Mecz sie skonczyl i w grupe studentow na juwenaliach weszla grupa kiboli.
Przyjechala dzielna policja, zaczela kiboli ostrzeliwac gumowymi kulkami,
studenci sie przypatrywali,  ktos amunicje pomylil, i bilans - o ile
pamietam to dwoch studentow i jeden kibol.
Nie wiem czy mozna dawac bron policji, bo najwyrazniej sobie z nia nie
radza - to nie jedyny przypadek.
Od tego czasu jakoś dziwnym trafem studenci przestali
robić awantury.

Bo juz nikt nie miesza juwenaliow z meczem ?
Stuknąć paru złodziei autostradowych i się uspokoi.

No coz, z kibolami nie pomaga.

J.

Data: 2011-11-07 07:32:57
Autor: Massai
[ONET] no kur... rozdać broń.
megrims wrote:

[...]

Swoją droga patent z tymi mikrocząsteczkami - czemu to nie jest
stosowane na częściach samochodowych? Skoro za 60k pln można
oznakować wszystkie elementy na autostradzie, to oznakowanie
kilkudziesięciu elementów samochodu (blachy + droższe kawałki
osprzętu) kosztowałoby pewnie poniżej 100 pln.

Wyeliminowałoby to praktycznie kradzieże samochodów na części -
skoro każdy kawałek blachy można by zidentyfikować...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-11-07 08:40:06
Autor: Marcin Stankiewicz
[ONET] no kur... rozdać broń.
Dnia Mon, 7 Nov 2011 07:32:57 +0000 (UTC), Massai na pl.misc.samochody
napisał(a):

[...]

http://www.dnaauto.eu/ - co najmniej 547 brutto.

"Ukamienowali go pomnikiem. Lec Stanisław Jerzy"

Data: 2011-11-07 09:16:42
Autor: Arek
[ONET] no kur... rozdać broń.
napisał(a):

[...]

Gdyby to było robione masowo, to była by niezła sprawa. Co z tego, że sobie okleję tymi mirkocząsteczkai samochód. Złodziej dowie się o tym już po fakcie o ile w ogóle się dowie. Przecież nie odda mi samochodu.

A.

Data: 2011-11-07 14:47:20
Autor: czak norris
[ONET] no kur... rozdać broń.
W dniu 2011-11-07 08:32, Massai pisze:
Swoją droga patent z tymi mikrocząsteczkami - czemu to nie jest
stosowane na częściach samochodowych?

Jest - DNA AUTO. Domyślnie każde nowe subaru jest w ten sposób zabezpieczane, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby oznakować tak dowolny pojazd.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2011-11-08 13:44:52
Autor: Pabl_o
[ONET] no kur... rozdać broń.

Użytkownik "czak norris" <czak@norris.pl> napisał w wiadomości news:j98nfi$1bgq$1newsread1.aster.pl...

Jest - DNA AUTO. Domyślnie każde nowe subaru jest w ten sposób zabezpieczane, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby oznakować tak dowolny pojazd.

Gowno wart ten system... zadnego efektu prewencyjnego. Uwazasz, ze zlodziej informuje pasera, ze kradzione elementy pochodza z oznakowanego samochodu? Paserzy zazwyczaj i tak maja podkladki w formie lewych faktur i grozi im co najwyzej paserka nieumyslna - czyli nic!

--
Picasso

Data: 2011-11-08 13:36:49
Autor: Pabl_o
[ONET] no kur... rozdać broń.

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j957f4$1qc$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A jak znam zycie, tej bramy nie bylo tam ze 2 miesiace i szukali na sile winnego...

--
Picasso

[ONET] no kur... rozdać broń.