no limit w play na kartę do końca roku za 10 zł

Data: 2014-11-24 13:00:28
Autor: Skylla
no limit w play na kartę do końca roku za 10 zł
Data: 2014-11-24 14:27:39
Autor: ToMasz
no limit w play na kartę do końca roku za 10zł
W dniu 24.11.2014 13:00, Skylla pisze:
http://www.blogplay.pl/wp-....
A tak w skrĂłcie to o co chodzi?

ToMasz

Data: 2014-11-24 14:37:00
Autor: dizel
no limit w play na kartę do końca roku za 10zł
On Mon, 24 Nov 2014 14:27:39 +0100, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

W dniu 24.11.2014 13:00, Skylla pisze:
http://www.blogplay.pl/wp-....
A tak w skrócie to o co chodzi?

Jak aktywujesz promocję to czy to z konta promocyjnego czy z głównego
pobiera za rozmowy komórkowe do wszystkich sieci  i stacjonarnych do
10zł, potem rozmawiasz za darmo do 01.01.2015r. No limit za max 10zł, podobna zasada jak w nju.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-24 16:51:28
Autor: Asia

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:c0d67a13epi1b83uf7shq1sn476hakroa04ax.com...

[...]

Oby tylko po wbiciu potrzebnego do tej promocji kodu coś sie później po jej zakończeniu nie "skopało" w mojej najlepszej taryfie świata - Formuła Mini Max na Kartę...
W sumie warto by było skorzystać bo dlaczego mam płacić za grudzień 29 zł jak mogę 10.  Tylko taka jakaś znowu nieufna jestem, czy po skończonej promocji bez problemu wrócę do dotychczasowych zasad mojej taryfy???
I jeszcze jedno skoro do końca listopada mam no limits to nie muszę się śpieszyć i już w tej chwili korzystać z tej promocji?

Pozdrawiam
Aśka

Data: 2014-11-24 17:14:52
Autor: dizel
On Mon, 24 Nov 2014 16:51:28 +0100, "Asia" <joanna_prz@wp.pl> wrote:

[...]

Nie ma się o co martwić to jest tylko usługa promocyjna, a nie nowa
taryfa,  to tak jakby aktywacja pakietu/usługi.
W tamtym roku w grudniu było 9gr do wszystkich sieci i też nikomu nic
się nie popsuło.
Jeśli w mini maxie w tym miesiącu wyrobiłaś limity że dzwonisz bez
limitu to nie ma sensu tej promocji teraz aktywować, można spokojnie
poczekać do 1.12 i wtedy aktywować.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-24 18:28:24
Autor: W
no limit w play na kartę do końca roku za 10zł
dizel wystukał, co następuje:

wrote:

[...]

Podobno nawet za 5pln... 10za5 ;-)

Data: 2014-11-24 20:36:42
Autor: dizel

wrote:

[...]

No dokładnie tak, za 5zł włączamy przed aktywacją promocji świątecznej
10za5.

Pozdrawiam

no limit w play na kartę do końca roku za 10 zł