no nie moglem sie powstrzymac :D

Data: 2009-07-01 14:29:08
Autor: plutarch plutach
no nie moglem sie powstrzymac :D
Znalezione:

"Leciałem kiedyś samolotem odrzutowym Boening 777 z Krakowa do
Katowic. Trajektornia lotu była troch dziwna, bo wiał fest wiatr z
północy i piloci strasznie mocowali się z drążkami aby utrzymać
kierunek lotu. Na wysokości ok 11000km zabrakło paliwa i piloci
zaczęli latać termicznie. Tzn. wykorzystując kominy ciepłego
powietrza. Starsza pani (tak koło 40-stki) siedząca obok mnie poczuła
się źle i musiano jej podać panadol oraz apap i calcium musujące. Inni
pasażerowie zaczęli pisać testamenty i wysyłać sms do swoich rodzin.
Jednak niepotrzebnie w świat poszła straszliwa plotka i telewizja
TVN24 podała to na czerwonym pasku. Od czego jednak polscy piloci mają
głowy? Dobrze przewidywali, że nad Hutą Katowice złapiemy jakieś
porządne noszenia, ale niestety z powodu wygaszonych pieców
martenowskich nosiło tam słabo. Ja jako, że latam na paralotni
podpowiedziałem pilotom, że przy tym wietrze możemy spokojnie wejść na
żagiel nad hałdą katowicką (Żagiel to utrzymywanie się w powietrzu z
wykorzystaniem wiatru wiejącego pod stok i dzięki temu unoszącemu się
do góry).  Zabawa na żaglu strasznie spodobała się pilotom. Tak, że
dopiero pod wieczór wylądowaliśmy w Pyrzowicach. Kocham latanie i
związane z tym przygody."

Data: 2009-07-01 23:35:25
Autor: Gatar

Użytkownik "plutarch plutach" <plutarch.w.plutach@googlemail.com> napisał w wiadomości news:c95dba68-6818-4a9c-95dc-591677001eb2o6g2000yqj.googlegroups.com...
Znalezione:

"Leciałem kiedyś samolotem odrzutowym Boening 777 z Krakowa do

Czy to nie leciał przypadkiem "adam" z tej grupy ? :-)
pzdr
Gatar

Data: 2009-07-01 14:38:27
Autor: plutarch plutach
no nie moglem sie powstrzymac :D
On 1 Lip, 22:35, "Gatar" <gatar@wytnijto poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "plutarch plutach" <plutarch.w.plut...@googlemail.com> napisa w
wiadomo cinews:c95dba68-6818-4a9c-95dc-591677001eb2o6g2000yqj.googlegroups.com...
Znalezione:

"Lecia em kiedy samolotem odrzutowym Boening 777 z Krakowa do

Czy to nie lecia przypadkiem "adam" z tej grupy ? :-)
pzdr
Gatar

Co za roznica, mnie rozbawilo :)

Data: 2009-07-02 00:50:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Hoho to już grawitacji nie było.

zyga

Data: 2009-07-02 18:27:46
Autor: Lucek Rogowiecki
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

jest jakas grupa na której nie piszesz tych swoich wypocin?

Data: 2009-07-02 21:17:00
Autor: freewolny

Użytkownik "Lucek Rogowiecki" <lucyfair666@hellboy.org> napisał w wiadomości news:4a4cdfa0$0$13338$ae266db1fe1.newsfeeds.com...
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Jest. pl.cos geyphruty.

Damian

Data: 2009-07-03 07:44:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A ty pojebie gnij!

zyga

Data: 2009-07-15 13:38:55
Autor: Kacper Perschke
no nie moglem sie powstrzymac :D
Dnia 03.07.2009 Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał:
[...]
jest jakas grupa na ktĂłrej nie piszesz tych swoich wypocin?
Jest. pl.cos geyphruty.
A ty pojebie gnij!

Balon rośnie, że aż strach,
przebrał miarę no i bach!

[*]
Score: =-9999
Expires: 31/12/2012
%       Subject: Re: no nie moglem sie powstrzymac :D
From: "Zygmunt M\. Zarzecki" <zygmunt@malpa\.zarzecki\.kom\.wytnij\.malpe\.zmien\.kom\.na\.com>
%       References: <h2k4pd\$7ov\$3@news\.interia\.pl>
%       Newsgroup: pl\.rec\.lotnictwo

KAcper

Data: 2009-07-03 07:44:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Lucuś, kaszka się przypala.

zyga

Data: 2009-07-02 10:25:42
Autor: Sqeeb
no nie moglem sie powstrzymac :D
On Wed, 1 Jul 2009 14:29:08 -0700 (PDT)
plutarch plutach wrote:

[...]

To był SpaceShipOne? :D

Rozumiem ze to miało być 11km.

O ile sie nic nie pozmieniało, to trasa Kraków -> Katowice jest
połączeniem krajowym, a połączenia krajowe nie latają na pułapie
c.a. 5km? --
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-02 02:03:29
Autor: plutarch plutach

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

No ja nie moge. To jest belkot. Zabawny, ale belkot. A ty bedziesz
robil analize tego tekstu? Powalasz mnie na kolana.

Data: 2009-07-02 12:57:29
Autor: Sqeeb
no nie moglem sie powstrzymac :D
On Thu, 2 Jul 2009 02:03:29 -0700 (PDT)
plutarch plutach wrote:

> [...]

No ja nie moge. To jest belkot. Zabawny, ale belkot. A ty bedziesz
robil analize tego tekstu? Powalasz mnie na kolana.

Dziękuje.

To co z tymi połączeniami krajowymi/międzykrajowymi? Jest tak jak mówie?
Czy mi sie coś pomyliło?

No chyba że wolisz, żebym założył oddzielny wątek dla jednego pytania...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-02 14:45:46
Autor: =Marcos=

plutarch plutach wrote:

> [...]
> c.a. 5km?

To co z tymi połączeniami krajowymi/międzykrajowymi? Jest tak jak mówie?

Raczej nie zależy to od faktu czy jest krajowe, czy międzynarodowe, a od samolotu i odległości.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2009-07-02 13:34:33
Autor: myszek
plutarch plutach wrote:

> [...]

No ja nie moge. To jest belkot. Zabawny, ale belkot. A ty bedziesz
robil analize tego tekstu? Powalasz mnie na kolana.

Akwizytor:
-Nasze szelki sa najmocniejsze na swiecie. Jechalem kiedys
 koleja zelazna z Lodzi do Warszaey, ale przy wsiadaniu do pociagu
 zahaczylem szelkami o cos na dworcu. I wyobraz pan sobie,  spod samej Warszawy pociag sciagnelo z powrotem do Lodzi.
Klient:
-Bzdury pan opowiadasz. A przesiadka w Koluszkach? Przpraszam, tak mi sie skojarzylo... ;-D

pozdrowienia

krzys

--
_^..^_)_
\      /

Data: 2009-07-17 08:58:07
Autor: Jan Strybyszewski
plutarch plutach wrote:

[...]

SpaceShipOne z trudem osiaga 100km :)  do 11tys km to brakuje hoho

Data: 2009-07-02 18:13:38
Autor: Fidelio
[...]

Dobre, ale może być lepsze jak napiszesz, gdzie znalazłeś.

no nie moglem sie powstrzymac :D