no nie moglem sie powstrzymac :D

Data: 2009-07-02 10:25:42
Autor: Sqeeb
no nie moglem sie powstrzymac :D
On Wed, 1 Jul 2009 14:29:08 -0700 (PDT)
plutarch plutach wrote:

"Leciałem kiedyś samolotem odrzutowym Boening 777 z Krakowa do
Katowic. Trajektornia lotu była troch dziwna, bo wiał fest wiatr z
północy i piloci strasznie mocowali się z drążkami aby utrzymać
kierunek lotu. Na wysokości ok 11000km zabrakło paliwa i piloci

To był SpaceShipOne? :D

Rozumiem ze to miało być 11km.

O ile sie nic nie pozmieniało, to trasa Kraków -> Katowice jest
połączeniem krajowym, a połączenia krajowe nie latają na pułapie
c.a. 5km? --
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-02 02:03:29
Autor: plutarch plutach

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

No ja nie moge. To jest belkot. Zabawny, ale belkot. A ty bedziesz
robil analize tego tekstu? Powalasz mnie na kolana.

Data: 2009-07-02 12:57:29
Autor: Sqeeb
no nie moglem sie powstrzymac :D
On Thu, 2 Jul 2009 02:03:29 -0700 (PDT)
plutarch plutach wrote:

> [...]

No ja nie moge. To jest belkot. Zabawny, ale belkot. A ty bedziesz
robil analize tego tekstu? Powalasz mnie na kolana.

Dziękuje.

To co z tymi połączeniami krajowymi/międzykrajowymi? Jest tak jak mówie?
Czy mi sie coś pomyliło?

No chyba że wolisz, żebym założył oddzielny wątek dla jednego pytania...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-07-02 14:45:46
Autor: =Marcos=

plutarch plutach wrote:

> [...]
> c.a. 5km?

To co z tymi połączeniami krajowymi/międzykrajowymi? Jest tak jak mówie?

Raczej nie zależy to od faktu czy jest krajowe, czy międzynarodowe, a od samolotu i odległości.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2009-07-02 13:34:33
Autor: myszek
plutarch plutach wrote:

> [...]

No ja nie moge. To jest belkot. Zabawny, ale belkot. A ty bedziesz
robil analize tego tekstu? Powalasz mnie na kolana.

Akwizytor:
-Nasze szelki sa najmocniejsze na swiecie. Jechalem kiedys
 koleja zelazna z Lodzi do Warszaey, ale przy wsiadaniu do pociagu
 zahaczylem szelkami o cos na dworcu. I wyobraz pan sobie,  spod samej Warszawy pociag sciagnelo z powrotem do Lodzi.
Klient:
-Bzdury pan opowiadasz. A przesiadka w Koluszkach? Przpraszam, tak mi sie skojarzylo... ;-D

pozdrowienia

krzys

--
_^..^_)_
\      /

Data: 2009-07-17 08:58:07
Autor: Jan Strybyszewski
plutarch plutach wrote:

[...]

SpaceShipOne z trudem osiaga 100km :)  do 11tys km to brakuje hoho

no nie moglem sie powstrzymac :D