no prosze :) a nie mowilem...

Data: 2011-04-16 01:45:25
Autor: zinek
no prosze :) a nie mowilem...
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,s8-do-poprawki,166923.html

i ktos tu sie wtedy produkowal ze 2 mld jest uzasadniona :) debili nie sieja.

Data: 2011-04-16 21:38:32
Autor: masti
no prosze :) a nie mowilem...
Dnia pięknego Sat, 16 Apr 2011 01:45:25 +0200 osobnik zwany zinek
wystukał:

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,s8-do-poprawki,166923.html

i ktos tu sie wtedy produkowal ze 2 mld jest uzasadniona :)

"- To nie są szczególnie rażące błędy techniczne, które skutkowałyby koniecznością natychmiastową modernizacją drogi"

debili nie sieja.

ale przez to nie umieją czytać bo nie kończą szkół

--
mst <at> gazeta <.> pl

no prosze :) a nie mowilem...