no qwa

Data: 2010-05-04 17:01:26
Autor: apr...
no qwa
szukam i szukam i nie mogę znaleźć żadnego programu wyborczego u żadnego kandydata na ten niepotrzebny urząd, no i jeszcze 500 tyś. szacownych nazwisk popierających kandydata komrókowskiego, tylko za co ?

Data: 2010-05-04 17:36:06
Autor: Eulalia Browarek
no qwa

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hrpjt6$jjt$1inews.gazeta.pl...
szukam i szukam i nie mogę znaleźć żadnego programu wyborczego u żadnego
kandydata na ten niepotrzebny urząd, no i jeszcze 500 tyś. szacownych nazwisk
popierających kandydata komrókowskiego, tylko za co ?

Za spokój, normalność, przewidywalność, kulturę i różne takie proste, acz zapomniane w polityce wartości.

Zennon

Data: 2010-05-04 18:58:01
Autor: apr...
no qwa
Eulalia Browarek <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

> [...]

Za spokój, normalność, przewidywalność, kulturę i różne takie proste, acz zapomniane w polityce wartości.

jaja sobie robisz, chyba, że ty też ze WSI ?

Data: 2010-05-04 12:07:43
Autor: Antenka
no qwa

Tak, Ulalia pracuje tutaj dla Komunowskiego, hrabiego z WSI

Antenka

no qwa