no to PNSPLP

Data: 2010-11-13 11:35:26
Autor: kochamspamWYTNIJTO
no to PNSPLP
[...]
Polacy potrzebuj± wiod±cej partii narodowo-socjalistycznej, ¶wieckiej, przyziemnej i naturalnej... To by³by idealizm...

boukun

Czemu idealizm?
Była już taka partia - NSDAP.
Wiodąca, i to jeszcze jak wiodąca. No i świecka.
Na gruncie polskim dobrą nazwą będzie:
Polska Narodowo-Socjalistyczna Partia Ludzi Pracy

Data: 2010-11-13 16:35:31
Autor: boukun
no to PNSPLP

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000558.4cde69eenewsgate.onet.pl...
[...]
Polacy potrzebuj&plusmn; wiod&plusmn;cej partii narodowo-socjalistycznej, &para;wieckiej,
przyziemnej i naturalnej... To by&sup3;by idealizm...

Głupi jesteś, parchacz...

boukun

Data: 2010-11-13 17:56:08
Autor: kochamspamWYTNIJTO
czy to idiota?

U&iquest;ytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:0ef8.00000558.4cde69eenewsgate.onet.pl...

> Czemu idealizm?
> By&sup3;a ju&iquest; taka partia - NSDAP.
> Wiod&plusmn;ca, i to jeszcze jak wiod&plusmn;ca. No i &para;wiecka.
> Na gruncie polskim dobr&plusmn; nazw&plusmn; b&ecirc;dzie:
> Polska Narodowo-Socjalistyczna Partia Ludzi Pracy

G&sup3;upi jeste&para;, parchacz...

boukun
Czy to idiota?
Przecież wyraźnie napisał, że marzy mu się partia jak NSDAP

Data: 2010-11-14 01:28:26
Autor: boukun
czy to idiota?

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000565.4cdec328newsgate.onet.pl...

> [...]

boukun

Czy to idiota?
Przecież wyraźnie napisał, że marzy mu się partia jak NSDAP

Głupek, głupek, głupek... Taki talmudysta...

boukun

Data: 2010-11-14 05:35:12
Autor: Panslavista
czy to idiota?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ibnao5$a3q$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Czy to idiota?
Przecież wyraźnie napisał, że marzy mu się partia jak NSDAP

Głupek, głupek, głupek... Taki talmudysta...

Taka partia juz była. Nazywała się PZPR.

Data: 2010-11-15 02:35:52
Autor: boukun
czy to idiota?

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cdf6703$0$27041$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Głupek, głupek, głupek... Taki talmudysta...

boukun

Taka partia juz była. Nazywała się PZPR.

Nie pitol, takiej partii uniwersalnej, o której ja piszę jeszcze nie było i nigdy raczej nie będzie, rząd światowy na to nie pozwoli. Ale jest nadzieja, że sami się wykończą i przekalkulują...

boukun

no to PNSPLP