no to beda autostrady, szybkie koleje, szybki internet i stadiony ...

Data: 2011-04-16 09:46:12
Autor: drummer
no to beda autostrady, szybkie koleje, szybki internet i stadiony ...
Data: 2011-04-16 11:10:16
Autor: u2
no to beda autostrady, szybkie koleje, szybki internet i stadiony ...
W dniu 2011-04-16 09:46, drummer pisze:

Zdaje mi się, że widzę... gdzie? Przed oczyma duszy mojej.

Stadiony czyli orliki to nie stadiony, to stadioniki. Autostrady to nie
schetynówki, a schetynówki to kpina z dróg. Szybki internet to nie
internet ogólnie dostępny w calej Polsce bezpłatnie. A kolej jaka jest
to każdy widzi, niedoinwestowana i niemodernizowana od 30 lat.

Data: 2011-04-16 14:49:28
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da95cfc$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-16 09:46, drummer pisze:

Zdaje mi się, że widzę... gdzie? Przed oczyma duszy mojej.

Stadiony czyli orliki to nie stadiony, to stadioniki.

Skupię się na temacie stadionów .

Jest już prawie 2000 Orlików  których skorzystało w 2010 6,5 mln dzieci i 1,7 mln dorosłych :

http://orlik2012.pl/uploads/dokumenty/sprawozdania/Orlik2010_IIpolowa.pdf

Na ukończeniu jest 20 centrów pobytowych dla drużyn Euro2012 - np w Puławach :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=68603757&postcount=408

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=76055079&postcount=431

oraz 6 stadionów na 40-60 tys widzów :

Wrocław, Gdańsk :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=76037407&postcount=6335

Warszawa :

http://www.niezabiorom.pl/categories.php?cat_id=61&page=2

Poznań (oddany w 2010) :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=76000803&postcount=21205

Chorzów (najmniej zaawansowny) :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=318206&page=314

Kraków :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=141189&page=737

Z mniejszych stadionów to :

Arka Gdynia :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=72823257&postcount=2863

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=73230733&postcount=2948

Legia Warszawa :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=73702261&postcount=14762

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=73752023&postcount=14770

Cracovia :

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=63899635&postcount=3799

Anatol

Data: 2011-04-16 13:03:18
Autor: obserwator
no to beda autostrady, szybkie koleje, szybki internet i stadiony ...
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a): (....)

daj juz sobie spokoj z tymi *dowodami* dla zaczadzonych. Udowodniono, ze te sukcesy w budowie drog, pelobanada zawdziecza tylko i wylacznie swoim
poprzednikom, ktorzy rozpoczeli prace, a teraz rezim Tuska zbiera owoce pracy swoich poprzednikow.

Po prostu klamiesz Anatolu jak najety. Dokladnie klamiesz tak, jak robiono to
za PRL-u.

Data: 2011-04-16 15:23:05
Autor: Anatol

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioc42l$2vg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jakie konkretnie prace wykonali ?

Wszystko co rozpoczeli poprzednicy (100 km A SLD i 250 km A+S  PIS) zostalo oddane do użytku w ciągu ostatnich 3 lat, poza 20 km odcinkiem A1 przy granicy z Czechami, którego budowa wciąż trwa.

Po prostu klamiesz Anatolu jak najety. Dokladnie klamiesz tak, jak robiono to
za PRL-u.

Podałem tylko linki. Zawsze mozna sprawdzić czy ich zawartość nie jest sfałszowna (tzn. pojechać w miejsca lokalizacji wszystkich boisk i stadionów).

Anatol

Data: 2011-04-16 13:30:02
Autor: obserwator
> [...]

Podałem tylko linki. Zawsze mozna sprawdzić czy ich zawartość nie jest sfałszowna (tzn. pojechać w miejsca lokalizacji wszystkich boisk i stadionów).

juz tutaj z toba dyskutowalem bardzo dlugo na ten temat, ale oczywiscie jako
zdolne dziecko PRL-u, jestes odporny na fakty.

Zreszta piszesz nie tylko tutaj, ale tez na innych grupach i powtarzasz
dokladnie to samo, a co jest ewidentna dezinformacja obliczona na robienie
wody z mogu bezmyslnym delikwnetom.

Data: 2011-04-16 15:35:01
Autor: RadioX
W dniu 2011-04-16 15:03,  obserwator pisze:
Anatol<c355@usuntowp.pl>  napisał(a):

(....)

[...]

Jeszcze raz sorki za podszywanie.
Te orliki to ściema. A co u Was siędzieje?
Basen?

Data: 2011-04-16 15:41:18
Autor: u2
W dniu 2011-04-16 15:35, RadioX pisze:
Jeszcze raz sorki za podszywanie.
Te orliki to ściema. A co u Was siędzieje?
Basen?

W podlaskim jest najmniej orlików w Polsce, bo samorządy jak spojrzały
na koszta utrzymania to się chwyciły za głowę kto tak debilnie może
projektować i wciskać kit ludziom.

A co do basenu to akwapark powstal ostatnio w moich Suwałkach. I muszę
pochwalic tutejszych samorządowców. Oni inwestuja z głową.

Data: 2011-04-16 18:09:36
Autor: cirrus
[...]

Masz racje pisoterrorysto kłamstwo to twoja dzialka.

--
stevep

Data: 2011-04-16 15:37:49
Autor: u2
W dniu 2011-04-16 14:49, Anatol pisze:
Stadiony czyli orliki to nie stadiony, to stadioniki.

Skupię się na temacie stadionów .

Jest już prawie 2000 Orlików  których skorzystało w 2010 6,5 mln dzieci
i 1,7 mln dorosłych :

Brednie, nie dość że są dysfunkcjonalne to jeszcze opłaty są koszmarne
rzędu 100 tys PLN na rok na utrzymanie.

Na ukończeniu jest 20 centrów pobytowych dla drużyn Euro2012 - np w
Puławach :

Azoty welcome to, niezapomniane wspomnienia gwarantowane :)

oraz 6 stadionów na 40-60 tys widzów :

Wrocław, Gdańsk :

Nikt nie zaprojektował tych stadionów z głową. Po Euro 2012 pozostaną
niewykorzystane i trzeba będzie je rozbierać tak jak w Portugalii.

A Stadion Narodowy to już kompletna wtopa. Niby duży, ale za mały na
finał LM, niby potrzebny, ale nikt nie pomyślał o jego funkcjonalności.
Nie samą piłką nożną człowiek żyje.

Data: 2011-04-16 15:43:11
Autor: u2
W dniu 2011-04-16 15:37, u2 pisze:
A Stadion Narodowy to już kompletna wtopa. Niby duży, ale za mały na
finał LM, niby potrzebny, ale nikt nie pomyślał o jego funkcjonalności.
Nie samą piłką nożną człowiek żyje.

Oczywiście stadion w centrum miasta to koszmar. Nikt rozsądny tak nie
projektuje stadionu, w dodatku narodowego.

Data: 2011-04-16 16:39:35
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4da99cf3$0$2489$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Santiago Bernabeu  na 120 tys widzów w Madrycie :

http://maps.google.com/maps?t=k&hl=en&ie=UTF8&ll=40.453087,-3.688306&spn=0.003739,0.007231&om=1

 Nikt rozsądny tak nie
projektuje stadionu, w dodatku narodowego.

To jest stadion-biurowiec z 200 tys m2 zakrytej powierzchni użytkowej, w tym parking podziemny na 1700 miejsc oraz 45 tys powierzchni komercyjnej (na restauracje, kluby fitness, sale kongresowe, biura) . Dzięki swojej lokalizacji ten stadion będzie tętnił życiem przez 7 dni w tygodniu, a roczne wpływy z samego wynajmu 65 lóż oraz sponsoringu  to ok 40-50 mln PLN rocznie.

Anatol

Data: 2011-04-16 19:01:27
Autor: u2
W dniu 2011-04-16 16:39, Anatol pisze:
[...]

Pożyjemy zobaczymy. Stadion narodowy jako dodatek do hipermarketu ? Dobre :)

Data: 2011-04-16 16:44:38
Autor: WW
no to beda autostrady, szybkie koleje, szybki internet i stadiony ...
W dniu 2011-04-16 09:46, drummer pisze:

Zdaje mi się, że widzę... gdzie? Przed oczyma duszy mojej.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PO-sprowadzila-najlepszych-marketingowcow-na-swiecie,wid,13327221,wiadomosc_prasa.html

Polski minister udał się w oficjalna podróż do Francji. Jednym z punktów była wizyta o francuskiego odpowiednika. Widząc jego wspaniałą willę i kolekcję obrazów na ścianach pyta się, jak on zapewnia sobie tak wspaniały poziom życia, ze skromnej pensji urzędnika. Francuz zaprasza go do okna.
- Widzi pan ta autostradę.
- Tak.
-Ona kosztowała 20 miliardów franków, firma wypisała fakturę na 25 a połowę różnicy przekazała mnie.
Dwa lata później minister francuski udaje się do Polski i odwiedza swego polskiego odpowiednika. Kiedy podjeżdża pod jego dom, jego oczom ukazuje się najpiękniejszy pałac, jaki widział w życiu. Pyta od razu:
-Nie rozumiem, dwa lata temu stwierdził pan, ze prowadzę książęce życie, ale w porównaniu do pana...
Polski minister podchodzi do okna.
-Widzi pan tę autostradę.
-Nie.
-No właśnie.

Pozdrawiam
WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

no to beda autostrady, szybkie koleje, szybki internet i stadiony ...