no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd

Data: 2011-11-23 23:20:19
Autor: megrims
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
Data: 2011-11-23 23:05:04
Autor: to
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
begin megrims
http://auto.fishki.net/comment.php?id=103410

Jadą jak pipy... Mistrzowie kierownicy z PMS na pewno ogarnęliby swoje Logany wyposażone w najlepsze opony na śnieg -- Dębica Frigo!

Data: 2011-11-24 08:32:24
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ecd7c20$0$8438$65785112news.neostrada.pl...
begin megrims

http://auto.fishki.net/comment.php?id=103410

Jadą jak pipy... Mistrzowie kierownicy z PMS na pewno ogarnęliby swoje
Logany wyposażone w najlepsze opony na śnieg -- Dębica Frigo!

A gdzie "żart" o wężu na feldze? Naprawdę zabawne, w twoim codziennym bełkocie, jest to, że Debica Frigo, z której próbujesz się niudolnie naśmiewać, autentycznie jest bardzo dobrą oponą na śnieg o czym wiedzą wszyscy, którzy mieli okazji ją sprawdzić w takich warunkach.

kml

Data: 2011-11-24 09:36:40
Autor: Przemysław Czaja
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd

Użytkownik "kamil/Endurorider.pl"

[...]

Pewnie kupiÅ‚ Barum 135/90/13, o 2,85zÅ‚ droższÄ… od Frigo,  musi teraz jakoÅ› uzasadnić swój wybór :)

Data: 2011-11-24 09:46:44
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jakvpc$nnb$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ja myślę, że mu się felga z weża odwinęła i stąd ta taruma ;]

kml

Data: 2011-11-24 10:29:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
Hello kamil/Endurorider.pl,

Thursday, November 24, 2011, 8:32:24 AM, you wrote:

http://auto.fishki.net/comment.php?id=103410
Jad± jak pipy... Mistrzowie kierownicy z PMS na pewno ogarnêliby swoje
Logany wyposa¿one w najlepsze opony na ¶nieg -- Dêbica Frigo!
A gdzie "¿art" o wê¿u na feldze? Naprawdê zabawne, w twoim codziennym
be³kocie, jest to, ¿e Debica Frigo, z której próbujesz siê niudolnie na¶miewaæ, autentycznie jest bardzo dobr± opon± na ¶nieg o czym wiedz±
wszyscy, którzy mieli okazji j± sprawdziæ w takich warunkach.

E, tam. Starym Kormoranom Winter S100 do piêt nie dorasta. Mia³em
porównanie na tym samym samochodzie.

--
Best regards,

Data: 2011-11-24 10:30:46
Autor: kamil/Endurorider.pl
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:3810542983.20111124102902pik-net.pl...

E, tam. Starym Kormoranom Winter S100 do piêt nie dorasta. Mia³em
porównanie na tym samym samochodzie.

Ja niestety nie za³apa³em siê na Kormorany :(

kml

Data: 2011-11-24 13:06:17
Autor: to
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
begin kamil/Endurorider.pl
NaprawdÄ™ zabawne, w twoim codziennym
bełkocie, jest to, że Debica Frigo, z której próbujesz się niudolnie
naśmiewać, autentycznie jest bardzo dobrą oponą na śnieg o czym wiedzą
wszyscy, którzy mieli okazji ją sprawdzić w takich warunkach.

To prawda, a kto tak nie uważa, ten ma krótkiego penisa. Zastanawia mnie tylko, dlaczego ta rewelacyjna opona nie jest hitem eksportowym i dlaczego nie jeździ na niej cały świat (od Skandynawów i Eskimosów poczynając).

Data: 2011-11-24 13:33:30
Autor: kamil
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
On 24/11/2011 13:06, to wrote:
begin kamil/Endurorider.pl

[...]

To prawda, a kto tak nie uwa¿a, ten ma krótkiego penisa. Zastanawia mnie
tylko, dlaczego ta rewelacyjna opona nie jest hitem eksportowym i
dlaczego nie je¼dzi na niej ca³y ¶wiat (od Skandynawów i Eskimosów
poczynaj±c).

Bo to czarny PR miêdzynarodowych korporacji oponiarskich. Op³acaj± testy i zatrudniaj± copywriterów do pisania negatywnych recenzji na ró¿nych portalach i forach w internecie, ¿eby ich Dêbica nie wygryz³a z rynku.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-24 14:56:25
Autor: to
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
begin kamil
Bo to czarny PR międzynarodowych korporacji oponiarskich. Opłacają testy
i zatrudniają copywriterów do pisania negatywnych recenzji na różnych
portalach i forach w internecie, żeby ich Dębica nie wygryzła z rynku.

Tak to jest jak rządzi PO... Gdyby rządził Jarosław, a Lech zmartwychwstał, to mielibyśmy ropę z Gruzji w zamian za Frigo! Jarosław! Jarosław! Jarosław!

Data: 2011-11-24 18:37:30
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ece4149$0$8450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

poczynajÄ…c).

Bo reszta świata spłukała się na wąż ogrodowy do felgi.

kml

Data: 2011-11-24 17:59:52
Autor: to
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
begin kamil/Endurorider.pl
Bo reszta świata spłukała się na wąż ogrodowy do felgi.

Super riposta, gratuluje. A teraz pocałuj żab^H^H^Hfutrzaka w stopę.

Data: 2011-11-24 19:00:58
Autor: kamil/Endurorider.pl
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ece8618$0$1454$65785112news.neostrada.pl...
begin kamil/Endurorider.pl

Bo reszta świata spłukała się na wąż ogrodowy do felgi.

Super riposta, gratuluje. A teraz pocałuj żab^H^H^Hfutrzaka w stopę.

Maszpunto?

kml

Data: 2011-11-24 18:09:09
Autor: to
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
begin kamil/Endurorider.pl
Maszpunto?

Nie, ale słyszałem, że z Twojego zajumali lambdę.

Data: 2011-11-24 19:11:29
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4ece8845$0$1454$65785112news.neostrada.pl...
begin kamil/Endurorider.pl

Maszpunto?

Nie, ale słyszałem, że z Twojego zajumali lambdę.

I za to to lubię: mało tego, że tyle się dowiedziałeś z tej grupy to jeszcze wszystkie najważniejsze rzeczy zapamiętałeś. I o to chodzi :)

kml

Data: 2011-11-23 23:25:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
Hello megrims,

Wednesday, November 23, 2011, 11:20:19 PM, you wrote:

http://auto.fishki.net/comment.php?id=103410

Jakie¶ BMW ucierpia³o? Jesli nie, to siê nie liczy.

--
Best regards,

Data: 2011-11-23 23:36:37
Autor: megrims
[...]

http://anti.fishki.net/comment.php?id=18732
tu jest trochê mercedesów.

du¿o krwi i trupów.  i to ¿adne reklamy spo³eczne.
¿aden fake. dobre przed snem.

Data: 2011-12-01 00:51:58
Autor: gadacz
W dniu 2011-11-23 23:36, megrims pisze:
[...]

no Megrims, muszê przyznaæ, ¿e masz gust :].
Ostatni przypadek zdecydowanie najciekawszy.

Jestem ciekaw ile musia³ mieæ on, albo inny sprawca na "budziku",
¿e tak piêknie siê posk³ada³...

pozdrawiam
gadacz

Data: 2011-11-24 01:54:21
Autor: Micha³
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³(a):
http://auto.fishki.net/comment.php?id=103410

Zbierasz materia³y video ¿eby na drodze co¶ takiego zrobiæ ;) ?

kup to, tanie i du¿e (na du¿o kawa³ków siê rozleci) to nie
szkoda rozbijaæ a 330km/h pojedzie:
http://otomoto.pl/volkswagen-phaeton-6-0w12-fv23-03-04-idealny-C21277791.html

ja kupie to, bo nie lubiê wydawaæ na auto du¿o, tylko 270km/h je¼dzi
(ma seryjnie pasy w fotelach, nie s³upkach):
http://otomoto.pl/renault-vel-satis-C19822130.html

mo¿na te¿ postawiæ safrane - w niego mozña wjechaæ, bo mam takie jedno co mechanik jak zmienia³ klocki ty³ to mówi³: "tam jest z³om".

kto krêci ? kto bêdzie sprite ? a kto ..

Data: 2011-11-24 05:21:56
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 11/24/2011 02:54 AM,  Micha³ wrote:
[...]

IMO nie pojedzie 330.

http://www.einszweidrei.de/vw/phaew122003-1.htm

Masa 2380 kg
Przy¶pieszenie 0-200 22,2 sekundy
przy¶pieszenie 0-100 6,1 sekundy

Data: 2011-11-24 12:44:19
Autor: Micha³
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa³(a):
> [...]
>
> Zbierasz materia³y video ¿eby na drodze co¶ takiego zrobiæ ;) ?
>
> kup to, tanie i du¿e (na du¿o kawa³ków siê rozleci) to nie

No to 326km/h ;) bo auto ju¿ stare ;)

jest tam limiter 250km/h ale pewnie dawno ju¿ zdjêty

"With the speed limited removed, the 6.0 W12 Phaeton can reach a top speed of 201mph as attested by Jeremy Clarkson of Top Gear; Clarkson said that it was "totally smooth and stable" even at that speed, and that even at 201 mph, he "still couldn't hear the engine"."

201mph= 323.5km/h

pozdrawiam.

Data: 2011-11-24 20:59:37
Autor: megrims
W dniu 2011-11-24 13:44,  Micha³ pisze:
[...]

Pewnie masz racje. Pytanie tylko jaka tam jest zawiecha, jak to
siê trzyma drogi itp. Ja w C63 nie zdj±³em kagañca, bo IMO 250
to w zupe³no¶ci wystarcza. Powy¿ej 300 raz siê odwa¿y³em GT3 RS'em
I mi wystarczy. Phateon? Jako¶ mnie taka ceg³a zupe³nie nie krêci.

Data: 2011-11-25 03:34:09
Autor: Micha³
> [...]

to w zupe³no¶ci wystarcza. Powy¿ej 300 raz siê odwa¿y³em GT3 RS'em
I mi wystarczy. Phateon? Jako¶ mnie taka ceg³a zupe³nie nie krêci.

Pewnie rewelacyjnie i pewnie co¶ z ceg³y ma jak siê komp zawiesi ;)

W³a¶nie nie prowadzi³em PhaetonaW12, to nie powiem - pewnie jest to co¶ jak safrane czyli zupe³nie inaczej ni¿ GT3 ;)

Generalnie raz jecha³em "zygzakiem" ko³o 200km/h po koleinach
z Phaetonem 40 metrów przedemn± i robi wra¿enie stabilno¶æ tego
zawieszenia do³y i dziury a to sunie równiutko, ty³ nie rzuci
ani trochê, ¿adna koleina (a by³y takie po 8..12cm) go nie rusza.
Pewnie bêdzie to co¶ jak Citroen XM, tylko tu wspomagany sprê¿ynami
(muszê doczytaæ) jak w panamerze czy starym safranie. Z tym ¿e ja mam dziwny pogl±d na zawieszenie ;) ma byæ miêkko
i pieroñsko stabilnie, najlepiej aktywne co siê da. Lubie w ciszy przejechaæ po tym samym 15km/h szybciej ni¿ w "usportowionym", ³apaæ przystanki (tz te podjazdy) przy wyje¼dzie z ronda i ¶rodki rond ;)

250km/h jecha³em ale Vel Satisem (safranem chyba z 230
bo opon nie mam w ¿adnym z nich, za to godzinami ~210 je¿d¿ê), tylko
tam to wra¿enie ¿adne ¶wiat siê szybko przesuwa i tyle, na zakrêtach siê wychyla i nie ma >>cholerny ¶wiat<< ju¿ ¿adnego aktywnego bajeru
co by go prostowa³ - ABC (active body control) z merca S czy co¶, za to jest ciszej.
Do "szaleñstwa" (tylko nie chodzi o 90km/h - do tego siê nie nadaje
bardziej o 160) po zakrêtach safrane lepsze, stabilniejsze i siê równo zsuwa na bok jak siê przesadzi, i ³agodnie bierze "trawnik"/pobocze,
mo¿na spokojnie wypa¶æ z drogi i wróciæ (z tym ¿e czêsto uszkodzisz oponê),
tylko jak siê komp zwiesi (ur±biesz czujnik ABS), to siê auto zamienia w ceg³ê na 4 ko³ach.

ok tyle o je¼dzie "do 210", 250 nie szaleje ;) w ka¿dym razie ¿adne
z tych aut nie "odp³ywa" - czyli nie zamienia siê w poduszkowiec
jak Lanos przy 130km/h, Sebring przy 160km/h, Camry podobnie;)

Wiêc (chyba) mo¿na chyba wie¿yæ w topgear stabilno¶æ przy 323km/h :)

Na pewno cudów ala wklejane tu po¶lizgi/wypadki BMW m3 przy 180km/h
s± niemo¿liwe ani w phaetonie albo podobnych, testowa³em na innych
podobnych "nie da siê", w m3 - jecha³em wie¿e siê siê da wypa¶æ, jak dla mnie to Camry nawet lepsze, i ze 2..3x tañsze i ze 2x cichsze ;)
tylko na torze by³by dramat i lataj±ca trawa ;)

z rzeczy co mnie krêc± to to:
http://www.youtube.com/watch?v=FbCjTg18grg

a w phaetonie masz jego wnêtrzno¶ci za pó³darmo, ale i tak nie czas
na zabawki - kryzys indzie, trza zapasy nazbieraæ ;) (i si³y, po ostatniej masakrze 2 letniej) czyli jazda ZA DARMO - safrane 3.0, lub BMW 5.4 :)
i co ze na¶cie lat ma/bêdzie mieæ, i Passat CC wygl±da "lepiej" liczy siê cena - a w zasadzie jej brak ;)

pozdrawiam.

Data: 2011-11-25 07:12:21
Autor: megrims
W dniu 2011-11-25 04:34,  Micha³ pisze:
[...]

Ja nie twierdze, ¿e fejton jest taki se. Pewnie jest to super auto.
Mnie osobi¶cie jako¶ siê ma³o podoba. Ale co do Bentleya to mnie
przekona³e¶. Mo¿e teraz po tym W216 zawinê takie co¶.

Co do aktywnego zawieszenia, to W215 mia³o hydraulikê. Normalna pompa
olejowa na 150 atm. Zespo³y zaworowe i amortyzatory z si³ownikami.
Tamto zawieszenie by³o rewelacyjne, ale drogie w produkcji i równie
drogie w serwisowaniu. Oko³o 2007 roku wymieni³em prawie kompletne
w Cl500 to cena powala³a.

Teraz W216, ma zawieszenie z Citroena. Pneumatyczne. I niestety to jest
ju¿ co¶ zupe³nie innego. Nie da siê porównaæ do hydrauliki. :( :( :(

No ale ¿ycie: tn± koszty i tyle.

Data: 2011-11-30 22:34:04
Autor: Micha³
> [...]

Mnie osobi¶cie jako¶ siê ma³o podoba. Ale co do Bentleya to mnie
przekona³e¶. Mo¿e teraz po tym W216 zawinê takie co¶.

Wow, W216 niewiele widzê na ulicach, a to takie wiêksze CLS - który jest na tyle du¿y ja jak dla mnie na styk ok ;)
"na papierze" wygl±da naprawdê fajnie :) - obom anie jecha³em :(

Cena taka ¿e siê nie tykam z zakupem, gotówka to bym chyba ze 4 kieszenie wypcha³ ;) lepiej sobie bentleya zapakowaæ w kontener
w USA - a i tak (bardzo, bardzo) za drogi ;)

Tanio (taniej) z dziwactw jest Maserati Quattroporte (ten "dzisiejszy"
model - bo stary to jak renault 0 chêtnych ;) ) , tylko jak to serwisowaæ nie wiem ;)

[...]

Tak, ponoæ do mojego pierwszego "studenckiego" safrana zawieszenie
ko³o 16k kosztowa³o (nie testowa³em, ale rozrzady po 2k paski napinacza 0.8k itp...) , ale to niezniszczalne francuzy by³y i tak ju¿ uszkodzone ;) - i tak siê spitoli³o sprzêg³o, wiatrak i silnik (popsu³em) "na raz". I cholernie go ¿a³uje, zostawi³em mechanikowi bo
i tak nie do odratowania by³ - ale zawieszenie ca³e aluminium - t³umio nieziemsko. Co¶ mnie podkusi³o i kupi³em takie z silnikiem volvo,
a ten jak na z³o¶æ uparcie je¼dzi i je¼dzi (i nic pozatym),
(a ja z Krakowa to jak je¼dzi to nie wymieniam), cholera 50k
na jedym oleju.... i dalej nic. (i zero szans na sprzedanie bez marnowania czasu).

Wracaj±c do merca :

Zawieszenie/p³yta podobne do W220 ? To co siê ponoæ psuje ostro (a mnie to oczywi¶cie nie interesuje, co najwy¿ej przytargam go 400 kilkometrów le¿±cego na ziemi - lol, albo mu tam cole/wode sok wleje ;) ) ?

Plus taki ze podobny rocznik w cenie renówki vel satisa :) to mo¿na by spróbowaæ merca :)

Teraz W216, ma zawieszenie z Citroena. Pneumatyczne. I niestety to jest
ju¿ co¶ zupe³nie innego. Nie da siê porównaæ do hydrauliki. :( :( :(

Pneumatyczne to stare Renault, w221 i Panamera -  chyba ze co¶ ¼le pamiêtam citroeny XM i C6 maja hydro. C5 nie wiem - za ma³e ;) choæ wa¿y tyle co s³aby W220 nie Long ;)

hydraulika jednak du¿o lepsza ? mo¿e i dobrze dla mnie, jak co¶
z merca kupie i to tak starsze ;)

No ale ¿ycie: tn± koszty i tyle.

no moja ulubiona marka (która zrobi³a tylko 3 dobre auta w ciagu 20 lat)
renault ! ;)

teraz nie ma NIC !!!, fakt ¿e dzi¶ roz³o¿yæ BMW 7, ¿eby musieli goniæ to ciê¿ko (dawno temu mieli BMW 8 ;) ).

Latitude zrobili... :(

Vel Satis by³ gorzej wypasiony (elektronicznie) ni¿ 10lat starszy Safrane,
a kosztowa³ 280k! (salonowo), ale Initiale siê do jazdy nadaje :)

Czas zmieniæ markê... na BMW ;) czy Merca ? i tak mi co¶ odbije i kupie safrane jeszcze raz jak siê znam, bo odchodz± w zapomnienie (tz ludzie to z³omuj± bo sprzedaæ siê nie da) to trzeba poje¼dziæ - bo merca zawsze kupiæ mo¿na :)

czyli w mercach:
hydraulika lepsza ? ni¿ pneumatyka ?
i nie pakowaæ siê w BMW z regulowanymi tylko amorkami/t³umieniem co¶ na wzór (tfu) Volvo (za te silniki w safranach) S80 ?

btw. jakie¶ do¶wiadczenia z W220 (s400/500, chyba ze benzyna podskoczy
to s600 - bo stanieje :) ) ? bo to jest najbli¿ej na mojej li¶cie auta które chce mieæ. ostatnio targa³em safrane z D5 volvo w góry 26 litów tam i 8 z powrotem z Karkowa - to robi masa auta ;), plus mo¿e i trakcja bo "tam" by³ lód to dzioba³o ostro a ja pêdzi³em ).

jeszcze mnie kusi jedna rzecz zrobiæ z tego silnika D5,
silnik D5 z v70R, czyli prze³o¿yæ turba :) i mieæ 300 koni w safranie :)

Tylko wtedy chyba trzeba by prze³o¿yæ zawieszenie hydropneumatic z quadry ;)

ale przynajmniej by to pracowa³o w jakim¶ sensownym aucie a nie V70 lub S80 ;)

pozdrawiam, dobra chyba  pisze tu nie na temat :)

Data: 2011-11-30 23:48:26
Autor: Przemys³aw Czaja
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
 Micha³ wal±c jednym palcem w klawisze napisa³:

Nie no sk±d, przynajmniej nie o wê¿ach, felgach, frigach, trolach, puntach, klockach, lambdach...:)

Data: 2011-11-30 23:52:59
Autor: Przemys³aw Czaja
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd

zapomnia³em o samochodach elektrycznych prius :)

Data: 2011-12-01 00:15:03
Autor: Micha³
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
Przemys³aw Czaja <przempo@poczta.fm> napisa³(a):

zapomnia³em o samochodach elektrycznych prius :)

o ja, fakt to nie forum o nanostrukturach z³oto - wêglowych oraz rybkach i audio ;)

Data: 2011-11-24 13:32:58
Autor: Bydlê
On 2011-11-23 22:20:19 +0000, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

http://auto.fishki.net/comment.php?id=103410

Phi!
Grand Prix Belgii w 1998 roku. 13 pojazdów wartych o wiele wiêcej i to w czasie kilkunastu sekund.
Czym siê podniecaæ?

--
Bydlê

Data: 2011-11-24 20:09:08
Autor: =Marcos=
[...]

W 1977 na Teneryfie zderzy³y siê 2 samoloty warte dziesi±tki razy tyle co te 13 pojazdów!

:P

Data: 2011-11-24 22:25:00
Autor: Bydlê
On 2011-11-24 19:09:08 +0000, "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> said:

[...]

OK, wygra³e¶.
:-)

--
Bydlê

Data: 2011-11-24 22:48:21
Autor: megrims
On 2011-11-24 19:09:08 +0000, "=Marcos="
<marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> said:

[...]

a nie! a 11 wrze¶nia to co! popierdu³ka?

Data: 2011-11-24 23:02:31
Autor: Bydlê

On 2011-11-24 19:09:08 +0000, "=Marcos="

OK, teraz ty jeste¶ gór±.
;)))

--
Bydlê

Data: 2011-11-25 06:54:09
Autor: megrims

On 2011-11-24 19:09:08 +0000, "=Marcos="
[...]

No.. jeszcze jest Hiroshima, Nagasaki, II Wojna ¦w, Ludobójstwo
Stalina i Hitlera i kacyków azjatyckich.

Data: 2011-11-25 14:03:00
Autor: Chris
no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd
Bydlê nabazgra³(a):

[...]

A katastrofa wahad³owca columbia .. ty wiesz ile to kosztowa³o .. samo paliwo wiêcej warte ni¿ te samoloty z 11 ...

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Data: 2011-11-25 23:57:37
Autor: Bydlê
On 2011-11-25 13:03:00 +0000, "Chris" <actchris@gazeta.pl> said:

Bydlê nabazgra³(a):

[...]

Dobra, ustalmy jakie¶ kryteria: zaczê³o siê od samochodów, wiêc wróæmy do katastrof tego, co je¼dzi, a nie lata.
(czywi¶cie je¼dzi, a nie lata  wynika z za³o¿eñ konstruktora, by nie upieraæ siê, ¿e to lata:
<http://www.altair.com.pl/start-5248>
i to lata:
<http://www.youtube.com/watch?v=9EQNV1yasj4>
i to te¿:
<http://www.youtube.com/watch?v=g7f1feSjDks>)

:-)))

--
Bydlê

no..... to jest dopiero gruzowisko.. szkody na 5.000.000 usd