no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply

Data: 2009-10-10 20:23:57
Autor: the_foe
no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply
http://tinyurl.com/ykuclk8

oczywiscie nie oznacza to ze afery nie ma, ale jasno pokazuje ze CBA
dzialalo po omacku na zasadzie "a noz sie cos znajdzie". Zawsze jakis
zaprzyjazniony posel PIS mogl zglosic ze slyszal o nieprawidlowosciach...

Takze, patrzac na upolitycznienie CBA, trzeba wymiar wszytkich afer
podzielic gdzies przez 10. Kaminski nie ma teraz juz skrupulow by nie
wyciagac najciezszych armat. Czyli z afery hazrdowej ostanie sie tylko
slynna rozmowa, a ze stoczniowej jakies nieprecyzyjne podejrzenia zapewne
majace podstawe w jakiejs nagranej rozmowie, ale nikomu nieznanych ludzi -
inaczej juz dawno bysmy te rozmowe czytali w rzepie...

Data: 2009-10-10 11:43:16
Autor: Marek
On 10 Paź, 20:23, the_foe <the_foeWYT...@WYTNIJwp.pl> wrote:
[...]

Podstawy sa zawsze, a dzialanie po omacku wystarcza - bo i tak zawsze
sie trafi na jakas afere .
Tez chcialbym byc szefem takiej firmy: gdzie sie nie zaangazuje - tam
sukces !!!

Data: 2009-10-10 20:55:32
Autor: the_foe
Dnia Sat, 10 Oct 2009 11:43:16 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

to jest wlasnie najwieksza wada tej sluzby. Samo w sobie CBA to dobry
pomysl, ale jego konstrukcja jest fatalna. Najwiekszym dowodem tego jest ze
inne sluzby nie byly zadowolone z jej powolania przeczuwajac ze nowa sluzba
bedzie im "kradla" najlepsze sprawy - latwe do rozwiazania i niezwykle
spektakularne. I to widzimy. Policja kryminalna, ABW, CBS musza w duzym
stopniu podchodzic pragmatycznie to swojej pracy. Nie moga w kazdej sprawie
utrzymywac prowokacji przez 2 lata by zlapac kobiete celbrytke na wzieciu
100000 lapowki w sprawie o kalibrze  prawie zadnym. A za lapanie na goracym
uczynku pani Wandy z Sanoka na nikim nie robi wrazenia. A to jest
codziennosc "normalnych" sluzb. Niech ktos obejrzy "pit bulla", ktory jest
chyba najbardziej realistycznym serialem o policji (w jej przekroju) i
porowna to z sielanka agenta Tomaszka.
Moim zdaniem CBA powinno byc tylko pionem ABW. bardzo niezaleznym, ale pod
kontrola personalna szefa ABW. I to ABW powinno zlecac prace CBA jako
organizacji wysoce wyspecjalizowanej. Nie moze by tak ze zdania CBA sa
przydzielane przez nia sama. Pomyslcie co by sie dzialo z policja gdyby
miala takie samo prawo.

Data: 2009-10-10 12:08:03
Autor: Marek
On 10 Paź, 20:55, the_foe <the_foeWYT...@WYTNIJwp.pl> wrote:

> [...]

organizacji wysoce wyspecjalizowanej. Nie moze by tak ze zdania CBA sa
przydzielane przez nia sama. Pomyslcie co by sie dzialo z policja gdyby
miala takie samo prawo.- Ukryj cytowany tekst -

To moze niech lepiej Masa decyduje, jakimi sprawami ma sie CBA
zajmowac ?

Data: 2009-10-10 21:20:14
Autor: the_foe
Dnia Sat, 10 Oct 2009 12:08:03 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

To moze niech lepiej Masa decyduje, jakimi sprawami ma sie CBA
zajmowac ?

poziom Twojej wypoeidzi jest porazajacy...

Data: 2009-10-10 12:48:09
Autor: Marek
no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply
On 10 Paź, 21:20, the_foe <the_foeWYT...@WYTNIJwp.pl> wrote:
Dnia Sat, 10 Oct 2009 12:08:03 -0700 (PDT), Marek napisa (a):

> To moze niech lepiej Masa decyduje, jakimi sprawami ma sie CBA
> zajmowac ?

poziom Twojej wypoeidzi jest porazajacy...

A mnie sie wydaje, ze odwrotnie...

jesli afera jest - to CBA dzialalo slusznie - tak, czy nie ?

....wiec jesli afera miala byc na 500 milionow, a teraz bedzie a 50 -
to to juz nie jest wg. Ciebie afera ?

 Kaminski nie ma teraz juz skrupulow by nie

Powinien byl wyciagac je od poczatku - tu jego blad !

 Czyli z afery hazrdowej ostanie sie tylko

....oraz czytalibysmy...ze CBA nie ma przygotowanych materialow...

Jesli ta rozmowa, z afery hazardowej ne wystarczy do oskarzenia, to
pozostanie w pamieci wyborcow, ktorzy potrafia ocenic, kiedy ktos
knuje za parawanem swojego urzedu.

to jest wlasnie najwieksza wada tej sluzby. Samo w sobie CBA to dobry
pomysl, ale jego konstrukcja jest fatalna. Najwiekszym dowodem tego jest ze
inne sluzby nie byly zadowolone z jej powolania

Lis nie jest zadowolny, jesli do kurnika wejdzie kuna .

 przeczuwajac ze nowa sluzba
bedzie im "kradla" najlepsze sprawy - latwe do rozwiazania i niezwykle
spektakularne.

....i takie, ktore woleliby zamiesc pod dywan.

[...]

I co jeszcze?  Zeby inwigilowani politycy otrzymywali zawiadomienie o
podsluchach ?

 Nie moze by tak ze zdania CBA sa
przydzielane przez nia sama. Pomyslcie co by sie dzialo z policja gdyby
miala takie samo prawo.-

Przeciez ma takie prawo.
Robia co chca !

Data: 2009-10-11 10:00:45
Autor: CYC

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:f331ed8e-f165-4a0f-bf6b-b319a2e5cc57v6g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Z politykami  tak jak z lekarzami . Ktoregoby nie zahaczyc to zawsze znajdzie sie powod do aresztowania za lapowkarstwo .

cyc

Data: 2009-10-10 19:09:31
Autor: Hans Kloss
no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply
the_foe <the_foeWYTNIJ@WYTNIJwp.pl> napisał(a):
http://tinyurl.com/ykuclk8

Rypły sie powiadasz? Cytuję: "Rządowa agencja zaprzecza informacjom  etcetc".
czyli  rządowa agencja zaprzecza informacjom że rząd to banda złodziei.
Sensacją byłoby gdyby takowe informacje potwierdziła... niemniej twierdzenie
na tak wątłej podstawie ze cos  sie tam rypło jest, delikatnie pisząc, oznaką
duzej naiwności.
J-23

Data: 2009-10-10 21:19:26
Autor: the_foe
Dnia Sat, 10 Oct 2009 19:09:31 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

jesli w ciagu 24h, Kaminski czy inny polityk PISu tego nie
skontrargumentuje mozna awansem uznac ze to co napisali to prawda.

Data: 2009-10-10 19:37:31
Autor: Karol
[...]

Uwielbiam takich dyskutantow, Skad oni was biora?  Ciekawe czy robia wam testy
na IQ?
Przeczytaj sobie barania glowo na forum GW, co napisal na ten temat Kaminski.

Przejrzyj tez sobie niedorozwoju umyslowy, co na temat tej afery juz napisano
na tej grupie  i spadaj pacanie na drzewo z tymi twoimi madrosciami.

no jak Boga kocham, jak sie czyta tych gojkow, to noz w kieszeni sie otwiera i
trudno sie pohamowac sie aby takiemu bezczelnemu debilowi nie dac po mordzie. --

Data: 2009-10-10 19:54:39
Autor: Hans Kloss
 Karol <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
no jak Boga kocham, jak sie czyta tych gojkow, to noz w kieszeni sie
otwiera

Niestety to jest ich standardowa metoda działania. Będą pluć i obrażać, kłamać
i palikocic, szukać drugiej dziury w dupie i zaprzeczać oczywistym faktom-
wszystko po to aby lud ciemny kupił bajeczkę że to wszystko nie jest takie
proste i oczywiste. I, niestety, póki co ciemny lud to bierze za dobrą monetę.
Żeby było zabawniej porządny człowiek jest wobec takiej metody w zasadzie
bezradny- no bo albo zacznie odpłacać pięknym za nadobne a wtedy zaczną się
zapasy w błocie z których wszyscy  wyjdą ubrudzeni albo wzruszy ramionami i
zaniecha dyskusji z kanalią- a wtedy postronni odniosą wrażenie ze racja
kanalii jest na wierzchu.
J-23

Data: 2009-10-10 20:16:01
Autor: Karol
Hans Kloss <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

dokladnie tak jest. Zdemoralizowany, umyslowo ograniczony matolek wpada na
grupe i wypisuje zwykle infantylne klamstwa. Na co taki debilek liczy? No
chyba na *zmeczenie materialu*. Tego kretynka tu juz dawno tutaj nie bylo (w kazdym razie pod tym nickiem), teraz sie pojawil i wmawia  jak umarlemu
kadzidlo jakies ewidentne brednie, ktore nawet srednio rozgarniety czlowiek
jest w stanie zakwestionowac. Mysle, ze te wataha peowska otrzymala juz zadanie rozpetania wojny ktora
zapowiedzial wielki macho - Tusk.

Do takiej malej ludzkiej gnidy, zadne rozsadne arumenty nie trafiaja, tylko
dalej nawija te swoje teorie spiskowe, na ktore oczywiscie przelotni czytacze
takiej grupy moga sie nabrac. Jak w koncu wyprowadzi kogos z rownowagi, to pojawia sie nastepny jego kumpel
i robia razem z normalnego czlowieka, glupka.

Nastepnie ci degenaraci umyslowi beda wrzeszczec, ze sa atakowani za
przestrzeganie *standardow etyczno-moralnych* oczywiscie przez pisiorow lub
moherem

A ja np. ani jednym ani drugim nie jestem i widze co sie na tych polskich
grupach dzieje.

To jest po prostu zwykla granda i warcholstwo pierwszej klasy.

Data: 2009-10-10 21:40:29
Autor: the_foe
Dnia Sat, 10 Oct 2009 19:37:31 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

no jak Boga kocham, jak sie czyta tych gojkow, to noz w kieszeni sie otwiera i
trudno sie pohamowac sie aby takiemu bezczelnemu debilowi nie dac po mordzie.

PLONK

Data: 2009-10-10 12:55:56
Autor: Marek
On 10 Paź, 21:40, the_foe <the_foeWYT...@WYTNIJwp.pl> wrote:
Dnia Sat, 10 Oct 2009 19:37:31 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

> no jak Boga kocham, jak sie czyta tych gojkow, to noz w kieszeni sie otwiera i
> trudno sie pohamowac sie aby takiemu bezczelnemu debilowi nie dac po mordzie.

No wlasnie...

Data: 2009-10-10 19:56:59
Autor: Karol
> [...]

> trudno sie pohamowac sie aby takiemu bezczelnemu debilowi nie dac po mordzie.

nie masz co plonkowac, to jest prawda o tobie. jak masz zamiar dalej wypisywac
takie brednie dla umyslowo ograniczonych ludzi, to ci napisze jeszcze
dosadniec co o tobie mysle, zdemoralizowana qu..o.

Data: 2009-10-10 19:57:30
Autor: Karol

Data: 2009-10-11 03:54:18
Autor:
no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a): i tak zdechniesz sbecka qu..w niebawem, bo widac ze juz masz mozg niezle zlasowany

Data: 2009-10-10 21:02:27
Autor: boukun
no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply

Uzytkownik "the_foe" <the_foeWYTNIJ@WYTNIJwp.pl> napisal w wiadomosci news:1mq9fjsu3msxs$.sm5a41hc9sl6$.dlg40tude.net...
[...]

No ale troche to CBA Polaków kosztowalo, trzeba jakos próbowac przynajmniej moherom wmówic, ze te ciezkie pieniadze nie szly na przejedzenie...

boukun

Data: 2009-10-10 21:12:14
Autor: Andrzej Adam Filip
Podstawy afery stoczniowej się rypły? kartofel" trwa?]
the_foe <the_foeWYTNIJ@WYTNIJwp.pl> pisze:
[...]

Dlaczego sądzisz że zabawa w "gorącego kartofla" skończy się na jego
pierwszym odrzuceniu? CBA zbłaźniłoby się kompletnie gdyby "udupianie"
ich było aż tak banalnie proste.

Jest jedna rzecz wspólna mężczyźnie i kobiecie:
oboje istnieją wyłącznie dla szczęścia mężczyzny.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-10 21:23:15
Autor: the_foe
Podstawy afery stoczniowej się rypły? [Czy zabawa w "gorący kartofel" trwa?]
Dnia Sat, 10 Oct 2009 21:12:14 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

Dlaczego sądzisz że zabawa w "gorącego kartofla" skończy się na jego
pierwszym odrzuceniu? CBA zbłaźniłoby się kompletnie gdyby "udupianie"
ich było aż tak banalnie proste.

Dlatego ze juz w nastepnym tygodniu CBA zostanie "odzyskane" przez PO. I
Kaminski musial zrzucic wszytkie bomby

Data: 2009-10-10 19:39:33
Autor: Karol
Podstawy afery stoczniowej się rypły? [Czy zabawa w
the_foe <the_foeWYTNIJ@WYTNIJwp.pl> napisał(a):
Dlatego ze juz w nastepnym tygodniu CBA zostanie "odzyskane" przez PO. I
Kaminski musial zrzucic wszytkie bomby

ewidentnie w Polsce trzeba chyba najpierw zdetonowac takich matolkow jak ty.,

Data: 2009-10-10 21:53:15
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Ma jeszcze parę dni jako szef CBA. Procedura czekania na (pisemne)
opinię musi trochę potrwać jak odwołanie Kamińskiego miałoby być
"trudno podważalne". Ja uważam że premier powinien/może oczekiwać
niezwłocznego wyrażenia opinii które ma uzyskać przed zwolnieniem
Kamińskiego (same opinie mogą być "dowolne") jeśli niezwłoczne wyrażenie
opinii poprosi tylko że niezwłocznie w prawie to 14 dni jak pamiętam.
Z trudem podwaĹźalnych podstaw do oczekiwania szybszego trybu
"ignorowania braku wymaganej opinii (prezydenta)" ja nie widzę.
[ 14 dni dla prezydenta na wyrażenie opinii (założenie "pustej" opinii
po takim czasie) to dla mnie jest jeszcze "w granicach tolerancji" ]

Dla mnie Kamiński nie wygląda na geniusza ale na debila to też nie.
Wiec ci którzy wierzą już w osiągnięcia końca przerzucania się gorącym
kartoflem dla mnie nie grzeszą *ostrożnością*.

Tylko umarli widzieli koniec wojny.
  -- Platon (427-347 p.n.e.)

Data: 2009-10-11 09:19:59
Autor: ''heŽsk''
no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply
On Sat, 10 Oct 2009 20:23:57 +0200, the_foe
<the_foeWYTNIJ@WYTNIJwp.pl> wrote:

[...]

 i okazalo sie, ze w sparwe maczal paluszki koles z palacu.
 znow pis strzelil sobie w kolano...

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-11 05:45:46
Autor: Hans Kloss
On 11 Paź, 09:19, ''heÂŽsk'' <coza bigbred...@interia.pl> wrote:

 znow pis strzelil sobie w kolano...

Któryż to już raz (w twojej głowie rzecz jasna) ów pis "strzela sobie"
a to w stopę a to w łydkę, biodro, kolano czy udo? I gówno, z owego
strzelania to tylko wynika że jednak twoi ulubieńcy z peło toną
ostatecznie i nieodwołalnie, znawco poezji.
J-23

no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply