no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply

Data: 2009-10-10 19:09:31
Autor: Hans Kloss
no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply
the_foe <the_foeWYTNIJ@WYTNIJwp.pl> napisał(a):
http://tinyurl.com/ykuclk8

Rypły sie powiadasz? Cytuję: "Rządowa agencja zaprzecza informacjom  etcetc".
czyli  rządowa agencja zaprzecza informacjom że rząd to banda złodziei.
Sensacją byłoby gdyby takowe informacje potwierdziła... niemniej twierdzenie
na tak wątłej podstawie ze cos  sie tam rypło jest, delikatnie pisząc, oznaką
duzej naiwności.
J-23

Data: 2009-10-10 21:19:26
Autor: the_foe
Dnia Sat, 10 Oct 2009 19:09:31 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

jesli w ciagu 24h, Kaminski czy inny polityk PISu tego nie
skontrargumentuje mozna awansem uznac ze to co napisali to prawda.

Data: 2009-10-10 19:37:31
Autor: Karol
[...]

Uwielbiam takich dyskutantow, Skad oni was biora?  Ciekawe czy robia wam testy
na IQ?
Przeczytaj sobie barania glowo na forum GW, co napisal na ten temat Kaminski.

Przejrzyj tez sobie niedorozwoju umyslowy, co na temat tej afery juz napisano
na tej grupie  i spadaj pacanie na drzewo z tymi twoimi madrosciami.

no jak Boga kocham, jak sie czyta tych gojkow, to noz w kieszeni sie otwiera i
trudno sie pohamowac sie aby takiemu bezczelnemu debilowi nie dac po mordzie. --

Data: 2009-10-10 19:54:39
Autor: Hans Kloss
 Karol <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
no jak Boga kocham, jak sie czyta tych gojkow, to noz w kieszeni sie
otwiera

Niestety to jest ich standardowa metoda działania. Będą pluć i obrażać, kłamać
i palikocic, szukać drugiej dziury w dupie i zaprzeczać oczywistym faktom-
wszystko po to aby lud ciemny kupił bajeczkę że to wszystko nie jest takie
proste i oczywiste. I, niestety, póki co ciemny lud to bierze za dobrą monetę.
Żeby było zabawniej porządny człowiek jest wobec takiej metody w zasadzie
bezradny- no bo albo zacznie odpłacać pięknym za nadobne a wtedy zaczną się
zapasy w błocie z których wszyscy  wyjdą ubrudzeni albo wzruszy ramionami i
zaniecha dyskusji z kanalią- a wtedy postronni odniosą wrażenie ze racja
kanalii jest na wierzchu.
J-23

Data: 2009-10-10 20:16:01
Autor: Karol
Hans Kloss <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

dokladnie tak jest. Zdemoralizowany, umyslowo ograniczony matolek wpada na
grupe i wypisuje zwykle infantylne klamstwa. Na co taki debilek liczy? No
chyba na *zmeczenie materialu*. Tego kretynka tu juz dawno tutaj nie bylo (w kazdym razie pod tym nickiem), teraz sie pojawil i wmawia  jak umarlemu
kadzidlo jakies ewidentne brednie, ktore nawet srednio rozgarniety czlowiek
jest w stanie zakwestionowac. Mysle, ze te wataha peowska otrzymala juz zadanie rozpetania wojny ktora
zapowiedzial wielki macho - Tusk.

Do takiej malej ludzkiej gnidy, zadne rozsadne arumenty nie trafiaja, tylko
dalej nawija te swoje teorie spiskowe, na ktore oczywiscie przelotni czytacze
takiej grupy moga sie nabrac. Jak w koncu wyprowadzi kogos z rownowagi, to pojawia sie nastepny jego kumpel
i robia razem z normalnego czlowieka, glupka.

Nastepnie ci degenaraci umyslowi beda wrzeszczec, ze sa atakowani za
przestrzeganie *standardow etyczno-moralnych* oczywiscie przez pisiorow lub
moherem

A ja np. ani jednym ani drugim nie jestem i widze co sie na tych polskich
grupach dzieje.

To jest po prostu zwykla granda i warcholstwo pierwszej klasy.

Data: 2009-10-10 21:40:29
Autor: the_foe
Dnia Sat, 10 Oct 2009 19:37:31 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

no jak Boga kocham, jak sie czyta tych gojkow, to noz w kieszeni sie otwiera i
trudno sie pohamowac sie aby takiemu bezczelnemu debilowi nie dac po mordzie.

PLONK

Data: 2009-10-10 12:55:56
Autor: Marek
On 10 Paź, 21:40, the_foe <the_foeWYT...@WYTNIJwp.pl> wrote:
Dnia Sat, 10 Oct 2009 19:37:31 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

> no jak Boga kocham, jak sie czyta tych gojkow, to noz w kieszeni sie otwiera i
> trudno sie pohamowac sie aby takiemu bezczelnemu debilowi nie dac po mordzie.

No wlasnie...

Data: 2009-10-10 19:56:59
Autor: Karol
> [...]

> trudno sie pohamowac sie aby takiemu bezczelnemu debilowi nie dac po mordzie.

nie masz co plonkowac, to jest prawda o tobie. jak masz zamiar dalej wypisywac
takie brednie dla umyslowo ograniczonych ludzi, to ci napisze jeszcze
dosadniec co o tobie mysle, zdemoralizowana qu..o.

Data: 2009-10-10 19:57:30
Autor: Karol

Data: 2009-10-11 03:54:18
Autor:
no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a): i tak zdechniesz sbecka qu..w niebawem, bo widac ze juz masz mozg niezle zlasowany

--

no to juz podstawy afery stoczniowej sie ryply