no to kolejna zagadka

Data: 2011-07-04 17:10:33
Autor: mleko
no to kolejna zagadka
On 2011-07-04 16:33, megrims wrote:
Pacjent to E60 koszmarnie naćpany modułami.

Zawiez auto do ASO, na lawecie, osobiscie jak ci wygodniej.
Nie wiem, czy jestes trolem, czy nie, ale nigdy rzeczowej odpowiedzi na grupie nie uzyskales. Mam wrazenie, ze jednak jests trolem chwalacym sie zabawkami. Jesli sie myle, to przepraszam. Jesli nie stac cie na ASO, to poczytaj anglojezyczne fora dotyczace E60  i pewnie uzyskasz satysfakcjonujaca odpowiedz.
Pozdrawiam

Data: 2011-07-04 23:13:19
Autor: megrims
no to kolejna zagadka
W dniu 2011-07-04 17:10, mleko pisze:
jednak jests trolem chwalacym sie zabawkami.

jestem mega-trolem!

ROTFL

no to kolejna zagadka