|
Data: 2011-07-04 17:38:34 |
Autor: Maciej Browarczyk |
no to kolejna zagadka |
|
|
|
Data: 2011-07-04 17:40:46 |
Autor: Maciej Browarczyk |
no to kolejna zagadka |
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:
[cut]
Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a known issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'
--
Pozdrawiam,
Maciek
|
|
|
Data: 2011-07-04 23:20:07 |
Autor: megrims |
no to kolejna zagadka |
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:
[cut]
Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'
Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.
Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.
Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.
Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.
Teraz jak pójdę z tym do ASO to na dzień dobry wymienią akumulator,
potem 20 sterowników. Nie oszukujmy się, ale ASO to głównie
wymieniacze sterowników, a mnie z czysto inżynierskiego podejścia
zastanawia co tam jest nie tak. IMO stawiam na kiepskie Å‚adowanie.
|
|
|
Data: 2011-07-04 15:36:56 |
Autor: PJ |
no to kolejna zagadka |
|
|
|
Data: 2011-07-05 01:28:27 |
Autor: yabba |
no to kolejna zagadka |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iutaqa$5v9$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:
[cut]
Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'
Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.
Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.
Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.
Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.
Sam sobie odpowiedziałeś. :)
Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która myśli, że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się samorozładowywuje.
--
Pozdrawiam,
yabba
|
|
Data: 2011-07-05 09:19:44 |
Autor: yabba |
no to kolejna zagadka |
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:iutias$gi1$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iutaqa$5v9$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:
[cut]
Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'
Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.
Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.
Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.
Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.
Sam sobie odpowiedziałeś. :)
Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która myśli, że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się samorozładowywuje.
-- Pozdrawiam,
yabba
Jeszcze jedno. Czy oryginalnie nie był tam akumulator żelowy?
--
Pozdrawiam,
yabba
|
|
|
Data: 2011-07-05 09:31:57 |
Autor: megrims |
no to kolejna zagadka |
W dniu 2011-07-05 09:19, yabba pisze:
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
wiadomości news:iutias$gi1$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:iutaqa$5v9$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:
[cut]
Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a
known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'
Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.
Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.
Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.
Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.
Sam sobie odpowiedziałeś. :)
Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która
myśli, że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się
samorozładowywuje.
--
Pozdrawiam,
yabba
Jeszcze jedno. Czy oryginalnie nie był tam akumulator żelowy?
Zdecydowanie nie. Myślę, że normalny ołowiowy, ciężki jak cholera.
Miał takie "oko" z 3 kolorami: żółty (naładuj), zielony
(jest OK) i czarny (wymień baterie). Teraz ma czarny kolor oka.
Wskaźnik to taki pływak, który bada gęstość elektrolitu.
|
|
|
Data: 2011-07-05 09:43:31 |
Autor: yabba |
no to kolejna zagadka |
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iuuele$114$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-05 09:19, yabba pisze:
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
wiadomości news:iutias$gi1$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:iutaqa$5v9$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:
[cut]
Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a
known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'
Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.
Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.
Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.
Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.
Sam sobie odpowiedziałeś. :)
Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która
myśli, że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się
samorozładowywuje.
--
Pozdrawiam,
yabba
Jeszcze jedno. Czy oryginalnie nie był tam akumulator żelowy?
Zdecydowanie nie. Myślę, że normalny ołowiowy, ciężki jak cholera.
Miał takie "oko" z 3 kolorami: żółty (naładuj), zielony
(jest OK) i czarny (wymień baterie). Teraz ma czarny kolor oka.
Wskaźnik to taki pływak, który bada gęstość elektrolitu.
13,6 V ładowania zasugerowało mi akumulator żelowy. Są tak samo ciężkie jak jak zwykłe samochodowe. Tylko nie wiem jak w żelowym zrealizować pływak gęstości elektrolitu.
Wymyśliłem teorię, że elektronika samochodu spodziewa się wyższego napięcia z akumulatora, bo nie została nauczona charakterystyki obecnie zamontowanego - dlatego informuje o błędzie.
--
Pozdrawiam,
yabba
|
|
|
Data: 2011-07-05 09:13:00 |
Autor: Tadeusz |
no to kolejna zagadka |
Użytkownik "megrims" <> napisał w wiadomości ...
Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.
nie wiem skÄ…d jesteÅ› i jak daleko masz do DE
ale odżałuj dzień czy dwa i jedź do jakiegoś dużego ASO np. w Berlinie
a zrobią ci w dzień to czego polskie ASO nie potrafiło w 2 miesiące...
Suma summarum wyjdzie cię to lepiej a licząc nerwy pewnie też taniej :)
--
pozdrawiam
Tadeusz
|