Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   no to kolejna zagadka

no to kolejna zagadka

Data: 2011-07-04 17:38:34
Autor: Maciej Browarczyk
no to kolejna zagadka
W dniu 2011-07-04 16:33, megrims pisze:

Jakiś pomysł co to może być?

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&t=626389&nmt=e60

Wystarczyło w googlu wpisać 'BMW E60 High rate of battery discharge'.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-07-04 17:40:46
Autor: Maciej Browarczyk
no to kolejna zagadka
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a known issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-07-04 23:20:07
Autor: megrims
no to kolejna zagadka
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'

Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.

Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.

Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.

Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.

Teraz jak pójdę z tym do ASO to na dzień dobry wymienią akumulator,
potem 20 sterowników. Nie oszukujmy się, ale ASO to głównie
wymieniacze sterowników, a mnie z czysto inżynierskiego podejścia
zastanawia co tam jest nie tak. IMO stawiam na kiepskie Å‚adowanie.

Data: 2011-07-04 15:36:56
Autor: PJ
no to kolejna zagadka
pomys³ z ASO szczerze mówi±c ¶redni, postowanie na tej grupie równie¿,
trzeba szukaæ po forach tematycznych tak¿e obcojêzycznych ...
np tu http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=469769

P.

Data: 2011-07-05 01:28:27
Autor: yabba
no to kolejna zagadka
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iutaqa$5v9$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'

Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.

Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.

Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.

Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.


Sam sobie odpowiedziałeś. :)
Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która myśli, że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się samorozładowywuje.


--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-07-05 09:19:44
Autor: yabba
no to kolejna zagadka
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:iutias$gi1$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iutaqa$5v9$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'

Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.

Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.

Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.

Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.


Sam sobie odpowiedziałeś. :)
Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która myśli, że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się samorozładowywuje.


-- Pozdrawiam,

yabba


Jeszcze jedno. Czy oryginalnie nie był tam akumulator żelowy?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-07-05 09:31:57
Autor: megrims
no to kolejna zagadka
W dniu 2011-07-05 09:19, yabba pisze:
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
wiadomości news:iutias$gi1$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:iutaqa$5v9$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a
known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'

Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.

Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.

Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.

Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.


Sam sobie odpowiedziałeś. :)
Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która
myśli, że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się
samorozładowywuje.


--
Pozdrawiam,

yabba


Jeszcze jedno. Czy oryginalnie nie był tam akumulator żelowy?


Zdecydowanie nie. Myślę, że normalny ołowiowy, ciężki jak cholera.
MiaÅ‚ takie "oko" z 3 kolorami:  żółty (naÅ‚aduj), zielony
(jest OK) i czarny (wymień baterie). Teraz ma czarny kolor oka.
Wskaźnik to taki pływak, który bada gęstość elektrolitu.

Data: 2011-07-05 09:43:31
Autor: yabba
no to kolejna zagadka
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:iuuele$114$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-05 09:19, yabba pisze:
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
wiadomości news:iutias$gi1$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:iutaqa$5v9$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 2011-07-04 17:40, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-07-04 17:38, Maciej Browarczyk pisze:

[cut]

Z innego forum.
'IBS (Intelligent Battery Sensor = negative battery terminal) is a
known
issue on these. I'd change that and go from there. If there is a real
battery drainage in sleep mode it can be checked with DIS.'

Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.

Wtedy na HD było "Increased battery discharge". To inny błąd.

Wtedy wymienili:
- ten cwany kabelek '-' z IDS'em,
- sterownik dostępu komfortowego,
- klamkę od lewych drzwi drzwi z anteną dostępu komfortowego,
- sterownik silnika !!!
- do tego "przefleszowali" wszystko, co się tylko dało.

Akumulatora nie wymieniłem u nich, bo jak powiedzieli, że
akumulator BeeMWu kosztuje 1200 PLN netto i do tego trzeba
go "zaprogramować" to stwierdziłem, że chyba coś jest nie
tak.


Sam sobie odpowiedziałeś. :)
Nowy akumulator nie został skalibrowany i według elektroniki, która
myśli, że ma oryginalny akumulator, ten nowy za szybko się
samorozładowywuje.


--
Pozdrawiam,

yabba


Jeszcze jedno. Czy oryginalnie nie był tam akumulator żelowy?


Zdecydowanie nie. Myślę, że normalny ołowiowy, ciężki jak cholera.
MiaÅ‚ takie "oko" z 3 kolorami:  żółty (naÅ‚aduj), zielony
(jest OK) i czarny (wymień baterie). Teraz ma czarny kolor oka.
Wskaźnik to taki pływak, który bada gęstość elektrolitu.


13,6 V ładowania zasugerowało mi akumulator żelowy. Są tak samo ciężkie jak jak zwykłe samochodowe. Tylko nie wiem jak w żelowym zrealizować pływak gęstości elektrolitu.
Wymyśliłem teorię, że elektronika samochodu spodziewa się wyższego napięcia z akumulatora, bo nie została nauczona charakterystyki obecnie zamontowanego - dlatego informuje o błędzie.



--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-07-05 09:13:00
Autor: Tadeusz
no to kolejna zagadka

Użytkownik "megrims" <> napisał w wiadomości ...

Rok temu ASO Smorawiński walczyło z problemem ponad 2 miesiące.

nie wiem skÄ…d jesteÅ› i jak daleko masz do DE
ale odżałuj dzień czy dwa i jedź do jakiegoś dużego ASO np. w Berlinie
a zrobią ci w dzień to czego polskie ASO nie potrafiło w 2 miesiące...

Suma summarum wyjdzie cię to lepiej a licząc nerwy pewnie też taniej :)


--
pozdrawiam
Tadeusz

no to kolejna zagadka

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona