W dniu 2011-07-04 16:33, megrims pisze:
Pacjent to E60 koszmarnie naćpany modułami.
Po trasie (10-12 godzin jazdy) na następny dzień
mam na szybie komunikat:
"High rate of battery discharge".
Błąd nie zniknie sam, dopóki aku podłączone.
Odłączamy aku na parę godzin i ładujemy.
I do następnej trasy święty spokój.
Akumulator nie oryginalny, ale o tej samej
pojemności firmy Bosch (pewnie zrobiony w chinach)
ma około roku.
Jak mierzymy napięcie na baterii na sucho to ma 12,6V,
a przy uruchomionym silniku 13,6.
Myślę, że miernik też jest chiński i nie dokładnie mierzy.
Jakiś pomysł co to może być?
strzelam - z komunikatu wynika, że zbyt szybko (w/g elektroniki) rozładowuje się aku... Czyli ładowanie nic tu nie da, może czas zmienić na normalny akumulator, a nei jakiś badziew?