Data: 2011-07-05 00:28:08 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
no to kolejna zagadka | |
Użytkownik "megrims" Jak mierzymy napięcie na baterii na sucho to ma 12,6V, 13,6V to prąd ładowania? może alternator nie wyrabia, z tego co pamiętam podczas pomiaru w Astrze z włączonymi światłami, ogrzewaniem szyby, nadmuchem i czym tylko się dało miernik wskazywał coś koło 14,3V |
|
Data: 2011-07-04 22:59:01 | |
Autor: to | |
no to kolejna zagadka | |
begin Przemysław Czaja
13,6V to prąd ładowania? może alternator nie wyrabia, z tego co pamiętam W nowszych autach tak bywa, przypuszczam, że po prostu ładują kiedy uznają to za konieczne, a w innych przypadkach nie marnują mocy. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-05 09:14:07 | |
Autor: J.F | |
no to kolejna zagadka | |
Użytkownik "to" napisał w wiadomości
13,6V to prąd ładowania? może alternator nie wyrabia, z tego co pamiętam W nowszych autach tak bywa, przypuszczam, że po prostu ładują kiedy tu chyba nawet nie o moc chodzi, bo do 14.5 jest niewielka, co gazowanie aku .. czyzby oryginalny byl zelowy ? No i te 13.6V to jakby ciut za malo, mowilo sie 13.8 ... zaczalbym od sprawdzenia miernika. J. |
|
Data: 2011-07-05 07:53:26 | |
Autor: wchpikus | |
no to kolejna zagadka | |
Witam!
13,6V to prÄ…d Å‚adowania?Raczej napiecie podczas ladowania na aku....troche malo. Sprawdzilbym alternalor, moze nie wydala lub ma uszkodzony uklad wzbudzenia. |