Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   no to kolejna zagadka

no to kolejna zagadka

Data: 2011-07-04 22:56:56
Autor: to
no to kolejna zagadka
begin megrims
Jakiś pomysł co to może być?

Może Ci coś wpieprza bez przerwy prąd, np. alarm, audio czy jakiś inny, popsuty gadżet?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-07-05 07:38:13
Autor: megrims
no to kolejna zagadka
W dniu 2011-07-05 00:56, to pisze:
begin megrims

Jakiś pomysł co to może być?

Może Ci coś wpieprza bez przerwy prąd, np. alarm, audio czy jakiś inny,
popsuty gadĹźet?


Jak wpieprza prąd bez przerwy, to jest inny komunikat:
Increased battery discharge. Ale srał pies.
Pojadę do jakiegoś poleconego fachury od tej marki
i zobaczymy co to się okaże.

Data: 2011-07-05 09:24:25
Autor: megrims
no to kolejna zagadka
W dniu 2011-07-05 07:38, megrims pisze:
W dniu 2011-07-05 00:56, to pisze:
begin megrims

Jakiś pomysł co to może być?

Może Ci coś wpieprza bez przerwy prąd, np. alarm, audio czy jakiś inny,
popsuty gadĹźet?


Jak wpieprza prąd bez przerwy, to jest inny komunikat:
Increased battery discharge. Ale srał pies.
Pojadę do jakiegoś poleconego fachury od tej marki
i zobaczymy co to się okaże.


Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A.
Ładowarka oczywiście chińska.
Przejechałem ponad 300km z POZ do DC i rano co?
Ledwo zakręcił i ERROR.
Jak uda mi się wrócić do domu tym autem, to całą noc
będę go ładował.

Data: 2011-07-05 09:53:16
Autor: venioo
no to kolejna zagadka
W dniu 2011-07-05 09:24, megrims pisze:


Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A.
Ładowarka oczywiście chińska.
Przejechałem ponad 300km z POZ do DC i rano co?
Ledwo zakręcił i ERROR.
Jak uda mi się wrócić do domu tym autem, to całą noc
będę go ładował.

A nie mozesz podmienic akumulatora na chwile? Bo chyba uwalony masz aku IMHO.

--
venioo

Data: 2011-07-05 09:55:04
Autor: megrims
no to kolejna zagadka
W dniu 2011-07-05 09:53, venioo pisze:
W dniu 2011-07-05 09:24, megrims pisze:


Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A.
Ładowarka oczywiście chińska.
Przejechałem ponad 300km z POZ do DC i rano co?
Ledwo zakręcił i ERROR.
Jak uda mi się wrócić do domu tym autem, to całą noc
będę go ładował.

A nie mozesz podmienic akumulatora na chwile? Bo chyba uwalony masz aku
IMHO.


A zobaczymy.

Data: 2011-07-05 10:38:46
Autor: GR001
no to kolejna zagadka
Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A.
Ładowarka oczywiście chińska.
Przejechałem ponad 300km z POZ do DC i rano co?
Ledwo zakręcił i ERROR.
Jak uda mi się wrócić do domu tym autem, to całą noc
będę go ładował.

A nie mozesz podmienic akumulatora na chwile? Bo chyba uwalony masz aku
IMHO.

jeżeli AKU mu się rozładowuje w czasie postoju, to przede wszystkim należy pomierzyć
prądy w obwodzie.
jaki pobór jest z AKU na postoju,
jaki wydatek jest z Altka w czasie pracy,
jaki jest pobór urządzeń w czasie pracy..
i nie ma cudów, prąd gdzieś musi "znikać", albo aku nie trzyma.
Jest wiele powodów, że AKU może nie trzymać....
Należy popatrzeć na prądy w czasie postoju i załączonego alarmu itp...
Każdy porządny elektronik od aut powinien dać radę to posprawdzać i policzyć.
pozdr.
Gr

Data: 2011-07-05 10:39:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
no to kolejna zagadka
Hello megrims,

Tuesday, July 5, 2011, 9:24:25 AM, you wrote:

Jakiś pomysł co to może być?
Może Ci coś wpieprza bez przerwy prąd, np. alarm, audio czy jakiś inny,
popsuty gadżet?
Jak wpieprza prąd bez przerwy, to jest inny komunikat:
Increased battery discharge. Ale srał pies.
Pojadę do jakiegoś poleconego fachury od tej marki
i zobaczymy co to się okaże.
Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A.
Ładowarka oczywiście chińska.
Przejechałem ponad 300km z POZ do DC i rano co?
Ledwo zakręcił i ERROR.
Jak uda mi się wrócić do domu tym autem, to całą noc
będę go ładował.

No to akumulator Ci się skończył...

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2011-07-05 10:46:30
Autor: J.F
no to kolejna zagadka
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w
Hello megrims,
Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A.
Ładowarka oczywiście chińska.
Przejechałem ponad 300km z POZ do DC i rano co?
Ledwo zakręcił i ERROR.

No to akumulator Ci się skończył...

Albo ladowanie. Na dwoje babka wrozyla.

13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ?

Choc po 300km 13.6V powinien aku byc jednak naladowany.
Ale moze na swiatlach jest 13.0


J.

Data: 2011-07-06 00:38:33
Autor: DoQ
no to kolejna zagadka
W dniu 05-07-2011 10:46, J.F pisze:

13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ?

Współczesne alternatory wzbudzają się płynnie, im większe zapotrzebowanie na prąd tym większe "napięcie wzbudzenia".


Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-06 00:53:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
no to kolejna zagadka
Hello DoQ,

Wednesday, July 6, 2011, 12:38:33 AM, you wrote:

W dniu 05-07-2011 10:46, J.F pisze:

13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ?
Współczesne alternatory wzbudzają się płynnie,

Współczesne? Czy stary Polonez to również "wspólczesne"?

im większe zapotrzebowanie na prąd tym większe "napięcie
wzbudzenia".

Prąd wzbudzenia. Bo to on jest istotny. --
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2011-07-06 00:55:02
Autor: DoQ
no to kolejna zagadka
W dniu 06-07-2011 00:53, RoMan Mandziejewicz pisze:

13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ?
Współczesne alternatory wzbudzają się płynnie,
Współczesne? Czy stary Polonez to również "wspólczesne"?

Nie wiem jak było w starym polonezie (nie miałem poloneza). W moich starszych samochodach było to +12V. W nowych napięcie waha się od 1-12V.


Pozdrawiam
Paweł

no to kolejna zagadka

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona