Data: 2011-07-04 22:56:56 | |
Autor: to | |
no to kolejna zagadka | |
begin megrims
JakiĹ pomysĹ co to moĹźe byÄ? MoĹźe Ci coĹ wpieprza bez przerwy prÄ d, np. alarm, audio czy jakiĹ inny, popsuty gadĹźet? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-05 07:38:13 | |
Autor: megrims | |
no to kolejna zagadka | |
W dniu 2011-07-05 00:56, to pisze:
begin megrims Jak wpieprza prÄ d bez przerwy, to jest inny komunikat: Increased battery discharge. Ale sraĹ pies. PojadÄ do jakiegoĹ poleconego fachury od tej marki i zobaczymy co to siÄ okaĹźe. |
|
Data: 2011-07-05 09:24:25 | |
Autor: megrims | |
no to kolejna zagadka | |
W dniu 2011-07-05 07:38, megrims pisze:
W dniu 2011-07-05 00:56, to pisze: Wczoraj 2 godziny ĹadowaĹem aku. PokazywaĹ, Ĺźe Ĺşre 12A. Ĺadowarka oczywiĹcie chiĹska. PrzejechaĹem ponad 300km z POZ do DC i rano co? Ledwo zakrÄciĹ i ERROR. Jak uda mi siÄ wrĂłciÄ do domu tym autem, to caĹÄ noc bÄdÄ go ĹadowaĹ. |
|
Data: 2011-07-05 09:53:16 | |
Autor: venioo | |
no to kolejna zagadka | |
W dniu 2011-07-05 09:24, megrims pisze:
A nie mozesz podmienic akumulatora na chwile? Bo chyba uwalony masz aku IMHO. -- venioo |
|
Data: 2011-07-05 09:55:04 | |
Autor: megrims | |
no to kolejna zagadka | |
W dniu 2011-07-05 09:53, venioo pisze:
W dniu 2011-07-05 09:24, megrims pisze: A zobaczymy. |
|
Data: 2011-07-05 10:38:46 | |
Autor: GR001 | |
no to kolejna zagadka | |
Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A. jeżeli AKU mu się rozładowuje w czasie postoju, to przede wszystkim należy pomierzyć prądy w obwodzie. jaki pobór jest z AKU na postoju, jaki wydatek jest z Altka w czasie pracy, jaki jest pobór urządzeń w czasie pracy.. i nie ma cudów, prąd gdzieś musi "znikać", albo aku nie trzyma. Jest wiele powodów, że AKU może nie trzymać.... Należy popatrzeć na prądy w czasie postoju i załączonego alarmu itp... Każdy porządny elektronik od aut powinien dać radę to posprawdzać i policzyć. pozdr. Gr |
|
Data: 2011-07-05 10:39:11 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
no to kolejna zagadka | |
Hello megrims,
Tuesday, July 5, 2011, 9:24:25 AM, you wrote: Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A.Jak wpieprza prąd bez przerwy, to jest inny komunikat:Jakiś pomysł co to może być?Może Ci coś wpieprza bez przerwy prąd, np. alarm, audio czy jakiś inny, No to akumulator Ci się skończył... -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-07-05 10:46:30 | |
Autor: J.F | |
no to kolejna zagadka | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
Hello megrims, Wczoraj 2 godziny ładowałem aku. Pokazywał, że źre 12A. No to akumulator Ci się skończył... Albo ladowanie. Na dwoje babka wrozyla. 13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ? Choc po 300km 13.6V powinien aku byc jednak naladowany. Ale moze na swiatlach jest 13.0 J. |
|
Data: 2011-07-06 00:38:33 | |
Autor: DoQ | |
no to kolejna zagadka | |
W dniu 05-07-2011 10:46, J.F pisze:
13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ? Współczesne alternatory wzbudzają się płynnie, im większe zapotrzebowanie na prąd tym większe "napięcie wzbudzenia". Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-07-06 00:53:01 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
no to kolejna zagadka | |
Hello DoQ,
Wednesday, July 6, 2011, 12:38:33 AM, you wrote: W dniu 05-07-2011 10:46, J.F pisze: 13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ?Współczesne alternatory wzbudzają się płynnie, Współczesne? Czy stary Polonez to również "wspólczesne"? im większe zapotrzebowanie na prąd tym większe "napięcie Prąd wzbudzenia. Bo to on jest istotny. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-07-06 00:55:02 | |
Autor: DoQ | |
no to kolejna zagadka | |
W dniu 06-07-2011 00:53, RoMan Mandziejewicz pisze:
Współczesne? Czy stary Polonez to również "wspólczesne"?13.6V troche malo .. uszkodzona jedna faza ?Współczesne alternatory wzbudzają się płynnie, Nie wiem jak było w starym polonezie (nie miałem poloneza). W moich starszych samochodach było to +12V. W nowych napięcie waha się od 1-12V. Pozdrawiam Paweł |
|