no to lecim w dół...

Data: 2009-08-05 16:09:06
Autor: Fidelio
no to lecim w dół...
....ciekawe gdzie się zatrzymamy. Jak się jankesy zamkną poniżej 1000 pktów to chyba niezbyt szybko.

Data: 2009-08-05 16:12:15
Autor: Delfino Delphis
no to lecim w dół...
Fidelio wrote:

...ciekawe gdzie się zatrzymamy. Jak się jankesy zamkną poniżej 1000 pktów
to chyba niezbyt szybko.

Eee odbije się pewnie w okolicach 2000.

Data: 2009-08-05 16:28:30
Autor: Adam Sito
no to lecim w dół...
Eee odbije się pewnie w okolicach 2000.

Mówisz o DJ ?

--
AS

Data: 2009-08-05 16:58:02
Autor: Delfino Delphis
no to lecim w dół...
Adam Sito wrote:

Eee odbije się pewnie w okolicach 2000.

:)

O WIG20.

Data: 2009-08-05 17:41:12
Autor: Delfino Delphis
no to lecim w dół...
Delfino Delphis wrote:

Adam Sito wrote:

Eee odbije się pewnie w okolicach 2000.

Tylko pytanie co dalej, bo jakby RGR się robiło. Ale u nas takie formacje
nie działają, wszystko zależy od USA...

Data: 2009-08-05 18:12:29
Autor: Dieter
no to lecim w dół...
Wszyscy zaczeli od kilku dni gadac o tym, ze recesja za nami, to i mielismy top na gieldzie. Klasyka.

D.

Data: 2009-08-05 09:36:41
Autor: macieks
no to lecim w dół...
Qrcze 3/4 dnia miałem wystawione S na 2175, taki konkretny ruch,
trudno.

Ciekawe kiedy dzisiejsza Niagara zamykających się L, będzie miała
odpowiednika w gejzerze zamykających się S :)

Data: 2009-08-05 18:41:52
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
no to lecim w dół...
Mimo tego, że jeszcze trochę papierów mam, to i tak chciałbym zobaczyć porządną zwałę ze względu na FW20. Futy mieliły się w takim chamskim boczniaku przez ostatnie kilka dni, że czuję się jak zaorane pole.
DJ

Data: 2009-08-05 19:34:35
Autor: Dieter
no to lecim w dół...
Dziwnie rozjechaly sie dzisiaj eurusd i kabel wzgledem WIG20.

D.

Data: 2009-08-05 21:20:57
Autor: Fidelio
no to lecim w dół...
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h5cfr7$h7i$1news.onet.pl...
Dziwnie rozjechaly sie dzisiaj eurusd i kabel wzgledem WIG20.

D.

Właśnie tak jakoś jest ostatnio z jakichś nieznanych mi powodów. Mam wrażenie, że eurousd, który nie chce spaść poniżej 1,43 nie pozwala na większą zwałę w USA i teraz S&P500 z powrotem zapiernicza w kierunku 1000 pktów. Możemy mieć jutro wysokie otwarcie jak to się tak dalej potoczy w stanach.

Data: 2009-08-05 23:15:39
Autor: Dombrek
no to lecim w dół...
[...]

Są osoby, które nazywają to "zawyżaniem przed zwałą" (w przeciwieństwie do "zaniżania przed odpałem").
Coś w tym musi być!! ;)
Dombrek

Data: 2009-08-05 21:43:56
Autor: Zbyszek
no to lecim w dół...
Dnia 05-08-2009 o 17:41:12 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

Tylko pytanie co dalej, bo jakby RGR się robiło. Ale u nas takie formacje
nie działają, wszystko zależy od USA...

działaja . zobacz http://stooq.pl/q/?s=wig20&c=10d&t=l&a=ln&b=0
Widac?
Takiego scenariusza sie obawialem wczoraj. Z kolei na wykresie miesiecznym  widac 2 garbiki. Jak sie wymaluje trzeci moze byc smutno posiadaczom  akcji. 2150 wydaje sie istotnym poziomem dla misi.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-05 16:14:04
Autor: Piotr
no to lecim w dół...
korekta zawsze jest dobra

Data: 2009-08-05 17:30:45
Autor: Ireneusz Wik
no to lecim w dół...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
....ciekawe gdzie się zatrzymamy. Jak się jankesy zamkną poniżej 1000 pktów to chyba niezbyt szybko.

albo 2010 albo 1760-1800

a moze jeszcze inaczej :)

pozdr
IWSP --