no to literalnie

Data: 2009-12-31 12:21:43
Autor: lukeskyobi
no to literalnie
REASUMUJĄC CYTUJĘ Z REGULAMINU PRAC ZARZĄDU:

Zarząd kieruje bieżącą działalnością Spółki oraz reprezentuje ją na zewnątrz
(jednoosobowo)

....a dalej ...

W sprawach związanych z funkcjonowaniem Spółki zwoływane są posiedzenia Zarządu,
minimum raz na miesiąc, wydawane są Zarządzenia (dwu osobowe)

.... dla mnie bieżąca działalność to pojęcie szersze niż funkcjonowanie spółki
.... i już zgłupiałem i nie znajduję tematów, które nie byłyby bieżącą
działalnością, nie byłyby reprezentacją Spółki - czyli byłyby sprawami
związanymi z jej funkcjonowaniem, nie umiem sobie tego nazwać, na potrzebę
określenia, wydania uchwały wspólników interepretacyjnej

Data: 2009-12-31 15:23:24
Autor: Olgierd
no to literalnie
Dnia Thu, 31 Dec 2009 12:21:43 +0100, lukeskyobi napisał(a):

[...]

A co o reprezentacji mówi umowa spółki? Cokolwiek?
Zarządzenia (dwuosobowe) to są w sumie nawet wtedy, kiedy jest głosowanie i masz 1 głos TAK i 1 głos NIE ;-) --
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

no to literalnie