no to mam przejebane - stara zaraz zaczni e mnie śledzić.

Data: 2012-06-19 19:27:22
Autor: megrims
no to mam przejebane - stara zaraz zaczni e mnie śledzić.
Data: 2012-06-19 18:33:52
Autor: to
no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie ¶ledziæ.
begin megrims
Yeti :)

Zauważyłem, że kura przyciąga psy i koty, w tym roku już dwa walnąłem, Twoja też tak ma?

Data: 2012-06-19 21:33:50
Autor: megrims
W dniu 2012-06-19 20:33, to pisze:
begin megrims

Yeti :)

Zauważyłem, że kura przyciąga psy i koty, w tym roku już dwa walnąłem,
Twoja też tak ma?

ROTFL.

Nic mi o tym nie wiadomo.

Data: 2012-06-19 20:11:55
Autor: to
no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie ¶ledziæ.
begin megrims
ROTFL.

Nic mi o tym nie wiadomo.

To chyba nad moją ciąży jakieś fatum. :(

Data: 2012-06-19 20:17:14
Autor: Rafał Grzelak
no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie śledzić.
to wrote:

begin megrims

> ROTFL.

To chyba nad moją ciąży jakieś fatum. :(

Moze jezdzisz bez obowiazkowego kapelusza?
Tutaj cos dobierzesz http://bit.ly/M4JAkR

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-06-19 20:48:16
Autor: to
no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie ¶ledziæ.
begin Rafał Grzelak
Moze jezdzisz bez obowiazkowego kapelusza? Tutaj cos dobierzesz
http://bit.ly/M4JAkR

To koty siÄ™ go bojÄ…?

Data: 2012-06-20 09:51:03
Autor: Myjk
no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie śledzić.
Tue, 19 Jun 2012 18:33:52 +0000 (UTC), to
Zauważyłem, że kura przyciąga psy i koty, w tym roku już dwa walnąłem, Twoja też tak ma?

Moja kura tak nie miała. Za to łopel przyciągnął często kota do komory silnika. Burki podwórkowe raz
próbowały się do niego dobrać, w wyniku czego zastałem psa (rAzora haha) na
masce samochodu z przednią tablicą rejestracyjną w zębach. Nie mam pojęcia
po cholerę do szczęścia była mu tablica rejestracyjna przy włażeniu na
maskę, ale generalnie ten pies był pogibany. Z lasu przynosił jeże, chował
do budy i trzymał jako maskotkę. Potrafił przebiec z jeżem w pysku dobre
pół kilometra. Skomlał przy tym z bólu, krwią się zalewał, jeść potem nie
mógł dwa dni, ale zawsze donosił. Po za tym burek zdewastował mi błotnik
pazurami, jakbym nie widział to bym pomyślał, że to jakaś kobita się
zemściła. :P Kot z kolei ze stresu ponadgryzał mi kable pod maską...

Więc nie narzekaj na kurę.

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-06-20 09:05:03
Autor: Chris
no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie śledzić.
megrims nabazgrał(a):

http://moto.onet.pl/1662042,1,jakie-auta-maja-zdradzajacy-malzonkowie,arty
kul.html?node=13
http://tiny.pl/hlhvn
A moja żona nie jeździ już BMW, ale Yeti :)

A wczoraj brat kupił żonie na rocznicę BMW .. hmmmm :)

Data: 2012-06-20 10:01:54
Autor: Myjk
no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie śledzić.
Wed, 20 Jun 2012 09:05:03 +0200, Chris
A wczoraj brat kupił żonie na rocznicę BMW .. hmmmm :)

Nie rób podchodów i zapytaj wprost.
Może mają otwarty związek. :P

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

no to mam przejebane - stara zaraz zaczni e mnie śledzić.