no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie śledzić.

Data: 2012-06-20 09:05:03
Autor: Chris
no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie śledzić.
megrims nabazgrał(a):

http://moto.onet.pl/1662042,1,jakie-auta-maja-zdradzajacy-malzonkowie,arty
kul.html?node=13
http://tiny.pl/hlhvn
A moja żona nie jeździ już BMW, ale Yeti :)

A wczoraj brat kupił żonie na rocznicę BMW .. hmmmm :)

Data: 2012-06-20 10:01:54
Autor: Myjk
no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie śledzić.
Wed, 20 Jun 2012 09:05:03 +0200, Chris
A wczoraj brat kupił żonie na rocznicę BMW .. hmmmm :)

Nie rób podchodów i zapytaj wprost.
Może mają otwarty związek. :P

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

no to mam przejebane - stara zaraz zacznie mnie śledzić.