no to mamy szabbotę

Data: 2010-09-11 18:41:26
Autor: apr...
no to mamy szabbotę
więc na luzie można wpier....ć świnie, nie koszerne też.
a wracając do głównego nurtu szacownej gruppy tj. POlityki w wymiarze 4d, tzn. co kto na kogo powiedział, mam pomysł trochę odległy od krzyżyka i jakubiak oraz lotów bobra, vincent wraz z bonim na najbliższym posiedzeniu rady "ministrów" powinni zaproponować podatek od ogladania tvn w wysokości 100 % vatu, polsatu w w/w wysokości, trwam z domiarem +10 % i tvp 100 % vatu i dochodowy.

Data: 2010-09-12 08:53:19
Autor: awe
no to mamy szabbotę

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6gigm$jqr$1inews.gazeta.pl...
[...]

bardzo ciekawy pomysl. glupote trzeba opodatkowac
awe

no to mamy szabbotę