no to może Seat? Ibiza?

Data: 2009-05-19 12:51:18
Autor: xcihy
no to może Seat? Ibiza?
Czy nadal Seat ,to "Hiszpańska dokładność i Niemiecki temperament"? Taka Ibiza 1.4 ?  Czy te samochody mają jakieś dodatkowe upierdliwości? Ponoć zawieszenie jest do kitu ale co znaczy? Mechanik co 20kkm ,czy 70kkm?
xc

Data: 2009-05-19 12:55:51
Autor: Pan Piskorz
no to może Seat? Ibiza?
Czy nadal Seat ,to "Hiszpańska dokładność i Niemiecki temperament"? Taka

niemiecko-hiszpańskich ibiz są 3 pokolenia
a silników 1.4 najmniej pięć,
nie wiadomo, o którą pytasz

P.

Data: 2009-05-19 13:14:16
Autor: xcihy
no to może Seat? Ibiza? po 2004

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:guu37r$8m5$1inews.gazeta.pl...
Czy nadal Seat ,to "Hiszpańska dokładność i Niemiecki temperament"? Taka
niemiecko-hiszpańskich ibiz są 3 pokolenia
a silników 1.4 najmniej pięć,
nie wiadomo, o którą pytasz

Ou, fakt. Przedział 2004-2006r. To przedział cenowy, nie wiem ,czy przecina jakieś "pokolenia";-)
xc

Data: 2009-05-19 18:24:04
Autor: Pan Piskorz
no to może Seat? Ibiza? po 2004
Ou, fakt. Przedział 2004-2006r. To przedział cenowy, nie wiem ,czy przecina jakieś "pokolenia";-)

miałem fabkę,
to - zdaje się - jest bliźniacza kontrukcja,

auto nie do zdarcia,
w przednim zawieszeniu stukają łączniki stabilizatora lub skrzypią jakieś gumy,
cena łączników to 2x 21 zł (zamiennik, znacznie wyższej jakości od oryginalnego, wytrzymał dłużej),
40 zł za usługę,
ze skrzypieniem nauczyłem się żyć, objawiało się jedynie na progach zwalniających i tylko w zimne dni,
zacięło się 2x wspomaganie kierownicy - nie włączyła się pompa,
pomaga wyłączenie i włączenie silnika, przyczyną prawdopodobną był czujnik skrętu
- to też nie jest drogie,
miałem ją od nowości, 4 lata i 6 dni, rocznik 2004,
zjechała kawał Europy bez oporów,

co do silnika to się nie wypowiem - miałem 1.2,
ale ten 1.4 16V 75,80,101KM miał (ma) lepszą opinię,

zdrówko

P.

Data: 2009-05-19 21:14:12
Autor: Arti
no to może Seat? Ibiza?

Użytkownik "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:guu2v6$a7p$1@news.onet.pl...
[...]

Miałem ibizę z 2004 przez 3,5 roku. Przez ten czas nie było problemów. Silnik 1,4 16v 75KM. Do sprzedaży przejechane jakieś 47 tys. Samochód zmieniłem tylko dlatego że był za mały bagażnik - młody ma coraz więcej swoich rzeczy :). I teraz jeżdżę kombiakiem.

Arti

no to może Seat? Ibiza?