no to może Seat? Ibiza?

Data: 2009-05-19 21:14:12
Autor: Arti
no to może Seat? Ibiza?

Użytkownik "xcihy" <xc(c)c@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:guu2v6$a7p$1@news.onet.pl...
Czy nadal Seat ,to "Hiszpańska dokładność i Niemiecki temperament"? Taka Ibiza 1.4 ?  Czy te samochody mają jakieś dodatkowe upierdliwości? Ponoć zawieszenie jest do kitu ale co znaczy? Mechanik co 20kkm ,czy 70kkm?
xc

Miałem ibizę z 2004 przez 3,5 roku. Przez ten czas nie było problemów. Silnik 1,4 16v 75KM. Do sprzedaży przejechane jakieś 47 tys. Samochód zmieniłem tylko dlatego że był za mały bagażnik - młody ma coraz więcej swoich rzeczy :). I teraz jeżdżę kombiakiem.

Arti

no to może Seat? Ibiza?