no to niedługo taniej w góry :)

Data: 2011-06-05 12:06:41
Autor: Jawi
no to niedługo taniej w góry :)
http://www.polskibus.com/
jak się wcześniej zarezerwuje jak w liniach lotniczych to za 2pln można jechać:)
Czymś takim?
http://www.showbus.com/A/SD223%20Megabus%20Van%20Hool%20C2045E.JPG

Data: 2011-06-05 21:27:43
Autor: Stefan
no to niedługo taniej w góry :)

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomości news:4deb552d$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ty siepopatrz jakie gabaryty wsiadaja:)))

Data: 2011-06-06 20:10:39
Autor: Jawi
no to niedługo taniej w góry :)
W dniu 2011-06-05 21:27, Stefan pisze:
[...]

to ochroniarz, żeby w góry bezpieczniej było:)

Data: 2011-06-06 20:35:41
Autor: Dziobak
no to niedługo taniej w góry :)

Użytkownik "Jawi"  napisał

jak się wcześniej zarezerwuje jak w liniach lotniczych to za 2pln można jechać:)

Jawi , oby trąba twojego słonia nigdy nie trafiła w kaktusy; wprawdzie na złotówkowe sie nie załapałem , ale nocny do Krakowa za dyche wyłapałem; łacząc z PKS Kraków ma się dojazd na dwa dni w Tatrach za 56zł/os i nie muszę , kurde prowadzić i piwo mogę wypić na dole; o!
 Ale gdzieś po 20:00 cała strona siadła , wznowienie działalności jutro w lunchtime'ie.
Zobaczymy co będzie dalej; jak na razie Sanok poza obszarem zainteresowania :(

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-06-06 22:51:17
Autor: Jawi
no to niedługo taniej w góry :)
W dniu 2011-06-06 20:35, Dziobak pisze:

[...]
:(

A skąd jechałeś i jakie autobusy mają?
Bo w zeszłym roku jechałem z Piły do Zakopanego PKSem. I wolałbym więcej raczej nie. W tamtą stronę ok, ale powrót starym rzęchem co miał problem ze sprzęgłem i 1 biegiem:)))

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-06-08 00:29:39
Autor: Dziobak
no to niedługo taniej w góry :)

Użytkownik "Jawi"  napisał

A skąd jechałeś i jakie autobusy mają?

Powiem Ci 4 lipca , jak wrócę :)  [relacja wawa-Kraków + powrót]

Bo w zeszłym roku jechałem z Piły do Zakopanego PKSem.

Zaiste hardcore  ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2011-06-09 17:25:16
Autor: Jawi
no to niedługo taniej w góry :)
W dniu 2011-06-08 00:29, Dziobak pisze:
Użytkownik "Jawi"  napisał

[...]

No teraz patrzę to kicha trochę. Do Krakowa można jechać z Wawy, Kielc, Katowic tylko:( Trochę podejrzany regulamin nt bagażu. Podręczny szt 2 można zabrać, a reszta w gestii kierowcy, może się zdarzyć, że do luku bagażowego plecaka nie weźmie?

Data: 2011-06-09 18:43:32
Autor: Zbynek Ltd.
no to niedługo taniej w góry :)
Jawi napisał(a) :
[...]

- Panie, dlaczego tachasz pan taki duży plecak jako podręczny bagaż?!
- kanapki na drogę
- 30 kg???
;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-06-08 06:11:05
Autor: Doczu
no to niedługo taniej w góry :)
Jawi <tajny@poufny.pl> napisał(a):
Bo w zeszłym roku jechałem z Piły do Zakopanego PKSem. I wolałbym więcej raczej nie. W tamtą stronę ok, ale powrót starym rzęchem co miał problem ze sprzęgłem i 1 biegiem:)))

Ja tam na Badurę nie narzekałem. Bardzo sobie ceniłem szybki przejazd na trasie Katowice - Zakop.
No i cenę też mieli dobrą. W tym roku juz chyba nie jeżdżą na tej trasie :(

--

no to niedługo taniej w góry :)