no to sie chwale

Data: 2013-08-16 21:21:49
Autor: _Michał
no to sie chwale
On 8/16/2013 8:52 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

Czemu na klapie jest -25 ? i tylko 2 rury ? i jeszcze "d" ?
i jeszcze 5 bez GT ;)

za to z plusów to X..... i chyba widzę kolejny + i powód "-25"
czyli brak rejestracji ;)

Data: 2013-08-16 21:25:42
Autor: megrimsNO@interia.pl
no to sie chwale
On 08/16/2013 09:21 PM, _Michał wrote:
On 8/16/2013 8:52 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg

Czemu na klapie jest -25 ? i tylko 2 rury ? i jeszcze "d" ?
i jeszcze 5 bez GT ;)
GT jest paskudne.
25d - absolutny brak silnika - ale za to niska akcyza.
ale bardzo oszczędne auto.

za to z plusów to X..... i chyba widzę kolejny + i powód "-25"
czyli brak rejestracji ;)

W przyszłym tygodniu dopiero będzie 1. rejestracja :)

Data: 2013-08-16 21:37:27
Autor: _Michał
no to sie chwale
On 8/16/2013 9:25 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
[...]

ale na podwoziu 7 i przypomina auta francuskie i prawie tak jeździ :)
coÅ› jak Citroen C6 ;)

[...]

fajnie :)

To rekompensuje 25 ;)

Jaka wersja środka i bajerów elektronicznych ?
kilka kluczy w kieszeni i auto samo rozpozna kto gdzie siedzi ?

Data: 2013-08-16 21:51:52
Autor: megrimsNO@interia.pl
no to sie chwale
On 08/16/2013 09:37 PM, _Michał wrote:
(ciach)
Jaka wersja środka i bajerów elektronicznych ?
kilka kluczy w kieszeni i auto samo rozpozna kto gdzie siedzi ?

Ma wszystko to, co chciałem aby miało: dostęp bezkluczykowy,
domykanie drzwi, dach panoramiczny, headup display i webasto.

Wnętrze beżowa skóra. Również mi się podoba :) :) :)

Data: 2013-08-16 22:18:28
Autor: _Michał
no to sie chwale
On 8/16/2013 9:51 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
[...]

kolor super :) (jeszcze lepsze są wpadające w żółte ;)
tylko siÄ™ brudzi )

http://carsfolia.com/data_images/models/renault-vel-satis/renault-vel-satis-07.jpg

ale ja lubiÄ™ stare francuskie (bo sÄ… tanie ;) )

przy tym bez kluczykowym fotel/kierownica/lusterka odrazu
podjedzie "pod klucz" - tz. pod to co zapisane w kluczyku ?

Data: 2013-08-16 22:40:06
Autor: megrimsNO@interia.pl
no to sie chwale
On 08/16/2013 10:18 PM, _Michał wrote:
[...]

Mnie taka kolorystyka bardzo się podoba. I to będzie moja 4
beemka z takim układem. Pierwsza oduczyła mnie jeździć
w jeans'ach. Lepiej zwykłe wełniane spodnie od gajerka.
Jak tylko odbiore, to nalepa na klape i 1. trasa do
Bielska-Białej.

Data: 2013-08-16 23:30:47
Autor: RadoslawF
no to sie chwale
Dnia 2013-08-16 22:40, U¿ytkownik megrimsNO@interia.pl napisa³:
On 08/16/2013 10:18 PM, _Micha³ wrote:
On 8/16/2013 9:51 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
On 08/16/2013 09:37 PM, _Micha³ wrote:
(ciach)
Jaka wersja ¶rodka i bajerów elektronicznych ?
kilka kluczy w kieszeni i auto samo rozpozna kto gdzie siedzi ?

Ma wszystko to, co chcia³em aby mia³o: dostêp bezkluczykowy,
domykanie drzwi, dach panoramiczny, headup display i webasto.

Wnêtrze be¿owa skóra. Równie¿ mi siê podoba :) :) :)

kolor super :) (jeszcze lepsze s± wpadaj±ce w ¿ó³te ;)
tylko siê brudzi )

Mnie taka kolorystyka bardzo siê podoba. I to bêdzie moja 4
beemka z takim uk³adem. Pierwsza oduczy³a mnie je¼dziæ
w jeans'ach. Lepiej zwyk³e we³niane spodnie od gajerka.
Jak tylko odbiore, to nalepa na klape i 1. trasa do
Bielska-Bia³ej.

Tak z ciekawo¶ci, kupi³e¶ wszystkie trzy czy tylko fotkê
na parkingu przy salonie zrobi³e¶ i st±d trzy takie same ?

Pozdrawiam

Data: 2013-08-17 09:45:48
Autor: Irek N.
no to sie chwale
Jak tylko odbiore, to nalepa na klape i 1. trasa do
Bielska-Białej.

Auć...masakra tak na start?
Dane mi było często poruszać się trasą Poznań - BB. Ponad dziesięć lat temu dawałem radę w 3h 15", fakt że jadąc szybko, ale bez przegięć. Teraz w 5h nie daję rady, choć wozidło ma 3x więcej mocy pod maską.

No nic, jak w BB najdzie Cię ochota na włoszczyznę, polecę knajpkę :)

Powodzenia na trasie.
Irek.N.

Data: 2013-08-17 00:21:34
Autor: J.F.
no to sie chwale
Dnia Fri, 16 Aug 2013 21:25:42 +0200, megrimsNO@interia.pl napisa³(a):
On 08/16/2013 09:21 PM, _Micha³ wrote:
[...]

Czy mi sie wydaje, czy to 25d ma silnik 3 litrowy ? A wiec wysoka akcyza, drozsze ubezpieczenie, a osiagow brak.
Ale chyba da sie zaczipowac na oryginalne 30d :-)

J.

Data: 2013-08-17 00:28:26
Autor: megrims
no to sie chwale
W dniu 2013-08-17 00:21, J.F. pisze:
[...]

w E90 by³o 318 i 320 (R4 2l) oraz 325 330 335 (R6 3l)
w E60 takie same oznacznia, ale nie by³o 518

Tera panie ekologia.
520d - R4 2 litry normalny turbo diesel
525d - R4 2 litry ale biturbo 218 KM

530 R6 3 litry jedno turbo
535 R6 3 litry biturbo
550 R6 3 litry triturbo

525d - akzyza ma³a. Zad³ubaæ na wiêcej KM i Nm mo¿na zawsze.
Na fabrycznym sofcie to jako¶-tam jedzie, ale pierdolniêcia
nie ma. I przy tej pojemno¶ci to chyba nie bêdzie mia³o.
E60 535d po czipie na 305 KM mia³o pierdolniêcie.

Data: 2013-08-17 00:39:16
Autor: Micha³
no to sie chwale
On 8/17/2013 12:21 AM, J.F. wrote:
[...]

Masz racjê ;)
bo na razie to tej mocy tyle co moje stare Safrane mia³o

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57

Za tym stoi sprytny plan:

-najpierw programik na 530d i patrzymy czy ¿yje

-no to potem z górki 530d i 535d ;)

-aaaa, co tam program na 540d - w koñcu ten sam silnik !!!

No a wszyscy pamiêtamy posty o M550d....

-co siê okazuje, przecie¿ to ten sam silnik !!! Przypadek ?
no... nie do koñca ;)
silnik jest(tylko pod³ubaæ): http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57 N57S

naklejka:
http://www.indiancarsbikes.in/wp-content/uploads/2012/11/BMW-M550d-Badging.jpg

i oczywi¶cie to (bo 525d nie ma wbudowanego):
http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo

jeste¶my na tropie ?

Data: 2013-08-17 09:43:45
Autor: megrimsNO@interia.pl
no to sie chwale
On 08/17/2013 12:39 AM, _Micha³ wrote:
On 8/17/2013 12:21 AM, J.F. wrote:
[...]

525d w F10/F11 ma 2 litry a nie 3

a co do tego jaki blok silnika jest w jakim bmw odsy³±m do www.realoem.com

Data: 2013-08-18 02:38:48
Autor: Micha³
no to sie chwale
On 8/17/2013 9:43 AM, megrimsNO@interia.pl wrote:

[...]

oj, no nie trafi³em ;)
czyli samochód bêdzie do zwyk³ej codziennej bezawaryjnej jazdy ?

no to sie chwale