Data: 2013-08-16 21:21:49 | |
Autor: _Michał | |
no to sie chwale | |
On 8/16/2013 8:52 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg Czemu na klapie jest -25 ? i tylko 2 rury ? i jeszcze "d" ? i jeszcze 5 bez GT ;) za to z plusów to X..... i chyba widzę kolejny + i powód "-25" czyli brak rejestracji ;) |
|
Data: 2013-08-16 21:25:42 | |
Autor: megrimsNO@interia.pl | |
no to sie chwale | |
On 08/16/2013 09:21 PM, _Michał wrote:
On 8/16/2013 8:52 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:GT jest paskudne. 25d - absolutny brak silnika - ale za to niska akcyza. ale bardzo oszczędne auto.
W przyszłym tygodniu dopiero będzie 1. rejestracja :) |
|
Data: 2013-08-16 21:37:27 | |
Autor: _Michał | |
no to sie chwale | |
On 8/16/2013 9:25 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
On 08/16/2013 09:21 PM, _Michał wrote: ale na podwoziu 7 i przypomina auta francuskie i prawie tak jeździ :) coś jak Citroen C6 ;) 25d - absolutny brak silnika - ale za to niska akcyza. fajnie :) To rekompensuje 25 ;) Jaka wersja środka i bajerów elektronicznych ? kilka kluczy w kieszeni i auto samo rozpozna kto gdzie siedzi ? |
|
Data: 2013-08-16 21:51:52 | |
Autor: megrimsNO@interia.pl | |
no to sie chwale | |
On 08/16/2013 09:37 PM, _Michał wrote:
(ciach) Jaka wersja środka i bajerów elektronicznych ? Ma wszystko to, co chciałem aby miało: dostęp bezkluczykowy, domykanie drzwi, dach panoramiczny, headup display i webasto. Wnętrze beżowa skóra. Również mi się podoba :) :) :) |
|
Data: 2013-08-16 22:18:28 | |
Autor: _Michał | |
no to sie chwale | |
On 8/16/2013 9:51 PM, megrimsNO@interia.pl wrote:
On 08/16/2013 09:37 PM, _Michał wrote: kolor super :) (jeszcze lepsze są wpadające w żółte ;) tylko się brudzi ) http://carsfolia.com/data_images/models/renault-vel-satis/renault-vel-satis-07.jpg ale ja lubię stare francuskie (bo są tanie ;) ) przy tym bez kluczykowym fotel/kierownica/lusterka odrazu podjedzie "pod klucz" - tz. pod to co zapisane w kluczyku ? |
|
Data: 2013-08-16 22:40:06 | |
Autor: megrimsNO@interia.pl | |
no to sie chwale | |
On 08/16/2013 10:18 PM, _Michał wrote:
On 8/16/2013 9:51 PM, megrimsNO@interia.pl wrote: Mnie taka kolorystyka bardzo się podoba. I to będzie moja 4 beemka z takim układem. Pierwsza oduczyła mnie jeździć w jeans'ach. Lepiej zwykłe wełniane spodnie od gajerka. Jak tylko odbiore, to nalepa na klape i 1. trasa do Bielska-Białej. |
|
Data: 2013-08-16 23:30:47 | |
Autor: RadoslawF | |
no to sie chwale | |
Dnia 2013-08-16 22:40, U¿ytkownik megrimsNO@interia.pl napisa³:
On 08/16/2013 10:18 PM, _Micha³ wrote: Tak z ciekawo¶ci, kupi³e¶ wszystkie trzy czy tylko fotkê na parkingu przy salonie zrobi³e¶ i st±d trzy takie same ? Pozdrawiam |
|
Data: 2013-08-17 09:45:48 | |
Autor: Irek N. | |
no to sie chwale | |
Jak tylko odbiore, to nalepa na klape i 1. trasa do Auć...masakra tak na start? Dane mi było często poruszać się trasą Poznań - BB. Ponad dziesięć lat temu dawałem radę w 3h 15", fakt że jadąc szybko, ale bez przegięć. Teraz w 5h nie daję rady, choć wozidło ma 3x więcej mocy pod maską. No nic, jak w BB najdzie Cię ochota na włoszczyznę, polecę knajpkę :) Powodzenia na trasie. Irek.N. |
|
Data: 2013-08-17 00:21:34 | |
Autor: J.F. | |
no to sie chwale | |
Dnia Fri, 16 Aug 2013 21:25:42 +0200, megrimsNO@interia.pl napisa³(a):
On 08/16/2013 09:21 PM, _Micha³ wrote: Czy mi sie wydaje, czy to 25d ma silnik 3 litrowy ? A wiec wysoka akcyza, drozsze ubezpieczenie, a osiagow brak. Ale chyba da sie zaczipowac na oryginalne 30d :-) J. |
|
Data: 2013-08-17 00:28:26 | |
Autor: megrims | |
no to sie chwale | |
W dniu 2013-08-17 00:21, J.F. pisze:
Dnia Fri, 16 Aug 2013 21:25:42 +0200, megrimsNO@interia.pl napisa³(a):w E90 by³o 318 i 320 (R4 2l) oraz 325 330 335 (R6 3l) w E60 takie same oznacznia, ale nie by³o 518 Tera panie ekologia. 520d - R4 2 litry normalny turbo diesel 525d - R4 2 litry ale biturbo 218 KM 530 R6 3 litry jedno turbo 535 R6 3 litry biturbo 550 R6 3 litry triturbo 525d - akzyza ma³a. Zad³ubaæ na wiêcej KM i Nm mo¿na zawsze. Na fabrycznym sofcie to jako¶-tam jedzie, ale pierdolniêcia nie ma. I przy tej pojemno¶ci to chyba nie bêdzie mia³o. E60 535d po czipie na 305 KM mia³o pierdolniêcie. |
|
Data: 2013-08-17 00:39:16 | |
Autor: Micha³ | |
no to sie chwale | |
On 8/17/2013 12:21 AM, J.F. wrote:
Dnia Fri, 16 Aug 2013 21:25:42 +0200, megrimsNO@interia.pl napisa³(a): Masz racjê ;) bo na razie to tej mocy tyle co moje stare Safrane mia³o http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57 Za tym stoi sprytny plan: -najpierw programik na 530d i patrzymy czy ¿yje -no to potem z górki 530d i 535d ;) -aaaa, co tam program na 540d - w koñcu ten sam silnik !!! No a wszyscy pamiêtamy posty o M550d.... -co siê okazuje, przecie¿ to ten sam silnik !!! Przypadek ? no... nie do koñca ;) silnik jest(tylko pod³ubaæ): http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N57 N57S naklejka: http://www.indiancarsbikes.in/wp-content/uploads/2012/11/BMW-M550d-Badging.jpg i oczywi¶cie to (bo 525d nie ma wbudowanego): http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo jeste¶my na tropie ? |
|
Data: 2013-08-17 09:43:45 | |
Autor: megrimsNO@interia.pl | |
no to sie chwale | |
On 08/17/2013 12:39 AM, _Micha³ wrote:
On 8/17/2013 12:21 AM, J.F. wrote:525d w F10/F11 ma 2 litry a nie 3 a co do tego jaki blok silnika jest w jakim bmw odsy³±m do www.realoem.com |
|
Data: 2013-08-18 02:38:48 | |
Autor: Micha³ | |
no to sie chwale | |
On 8/17/2013 9:43 AM, megrimsNO@interia.pl wrote:
525d w F10/F11 ma 2 litry a nie 3 oj, no nie trafi³em ;) czyli samochód bêdzie do zwyk³ej codziennej bezawaryjnej jazdy ? |
|