no to sie chwale

Data: 2013-08-17 11:39:39
Autor: ToMasz
no to sie chwale
W dniu 16.08.2013 20:52, megrimsNO@interia.pl pisze:
http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg
w szoku jestem... że nikt Ci nie dowalił. Spodziewałem się komentarzy typu.. każda szyba z innego roku, inny odcień na tylnej lewej ćwiartce, szpary się nie zgadzaja.... a tu same gratulacje
Gdzie Ci prawdziwi Polacy?!

ToMasz

Data: 2013-08-17 11:53:39
Autor: neoniusz
no to sie chwale
W dniu 17.08.2013 11:39, ToMasz pisze:
w szoku jestem... że nikt Ci nie dowalił. Spodziewałem się komentarzy
typu.. każda szyba z innego roku, inny odcień na tylnej lewej ćwiartce,
szpary siÄ™ nie zgadzaja.... a tu same gratulacje

W nowym aucie?

Data: 2013-08-17 15:59:13
Autor: Krzysztof 45
no to sie chwale
W dniu 2013-08-17 11:53, neoniusz pisze:
[...]

Taki sobie przykład.
Myślisz że ta ata trafią na złom? :)

--
Krzysiek

Data: 2013-08-17 19:35:22
Autor: Krzysztof 45
no to sie chwale
W dniu 2013-08-17 15:59, Krzysztof 45 pisze:

Byłem przekonany że wkleiłem link :)

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/935832,wypadek-na-a4-jedna-osoba-nie-zyje-nowiutkie-auta-spadly-z-lawety-i-zablokowaly-autostrade-foto,id,t.html

--
Krzysiek

Data: 2013-08-17 12:46:59
Autor: ddddddd
no to sie chwale
W dniu 2013-08-17 11:39, ToMasz pisze:
[...]

prawdziwi Polacy pomyśleli "eee, stara beemka, będzie miał wydatki, a ja mam nowego ceed'a który nic nie ma więc się nic nie zepsuje" :)

Fajne autko, sam bym takie żonie kupił (jak by mnie było stać :)

Lukasz

Data: 2013-08-23 23:56:41
Autor: cumulonimbus
no to sie chwale