no to skoro si臋 rozpisa艂em....

Data: 2009-11-21 18:46:52
Autor: kalina
no to skoro si臋 rozpisa艂em....
Pr贸cz film贸w jeszcze seriale ogl膮dam. To znaczy ostatnio to g艂贸wnie Housa
(trzeba by艂o te sze艣膰 sezon贸w nadrobi膰 :))...

No to ju偶 tak naprawd臋 kr贸tko:

+ Psych (s4)

w po艂owie trzeciego sezonu co艣 jakby im si臋 poprawi艂o i chyba ci膮gle
trzymaj膮 poziom. - 39 i p贸艂 (s3)

Pierwszy sezon by艂 fajny. Drugi - do po艂owy ogl膮da艂em z rozp臋du, a potem
zn贸w by艂o ok. Niestety trzeci jest ju偶 bardzo s艂aby. I rozp臋du nie mam. W
tej chwili jestem w plecy ze 3 odcinki chyba i jako艣 na razie nie widz臋
siebie ogl膮daj膮cego to dalej. I'm sorry. No ale ile偶 mo偶na ci膮gn膮膰 temat,
kt贸ra jest dobry na jeden sezon?...

- Naznaczony (s1)

Obejrza艂em dwa odcinki i dosta艂 plonka. Ale z tego co czyta艂em dalej nie
by艂o lepiej...

- The Vampire Diaries (s1)

Plonk po jednym odcinku. Taki tani Twilight to by艂...

+ House M.D. (s1-s6)

No ostro 偶e艣my z ma艂偶onk膮 przysiedli i od sierpnia obejrzeli艣my pi臋膰
sezon贸w. House uzale偶nia :). Serial ma wady (szablonowo艣膰), ale i zalety kt贸re (w ilo艣ci jak i w
jako艣ci) znacz膮co przewy偶szaj膮 wady.
Jak najbardziej warto.

+ Californication (s3)

Hank Moody jak zwykle w formie. W trzecim sezonie Kathleen Turner fobi
furor臋 :)
Polecam bardzo.

--
kalina