no to w koncu w Ameryca mamy prawdziwa opieke zdrowotna dla wszystkich

Data: 2009-11-08 09:56:46
Autor: Bruner
no to w koncu w Ameryca mamy prawdziwa opieke zdrowotna dla wszystkich
Program przewiduje po raz pierwszy ubezpieczenie medyczne wszystkich lub prawie wszystkich Amerykanów. Ci, którym ubezpieczenia nie zapewnia zaklad pracy, musieliby wykupic je obowiazkowo na planowanej gieldzie firm tej branzy pod groyba kar.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7232929,Kongresmeni_przyjeli_przelomowa_reforme_sluzby_zdrowia_.html

A ci co nie wykupia jakie szykany ich spotkaja, wysla ich do Iraku, lub na tortury do Arabi Saudyjskiej ?

Ciekawe co trzeba bedzie kupic za jakis czas znowu pod grozba kary, beczke benzyny aby firmy nafotowe mogly wiecej zarobic na nas.

Data: 2009-11-08 16:45:38
Autor: Adam

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hd6m7l$b6k$1news.onet.pl...
[...]

No to znaczy, że jesteśmy od USA daleko w przodzie w naszymi ubezpieczeniami zdrowotnymi!
AC

Data: 2009-11-08 17:00:16
Autor: Prawusek

"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> wrote in message

> [...]
> benzyny aby firmy nafotowe mogly wiecej zarobic na nas.
No to znaczy, że jesteśmy od USA daleko w przodzie w naszymi

Czyli już jawna parchata bolszewia.

Data: 2009-11-08 18:09:28
Autor: Polok_prawdziwy
Bruner wrote:

[...]

Atoty myślis, ze teroski ŁOBAMABARAK taki "dobry" to tych swojich CIMNAWYCH
łobywateli siem zrobił Herr Brunner...!?

- toś CIMNY JAK śCIONGACDOBUTUW....!!!

Hamerykony DUTKUW potsebujom, bo wincyj łod swojich "psyjocieli" wyciongnońć
siem niedo...!!!

Te porem RURPUSTYCH-PETRYJOTUW i NIELOTUW F16 nieporatuje im budzetu, a
nowych wojenek ciencko na Swiecie wywołać...

Data: 2009-11-08 18:22:33
Autor: Hans Kloss
no to w koncu w Ameryca mamy prawdziwa opieke zdrowotna dla wszystkich
Zachciało się Amerykanom głosować na czarnucha i komucha no to mają dokładnie
to co sobie wygłosowali;).
Podobnie jak my- Polacy rzucili sie 2 lata temu głosować na ryżego wytrzeszcza
w przekonaniu że "najważniejsza jest miłość" a tu tymczasem miłość przybrała
formę ogólnokrajowego wydymania pełoelektoratu przez Mira, Rycha, Grzecha i
Zdzicha.
J-23

Data: 2009-11-08 19:42:52
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

[...]

CIMNIOKUPOSPOLITY....

- GUWNO miołeś, GUWNO mos i GUWNO mieć BEDZIES...!!!

Choćby i Jarecek i inkse KRULEMPOLCKI łostoł, tośty zacimny, zeby bizmesy
robić...!!!

Nocheba, zeci siem JARECEK-STALIN mazy...

Data: 2009-11-08 10:50:23
Autor: Hans Kloss
no to w koncu w Ameryca mamy prawdziwa opieke zdrowotna dla wszystkich
Polok_prawdziwy napisał(a):

- GUWNO mio�e�, GUWNO mos i GUWNO mie� BEDZIES...!!!

A stulżesz swój ryj plugawy, gnojoskrobie. Jedyne  "guwno" jakie mam
to aktualnie przyczepiony do podeszwy mojego buta pewien śmierdziel z
psp  nieudolnie podszywający się pod jakiegoś bacę ;)
J-23

Data: 2009-11-08 19:57:13
Autor: raff
[...]

popuszcza, bo i odbyt ma szeroki.

R.

Data: 2009-11-08 20:30:51
Autor: Polok_prawdziwy
Hans Kloss wrote:

Polok_prawdziwy napisał(a):

[...]

Cheeee..., cheeee...., cheeee...

- choćbyś siem i OBERSTURMBAHNFUHRER EXTRA KLASSE HANSKLOSS tytułowoł, to
bankowe kunto itak pseciongniente mieć bedzies...!!!

A dutki tsa łoddać...

PS - ai zrobotom wroku psysłym niwiadomo...

Data: 2009-11-08 19:56:06
Autor: raff
Polok_prawdziwy pisze:
Hans Kloss wrote:

[...]

Tez mi kasa, ze smarowania Niemcom i Ruskim.

Wazelinke wliczasz w koszty ?

R.

no to w koncu w Ameryca mamy prawdziwa opieke zdrowotna dla wszystkich