no to wiemy, ile kosztuje spokój :)

Data: 2011-02-28 09:51:52
Autor: Cavallino
no to wiemy, ile kosztuje spokój :)
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:6774e250-fea2-42ed-87e7-7a136bcaffe6g10g2000vbv.googlegroups.com...
http://wyborcza.pl/1,75478,9174638,Poznan_ceni_nadkibola.html?as=1&startsz=x

No tak, Lech wczoraj znowu niebezpiecznie zbliżył się do miejsca pucharowego, na 4-6 punktów, więc trzeba było jakiegoś trupa z szafy wyciągnąć. ;-)

Data: 2011-02-28 14:06:02
Autor: Przemek Budzyński
W dniu 2011-02-28 09:51, Cavallino pisze:

No tak, Lech wczoraj znowu niebezpiecznie zbliżył się do miejsca
pucharowego, na 4-6 punktów, więc trzeba było jakiegoś trupa z szafy
wyciągnąć. ;-)

no, ale wychodząc z klimatów zbliżonych do sztucznej mgły smoleńskiej i zamachu Putina na poznański stadion......

.....to jednak wpuszczanie na krzywy ryj kibiców-znajomków akurat w dobie problemów z liczbą widzów na stadionie, zatłoczeniem przejść etc - to strzał do własnej bramki.

Data: 2011-02-28 14:22:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

....to jednak wpuszczanie na krzywy ryj kibiców-znajomków akurat w dobie problemów z liczbą widzów na stadionie, zatłoczeniem przejść etc - to strzał do własnej bramki.

Oczywiście, cały litar to strzał do własnej bramki.
Jasno go skomentowałem przy poprzedniej okazji i zdania nie zmieniam.
Prezydent Poznania z tego co widzę, ma podobne zdanie o nim:
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,9176107,_Litar_szkodzi____Grobelny_o_szefie_Wiary_Lecha_i.html

Data: 2011-02-28 18:22:27
Autor: Fidelio
[...]

Przecież wiadomo, że wpuszczali ich dziennikarze z GW, nie wiesz?

Data: 2011-03-01 13:21:09
Autor: Roberto
On 28 Lut, 09:51, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
U ytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6774e250-fea2-42ed-87e7-7a136bcaffe6g10g2000vbv.googlegroups.com...

>http://wyborcza.pl/1,75478,9174638,Poznan_ceni_nadkibola.html?as=1&st....

No tak, Lech wczoraj znowu niebezpiecznie zbli y si do miejsca
pucharowego, na 4-6 punkt w, wi c trzeba by o jakiego trupa z szafy
wyci gn . ;-)

Bo to tak już działa. Trzeba dowalić za wszelką cenę bo temat jest
chwytliwy i sensacyjny. Ja się nawet dziwię, ze czegoś nie napisali o
władzach Lecha powiązanych z poznańską mafią:) Ja naprzykład gdzieś
przeczytałem, że swego czasu były prezes Cracovii Paweł Misior
tolerował bandytów i miał przed wejściem wycieraczkę z napisem Wisła.
To norma w naszych mediach i dltego ja nie czytam zazwyczaj takich
bzdet.

no to wiemy, ile kosztuje spokój :)